Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:28

xSlvna schreef:
papagroom schreef:
Er wordt wel gezegt....voetbal is oorlog....we kunnen het erover eens zijn dat de wereld er een stuk beter uit zou zien zonder oorlog...maw.......

Voetballers zijn mannen
Oorlogen zijn met mannen
Geweld, criminaliteit zijn doorgaans mannen dus papagroom... :j

Beetje meegaan met de tijd: er bestaat ook vrouwenvoetbal :D

capopjekop

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:32

Maar die trekken niet zoveel publiek dat er hooligans op af komen :D

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:40

gohya schreef:
Respect bij voetbal? je wil niet weten wat sommige trainers tegen hun spelers/speelsters zeggen in de kleedkamer! de boel opnaaien heet dat.

Dat bedoel ik dus ook met dat het niet overal is aangekomen..
Ik hoor ook wel trainers op het veld dingen schreeuwen waarvan ik denk dat het niet echt motiverend is voor die kids om door te gaan met voetballen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:02

miekel92 schreef:
gohya schreef:
Respect bij voetbal? je wil niet weten wat sommige trainers tegen hun spelers/speelsters zeggen in de kleedkamer! de boel opnaaien heet dat.

Dat bedoel ik dus ook met dat het niet overal is aangekomen..
Ik hoor ook wel trainers op het veld dingen schreeuwen waarvan ik denk dat het niet echt motiverend is voor die kids om door te gaan met voetballen.

Wat ik helemaal idioot vind,is dat ze op trainingen leren hoe ze zó dramatisch mogelijk moeten vallen. 8)7
De Shwalbe's zorgen ook vaak voor onenigheid op het veld en zeker in het publiek.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:39

Waar doen ze dat dan? Ik heb dat serieus nog nooit ergens gezien en ik ben in mijn leven toch al bij heel wat amateur en proftrainingen geweest.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:48

o.a. bij onze club.Bij ons in het team zit er 1 bij die het ook elke wedstrijd doet.
Maar die heb het 'geleerd' van t.v. van de profs.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 17:59

gohya schreef:
o.a. bij onze club.Bij ons in het team zit er 1 bij die het ook elke wedstrijd doet.
Maar die heb het 'geleerd' van t.v. van de profs.

Mensen nemen dat over, dat wil niet zeggen, dat daarop serieus getraind wordt. ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:01

Ik heb het echt gezien hoor bij de D-tjes.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:03

gohya schreef:
Ik heb het echt gezien hoor bij de D-tjes.

Dan neem ik aan, dat dit een uitzondering is. Ik heb nog nooit gezien (man en ik hebben allebei gevoetbald) of gehoord, dat er getraind wordt op een Schwalbe maken :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:13

Nee idd, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Wel dat trainers zeggen dat je maar een keer moet liggen als je voor de 3e keer aan je shirt getrokken wordt of lomp getackeld wordt en de scheids weer eens niets ziet of doet alsof hij niets ziet.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:21

capopjekop schreef:
Nee idd, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Wel dat trainers zeggen dat je maar een keer moet liggen als je voor de 3e keer aan je shirt getrokken wordt of lomp getackeld wordt en de scheids weer eens niets ziet of doet alsof hij niets ziet.

Natuurlijk, dat is gebruik (misbruik ;) ) maken van een situatie. Niet sportief, maar dat is wat anders als trainen op een schwalbe :D :D . Lijkt me wel leuk om te zien en voor sommigen zal het een koud kunstje zijn, die doen het wekelijks op het veld :D ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:23

Electra63 schreef:
capopjekop schreef:

Natuurlijk, dat is gebruik (misbruik ;) ) maken van een situatie. Niet sportief, maar dat is wat anders als trainen op een schwalbe :D :D . Lijkt me wel leuk om te zien en voor sommigen zal het een koud kunstje zijn, die doen het wekelijks op het veld :D ;)

Mss deden ze dat wel voor de grap, kan me voorstellen dat het best eens grappig is om te kijken wie het mooiste kan vallen tijdens een training die wat minder serieus is. Wij oefenen bijvoorbeeld vaak slidings als het veld nat en modderig is, dat blijft ook leuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:48

Weg met dat voetbal op tv!
Het verpest mijn relaxte avonden.
Paarden sport komt toch ook niet zo veel op tv?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:50

AmoorM schreef:

Je hoeft toch niet te kijken?

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:53

AmoorM schreef:

Paardensport is blijkbaar een stuk minder interesse voor.
En idd als het je niet interesseert kijk je toch lekker niet...

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:54

Ik kijk nu al uit naar zondag middag 14.30! Laat maar komen die laatste twee speelrondes! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:54

Electra63 schreef:
AmoorM schreef:

Je hoeft toch niet te kijken?

Mijn eigen tv is stuk, en ik wou graag normaal RTL 4/5 enz kijken. Snap heel goed dat er in sommige gezinnen de regel geld "als je voetbal wilt kijken ga je maar naar boven"

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:56

Mijn man kijkt nu voetbal, ik heb geen zin om boven TV te kijken, maar ik kijk nu naar Opgelicht via de PC, gaat prima hoor. :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:56

Als je tegenwoordig voetbal wil kijken heb je FOX nodig op je t.v. die zend al een hele poos de wedstrijden uit.En niet iedereen neemt dat abonnement.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:14

gohya schreef:
Als je tegenwoordig voetbal wil kijken heb je FOX nodig op je t.v. die zend al een hele poos de wedstrijden uit.En niet iedereen neemt dat abonnement.

CL is gewoon op Ned.3 nu live, net als de samenvattingen op zaterdag en zondagavond op Ned.1

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:57

Heb ik even geluk dat we fox hebben thuis en dat we alle 4 helemaal leip van voetbal zijn. Vroeger had ik er een hekel aan, dan zat ik echt te balen. Sinds ik supporter ben kijk ik ieder weekend het liefst minimaal 3 wedstrijden op tv en Vitesse vanuit het stadion. Nu al zin in zondag, ben benieuwd of mijn spandoek nog op tv komt :D En dan volgende week utrecht uit en dan wordt het heeeeeel erg afkicken (tenzij ze nog playoffs spelen).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:30

capopjekop schreef:
Heb ik even geluk dat we fox hebben thuis en dat we alle 4 helemaal leip van voetbal zijn. Vroeger had ik er een hekel aan, dan zat ik echt te balen. Sinds ik supporter ben kijk ik ieder weekend het liefst minimaal 3 wedstrijden op tv en Vitesse vanuit het stadion. Nu al zin in zondag, ben benieuwd of mijn spandoek nog op tv komt :D En dan volgende week utrecht uit en dan wordt het heeeeeel erg afkicken (tenzij ze nog playoffs spelen).

Ik ging op mijn 6e voor het eerst naar de Kuip met mijn opa en oma, die waren seizoenkaarthouders, net als mijn vader. Wij hebben ook Fox, mijn man een seizoenskaart. Tot 3 jaar geleden ging ik ook bijna iedere thuiswedstrijd, nu (door lichamelijke omstandigheden) niet meer. Maar voetbal staat altijd op, net als VI en Sport aan tafel enz.
Ik hou ook van de voetbalhumor van Van Gijp en Derksen enz. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:59

Gaaf zeg, het zijn toch vaker mannen die zo fanatiek zijn. Dus leuk om nu ook eens van vrouwen te horen.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:00

Ik voel jullie helemaal! Weekend is voetbal, wordt idd flink afkicken als het seizoen voorbij is! Hele familie hier is voetbal minded. Hebben twee seizoenskaarten bij GAE en zijn ook regelmatig in de Kuip te vinden!
Er is niks mooiers als een wedstrijd live volgen in het stadion!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:03

capopjekop schreef:
Gaaf zeg, het zijn toch vaker mannen die zo fanatiek zijn. Dus leuk om nu ook eens van vrouwen te horen.

Het erge is ............. mijn schoonzoon is Ajacied en die zit af en toe op mijn bank met zijn Ajax-trainingsbroek aan :D