Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:39

Mijn mentrix en tevens gym docente is oud international korfbal :j
Schijnt heel bekend te zijn in dat wereldje daar, maargoed ik wist dat tot dat ze t zelf vertelde helemaal niet :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:44

Ik snap ook echt heel de heisa niet. Heb wel vaker met "beroemdheden" (het woord al) staan kletsen en als een vriendin dan zei "oh mijn god, dat is ... !!". Dan had ik echt zoiets van uh dus? Die mensen doen ook maar gewoon hun werk hoor, ik ga een vuilnisman toch ook niet aanbidden en ben toch wel heel blij dat het vuilnis wordt opgehaald.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 11-04-14 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:44

Iets betekenen voor de maatschappij is iets heel persoonlijks! Zo vind ik Beyoncé en Oprah Winfrey weinig bijdragen aan onze maatschappij. Ben Jolink daarentegen heeft er met zijn band Normaal voor gezorgd dat de boeren in Nederland meer voor zichzelf opkomen en dat mensen afkomstig van het platteland openbaar trots op hun afkomst kunnen zijn. Normaal is de voorloper geweest van alle dialectmuziek in Nederland.
Persoonlijk denk ik dat hun invloed veel meer betekend voor inwoners van ons land als bijvoorbeeld een Oprah Winfrey.

En bovengenoemden zijn in Nederland ook beroemdheden. Het woord "beroemd" betekent heel plat gezegd gewoon bekend bij veel mensen. Overigens snap ik de hele commotie rondom beroemde personen ook niet echt. Op festivals kom ik ook vaak 'bekende/beroemde' mensen tegen, zijn ook maar gewoon mensen. Leuk dat ze goed zijn in entertainen, maar ik zal ze echt niet om de nek springen voor een foto of handtekening.

Liesje1611 schreef:
Jongens alstjeblieft.. :')
Bij "beroemdheden" hebben we het over mensen zoals Beyoncé, Obama, Oprah Winfrey, Freddie Mercury.. Mensen die oprecht iets toevoegen/betekenen voor de maatschappij, niet een stel snotneuzen met mooie koppies (one direction, be brave enz.) die door een producer bij elkaar zijn gezet om wat liedjes in elkaar te flansen die vooral jonge meisjes moeten aanspreken.. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:49

Liesje, ja want Beyoncé voegt echt veel toe aan de maatschappij :') hihi verder wel met je eens hoor

Prachtige reacties hier :') Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Overigens nog steeds geen liedje van ze geluisterd, dus waarschijnlijk een vooroordeel maar heb zo het idee dat ze niet helemaal mijn smaak zijn :)) Over beroemdheden ( :Y) ) hier zit regelmatig Jeroen Pauw (of juist die ander? Die met die krullen in ieder geval) op het terras omdat hij blijkbaar hier een vriendin heeft/had. Dus natuurlijk helemaal *\%/* Nooo just kidding, ik kijk z'n show ook niet eens, 't is dat m'n stiefmoeder het zei :))

Over de grappen trouwens, niks zo lekker als grappen maken ten koste van anderen :') In het geval van omhooggeschoten artiestjes dan.

Over het hysterisch worden: Ik zal bij Blof en Trijntje Oosterhuis ( :') ) niet in de nek springen, maar mocht ik plots Bruce Springsteen of Jimmy Page tegen het lijf lopen wordt ik hoogstwaarschijnlijk toch wel afgevoerd naar het gesticht hoor.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:50

Liesje1611 schreef:
Jongens alstjeblieft.. :')
Bij "beroemdheden" hebben we het over mensen zoals Beyoncé, Obama, Oprah Winfrey, Freddie Mercury.. Mensen die oprecht iets toevoegen/betekenen voor de maatschappij, niet een stel snotneuzen met mooie koppies (one direction, be brave enz.) die door een producer bij elkaar zijn gezet om wat liedjes in elkaar te flansen die vooral jonge meisjes moeten aanspreken.. :')

We zouden er ook voor kunnen kiezen het vriendelijk te houden.
Al ben ik het wel eens met wat je zegt hoor, behalve over beyoncé en Oprah Winfrey haha

_Dracarys

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:58

Hans klok kwam wel eens met zijn vriend een bakkie doen met een hapje bij de manege waar mijn paard toendertijd stond :') 'sAvonds zodat het rustiger was, en iedereen deed gewoon normaal. :j

Ik zou echt gek worden als ik een beroemd was.. iedereen die je aan zit te gapen etc :n

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:04

BaileyMix schreef:
Liesje, ja want Beyoncé voegt echt veel toe aan de maatschappij :') hihi verder wel met je eens hoor

Prachtige reacties hier :') Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Overigens nog steeds geen liedje van ze geluisterd, dus waarschijnlijk een vooroordeel maar heb zo het idee dat ze niet helemaal mijn smaak zijn :)) Over beroemdheden ( :Y) ) hier zit regelmatig Jeroen Pauw (of juist die ander? Die met die krullen in ieder geval) op het terras omdat hij blijkbaar hier een vriendin heeft/had. Dus natuurlijk helemaal *\%/* Nooo just kidding, ik kijk z'n show ook niet eens, 't is dat m'n stiefmoeder het zei :))

Over de grappen trouwens, niks zo lekker als grappen maken ten koste van anderen :') In het geval van omhooggeschoten artiestjes dan.

Over het hysterisch worden: Ik zal bij Blof en Trijntje Oosterhuis ( :') ) niet in de nek springen, maar mocht ik plots Bruce Springsteen of Jimmy Page tegen het lijf lopen wordt ik hoogstwaarschijnlijk toch wel afgevoerd naar het gesticht hoor.

Nah... Ben toch gewoon door blijven ademen bij Dirk Face Benedict... Met een kleine hapering toen ik de Face-blik te verduren kreeg haha. Waar ik dan weer een "got you!" Op kreeg. Hij is erg leuk. Met al die boybands heb ik niks idd.

Poeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:06

Mijn vader werkte vroeger in de muziekbranche, dan heb je vaker contact met beroemdheden.
Dan ging hij bv 's avonds na een concert nog mee met Eric Clapton of zat als enige mee te luisteren naar de repetitie. :)

Voor de Belgen, als jong meisje heb ik ook nog gedanst met Koen Wauters, niet dat ik me daar zelf iets van herinner :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:14

Hmmm Poeky... Dat is dan best wel weer jammer... Zou je het nu over willen doen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:15

Babsiej schreef:
Jaaaa Backstreetboys.. Vreselijk toen ze uit elkaar gingen :')
En take that inderdaad en 5ive.. Die ken ik inderdaad..

Een feest van herkenning hier *\o/*

20 jaar later en ze rocken nog steeds :D Ze waren vorige maand in NL.

Poeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:18

Zilfstar schreef:
Hmmm Poeky... Dat is dan best wel weer jammer... Zou je het nu over willen doen?

Ik vind het vooral jammer dat hij er is uitgestapt. Als ik hoor waar mijn vader en moeder binnen geraakten en met wie ze gewoon omgingen als vrienden.. Met de Red Hot Chili Peppers op het podium van Werchter staan, tja die verhalen horen dan doet het wel wat pijn dat ik nog te jong was om het mee te maken :o

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:18

Okee, beyonce is dan misschien iets teveel persoonlijke smaak (ookal is ze dan wel behoorlijk invloedrijk in de muziekindustrie), maar hoop dat jullie mn punt begrijpen _O-
Bij "beroemde" mensen denk ik aan mensen die bekend zijn bij mensen over de hele wereld, niet alleen in eigen land (en die vaak al jarenlang in het vak zitten). BN'ers zoals bijv Nick en Simon zou ik ook niet als beroemd betitelen, laat staan die paar Nederlandse boybands waar ik het eerder over had. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:22

Poeky schreef:
Mijn vader werkte vroeger in de muziekbranche, dan heb je vaker contact met beroemdheden.
Dan ging hij bv 's avonds na een concert nog mee met Eric Clapton of zat als enige mee te luisteren naar de repetitie. :)

Voor de Belgen, als jong meisje heb ik ook nog gedanst met Koen Wauters, niet dat ik me daar zelf iets van herinner :P

Hè, deze Hollandse dame zong ook vrolijk mee met daaaaaaar gaaaaaaat ze :')

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:23

Iemand van mijn school bij B-Brave :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:29

Ooohhmijngod, wat errug _O-
Laatst bijgewerkt door Silenna op 11-04-14 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:29

Ik zou mij vreselijk opgelaten voelen :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:40

Backstreet Boys zijn nooit elkaar gegaan hoor :+ Die treden nog steeds op :')

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:42

nafnaf schreef:

[ Video ]

Ze moeten niet samen zingen :')

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:54

Sammie schreef:

Klopt helemaal, ga bijna elk jaar nog naar een concert of cruise. Zelfs twee uitverkochte concerten afgelopen maand. En van de zomer komen ze weer naar Europa. En ze organiseren zelfs ieder jaar een cruise in Amerika met fans.

En ik heb alleen de Backstreet boys ontmoet (5x nu) en alleen de eerste keer zenuwachtig. Daarna is het gewoon een leuk praatje maken met ze.

Voor de rest geen BN'ers ooit mee in de klas gezeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:57

nafnaf schreef:

[ Video ]

Ah leuk! Harstikke gaaf als je daar fan van bent!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:40

nafnaf schreef:

[ Video ]

Hahahha zij denkt 'ik pak mijn kans en ren erop af' _O-
Wel heel leuk hoor, zij heeft er vast nog weken aan gedacht!

Ik heb geen idee meer hoe hij heet, maar die tweede die zingt is echt knap, totdat hij zijn mond opentrekt voor zowel praten als zingen :') hij komt echt verschrikkelijk dom over nml.
Die derde is ook knap, maar die heb ik nooit horen praten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:46

Douraque schreef:
Sammie schreef:

Klopt helemaal, ga bijna elk jaar nog naar een concert of cruise. Zelfs twee uitverkochte concerten afgelopen maand. En van de zomer komen ze weer naar Europa. En ze organiseren zelfs ieder jaar een cruise in Amerika met fans.

En ik heb alleen de Backstreet boys ontmoet (5x nu) en alleen de eerste keer zenuwachtig. Daarna is het gewoon een leuk praatje maken met ze.

Voor de rest geen BN'ers ooit mee in de klas gezeten

Moet zus niet weten :') , nee ik heb regelmatig nummers random in mijn hoofd van de BB's en dan ben ik pas 21(zoveel draaide zus het vroegah)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 20:06

Haha wow, nooit gedacht hier zoveel reacties op te krijgen :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:32

Ik weet nog dat een vriendin en ik samen naar het huis van Bas Muijs gingen om door zijn schutting te loeren om te kijken offie echt thuis was... :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:36

Geen idee wat mainstreet is en ook niet echt te behoefte en drang om het te googelen xD

Ik heb geloof ik nooit bij beroemdheden in de klas gezeten. Woonde wel in de buurt bij iemand die nu wel redelijk bn-er is. Keizer namelijk. Maar thats it...