Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:52

Haha.... klopt.... ze feliciteren je ook nog meestal. Dankbaar moet je zijn voor al die kansen die je geboden worden!!!

KootMiraDrum

Re: Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:02

Zo belde vrijdagavond de Vriendenloterij weer eens, ik heb de vriendelijke dame verteld dat ik me laatst voor de 2e keer heb aangemeld bij het bel-me-niet-register. Ze wist te vertellen dat als je ooit wel hebt meegedaan aan bv de Vriendenloterij, ze je wel mogen bellen (en dus bel-me-niet-register negeren) met aanbiedingen....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:07

Daarom moeten ze ook niet alleen het bel-me-niet-register aanbieden, maar ook het recht van verzet. Het BMNR is voor bedrijven waar je nog geen klant van bent, of bent geweest. Bedrijven waar je wel klant van bent (geweest) maar waardoor je niet gebeld wilt worden, daarvoor bestaat het recht van verzet. Als je daarvan gebruikt maakt mag het bedrijf je niet meer bellen voor random aanbiedingen etc. Ik zie dat Shadow het ook al genoemd heeft. Elk bedrijf is verplicht! om jou niet alleen het BMNR aan te bieden, maar ook het recht van verzet.

Kimmotje

Re: Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:12

Oh, daar hadden wij hier thuis ook last van. Mijn moeder liet de telefoon telkens maar afgaan, maar ik werd er gek van. Ik had een keer opgenomen en boos in die telefoon geschreeuwd dat ze moesten opdonderen met hun onzin. Dat bedrijf heeft ons volgens mij niet meer terug gebeld.
We hebben ons wel een paar keer bij het bel-me-niet-register ingeschreven, maar ze bleven maar bellen. Gelukkig hebben we er nu geen last meer van.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:19

Berdien schreef:
Daarom moeten ze ook niet alleen het bel-me-niet-register aanbieden, maar ook het recht van verzet. Het BMNR is voor bedrijven waar je nog geen klant van bent, of bent geweest. Bedrijven waar je wel klant van bent (geweest) maar waardoor je niet gebeld wilt worden, daarvoor bestaat het recht van verzet. Als je daarvan gebruikt maakt mag het bedrijf je niet meer bellen voor random aanbiedingen etc. Ik zie dat Shadow het ook al genoemd heeft. Elk bedrijf is verplicht! om jou niet alleen het BMNR aan te bieden, maar ook het recht van verzet.

Heeft ze ook gedaan, maar ik heb me er verder niet in verdiept.
Kan idd zijn dat Shadow het al genoemd had, maar ik had nog niet 8 blz gelezen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:06

Wat moet je eigenlijk doen voor de recht van verzet?

Eigenlijk van de gekke dat jij actie moet ondernemen om niet lastig gevallen te worden.....