Bloodymary schreef:Beetje eigenbelang soms? Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Ik weet ook niet of het de bedoeling is maar ik kreeg niet echt duidelijkheid, anders mag het verwijderd worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:LauraO schreef:De korting staat nu wel goed verwerkt hoor, gewoon voor de helft!
Ja, ik had al via FB een berichtje gestuurd, en hun zeiden ook dat er veel niet klopte inderdaad maar dat het wel al aangepast is! Maar helaas wat ik wilde is een tussencollectie...
Toch apart is dat, want op andere site's is dat wel in de sale! Maar helaas was ik bij Gierman net te laat, moest op m'n salaris wachten!
Citaat:Nu 10% korting op de caps van KEP Italia, Samshield, GPA, Harry's Horse en HKM
LET OP: 20% korting op alle Charles Owen, Uvex en Casco caps!
http://hypostore.nl/ruiter/caps.html
Wees er snel bij! Actie loopt tot 30 augustus!
Tralala schreef:Kentaro schreef:Weet iemand heel misschien of er bij Zooplus nog een kortingscode is?!![]()
We krijgen wel steeds mailtjes, maar dan krijgen we extra spaarpunten bij een bestelling
Deze code kwam ik tegen voor 5 euro korting, niet zelf gecheckt maar valt mss te proberen: 5prnlaff
Gianti schreef:Stamper schreef:Ik kwam wel gloednieuwe Derby's, op fb tegen die voor €50,- weg mogen! En veel verschillende maten ook!
Dat is wel heel goedkoopwaar?
Amy schreef:Iemand die weet of er op moment of binnenkort leuke kortingen komen bij ruitersport webshops?
Ik ben een regendeken nodig namelijk