Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

je hangt met je hele gewicht aan je huid, dus dat is over het algemeen echt geen pretje. En ja, je huid went er (op sommige plekken!) aan, maar ik doe het nu sinds november ongeveer, en ik kan nogsteeds sommige oefeningen niet of niet te vaak achter elkaar uitoefenen omdat het gewoon ontzettend brand. Er is echt wel wat doorzettingsvermogen voor nodig
had niet mijn keus geweest geerke schreef:als dit meisje in de middeleeuwen had geleeft was ze volgens de normen van die tijd,beeldschoon geweest.Wij zijn gewoon raar bezig met de ''normen'' van deze tijd.
Pearlx schreef:geerke schreef:als dit meisje in de middeleeuwen had geleeft was ze volgens de normen van die tijd,beeldschoon geweest.Wij zijn gewoon raar bezig met de ''normen'' van deze tijd.
Er zijn nog steeds miljoenen mensen die liever op haar figuur vallen dan wat wij onder 'normaal' of 'mooi' verstaan.
Ik vind de reacties dat mensen er onpasselijk van worden een beetje raar. Ik wordt ook 'onpasselijk' van modellen waarvan de ribben uitsteken en de nekbotten duidelijk zichtbaar zijn en die zie je ook overal op reclame en billboards staan.
Geweldig dat ze deze moeilijke sport kan, zelfs met het extra gewicht wat ze meedraait.
Geryon schreef:Je vindt het raar maar zelf wordt je ook onpasselijk van bepaalde mensen

vuurneon schreef:Maar dat klinkt toch ook niet aardig?
Ik was ook jarenlang hartstikke dun (incl uitstekende botten) en kon er niets aan doen.
Niet dat ik in een paal hing, want mensen wouden mij met harde wind eerder aan de paal vastzetten zodat ik niet weg kon waaien
vuurneon schreef:Maar dat klinkt toch ook niet aardig?
Ik was ook jarenlang hartstikke dun (incl uitstekende botten) en kon er niets aan doen.
Niet dat ik in een paal hing, want mensen wouden mij met harde wind eerder aan de paal vastzetten zodat ik niet weg kon waaien
demo_love schreef:Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Dat je een bepaalde soort kleding aan moet voor je grip kan ik snappen, maar moeten de zijkanten dan ook echt open hangen? Kies dan voor je eigen fatsoen wel voor een soort turnpakje met 'normale' zijkanten. Zelfs mensen met een normaal BMI zouden hier nog niet voordelig in uit komen.
Pearlx schreef:vuurneon schreef:Maar dat klinkt toch ook niet aardig?
In beide gevallen klinkt het idd niet aardig. Ik denk dat het nooit aardig klinkt mensen te horen zeggen dat ze je bepaalde uiterlijke kenmerken niet mooi vinden die jij dan ook bezit. Ik vind alleen het woord 'onpasselijk' daar zo raar bij klinken. Alsof je zeg maar ziek wordt van het zien/de gedachte van dat soort mensen. Vandaar dat ik aangeef het niet goed te snappen.
Ik denk dat hier ook wel speelt dat paaldansen voor veel mensen een seksueel getinte sport is en dat ze daarom ook extremer reageren op iemand met overgewicht die aan een paal hangt dan bijvoorbeeld iemand met overgewicht die in een filmpje gaat hardlopen, tennissen, etc
demo_love schreef:Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Lusitana schreef:demo_love schreef:Dat ze die sport doet: prima. Hoewel ik er geen verstand van heb, is ze er vast ook redelijk goed in. Maar waarom zou je dat in hemelsnaam openbaar op het internet gooien? Moet nu echt de hele wereld dit zien?
Niet om het een of ander, maar Facebook is in de eerste plaats gericht op je vriendenkring en aan die wil je laten zien wat je bezig houdt of waar je je mee bezig bent. Zo zullen wij veel "paardengedoe" erop hebben dat andere mensen misschien wel weer zielig vinden of een ander uitgesproken mening over hebben....
Op youtube worden wel eens filmpjes gezet om mensen voorbeelden te laten zien ofzo.
Ik zou niet weten waarom je geen sociale media mag gebruiken als je toevallig niet binnen de normen valt van bepaalde mensen?
Wat het doel was om iets te tonen en hoe er verder mee om wordt gegaan kan uit elkaar liggen zonder dat de oorspronkelijke poster daar echt grip op heeft.
Dat zie je hier maar weer, het wordt gewoon in een forum gezet... Dat was vast niet echt de bedoeling, want dan had ze het er zelf wel neergezet....
demo_love schreef:Ik zet ook wel eens een filmpje van mijn paard op facebook, maar mijn privacyinstellingen staan wel zo dat niemand van buitenaf het kan zien. Zeker met dit filmpje zou ik mijn profiel heel goed afschermen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat werkgevers hierom staan te springen.
zo werkt het nu eenmaal. Jij kan het wel afschermen, maar zodra het op internet komt kan het van iedereen zijn.