Schijnt heel bekend te zijn in dat wereldje daar, maargoed ik wist dat tot dat ze t zelf vertelde helemaal niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liesje1611 schreef:Jongens alstjeblieft..![]()
Bij "beroemdheden" hebben we het over mensen zoals Beyoncé, Obama, Oprah Winfrey, Freddie Mercury.. Mensen die oprecht iets toevoegen/betekenen voor de maatschappij, niet een stel snotneuzen met mooie koppies (one direction, be brave enz.) die door een producer bij elkaar zijn gezet om wat liedjes in elkaar te flansen die vooral jonge meisjes moeten aanspreken..
hihi verder wel met je eens hoor
Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Overigens nog steeds geen liedje van ze geluisterd, dus waarschijnlijk een vooroordeel maar heb zo het idee dat ze niet helemaal mijn smaak zijn
Over beroemdheden (
) hier zit regelmatig Jeroen Pauw (of juist die ander? Die met die krullen in ieder geval) op het terras omdat hij blijkbaar hier een vriendin heeft/had. Dus natuurlijk helemaal
Nooo just kidding, ik kijk z'n show ook niet eens, 't is dat m'n stiefmoeder het zei 
In het geval van omhooggeschoten artiestjes dan.
) niet in de nek springen, maar mocht ik plots Bruce Springsteen of Jimmy Page tegen het lijf lopen wordt ik hoogstwaarschijnlijk toch wel afgevoerd naar het gesticht hoor. Liesje1611 schreef:Jongens alstjeblieft..![]()
Bij "beroemdheden" hebben we het over mensen zoals Beyoncé, Obama, Oprah Winfrey, Freddie Mercury.. Mensen die oprecht iets toevoegen/betekenen voor de maatschappij, niet een stel snotneuzen met mooie koppies (one direction, be brave enz.) die door een producer bij elkaar zijn gezet om wat liedjes in elkaar te flansen die vooral jonge meisjes moeten aanspreken..
'sAvonds zodat het rustiger was, en iedereen deed gewoon normaal.
BaileyMix schreef:Liesje, ja want Beyoncé voegt echt veel toe aan de maatschappijhihi verder wel met je eens hoor
Prachtige reacties hierHad er werkelijk nog nooit van gehoord. Overigens nog steeds geen liedje van ze geluisterd, dus waarschijnlijk een vooroordeel maar heb zo het idee dat ze niet helemaal mijn smaak zijn
Over beroemdheden (
) hier zit regelmatig Jeroen Pauw (of juist die ander? Die met die krullen in ieder geval) op het terras omdat hij blijkbaar hier een vriendin heeft/had. Dus natuurlijk helemaal
Nooo just kidding, ik kijk z'n show ook niet eens, 't is dat m'n stiefmoeder het zei
Over de grappen trouwens, niks zo lekker als grappen maken ten koste van anderenIn het geval van omhooggeschoten artiestjes dan.
Over het hysterisch worden: Ik zal bij Blof en Trijntje Oosterhuis () niet in de nek springen, maar mocht ik plots Bruce Springsteen of Jimmy Page tegen het lijf lopen wordt ik hoogstwaarschijnlijk toch wel afgevoerd naar het gesticht hoor.
Zilfstar schreef:Hmmm Poeky... Dat is dan best wel weer jammer... Zou je het nu over willen doen?

Poeky schreef:Mijn vader werkte vroeger in de muziekbranche, dan heb je vaker contact met beroemdheden.
Dan ging hij bv 's avonds na een concert nog mee met Eric Clapton of zat als enige mee te luisteren naar de repetitie.![]()
Voor de Belgen, als jong meisje heb ik ook nog gedanst met Koen Wauters, niet dat ik me daar zelf iets van herinner
Die treden nog steeds op

Sammie schreef:Backstreet Boys zijn nooit elkaar gegaan hoorDie treden nog steeds op
nafnaf schreef:

hij komt echt verschrikkelijk dom over nml.
Douraque schreef:Sammie schreef:Backstreet Boys zijn nooit elkaar gegaan hoorDie treden nog steeds op
Klopt helemaal, ga bijna elk jaar nog naar een concert of cruise. Zelfs twee uitverkochte concerten afgelopen maand. En van de zomer komen ze weer naar Europa. En ze organiseren zelfs ieder jaar een cruise in Amerika met fans.
En ik heb alleen de Backstreet boys ontmoet (5x nu) en alleen de eerste keer zenuwachtig. Daarna is het gewoon een leuk praatje maken met ze.
Voor de rest geen BN'ers ooit mee in de klas gezeten
, nee ik heb regelmatig nummers random in mijn hoofd van de BB's en dan ben ik pas 21(zoveel draaide zus het vroegah)