[FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:39

Molfre wat lief dankjewel :) mede roodharige (of is het geverfd? :P )
Ik draag meestal alleen mascara en foundation, soms oogschaduw maar meestal vind ik het teveel werk :') Lippenstift draag ik al helemaal nooit (voor die foto wel, maar dat moest wat extremer vanwege het verschil)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:43

Molfre schreef:
Ik doe eigenlijk alleen mijn ogen (potlood, eyeliner en mascara), ik ben niet handig genoeg voor de rest, dan lijk ik net een clown :+

Dan ben je niet de enige! Ik gebruik dan alleen ook nog wel lipgloss. Verder kan ik totaal niet met make-up omgaan :')
als ik oogschaduw op wil voor een feestje, dan moet een vriendin dat al doen, bij mij is alles schots en scheef anders :+

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:54

Frankaas

Re: [FOTO] No make-up selfie: wie durft?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:29

Ik zou zaterdag ook wel even mijn zonder make-up selfie plaatsen. Ik heb er wel een, maar dat is mijn profielfoto van facebook en die is niet heel duidelijk ;). Ik draag alleen mascara, al die andere troep vind ik niet nodig. Ik draag bijna nooit mascara op zaterdag, want dat is paardendag en die letten toch niet op je uiterlijk :D. Voor de rest doe ik het wel op.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:48

Ik maak ook altijd alleen mijn ogen op, puur om ze sprekender te maken.
De lippenstift is alleen voor bijzondere gelegenheden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:55

Ik draag alleen eyeliner en mascara, omdat ik anders van die kleine onopvallende oogjes heb. Lijk een soort walvis dan. :')

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:16

Finn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:19

Heel opvallend dat zonder make-up (vaak) veel mooier is! Leuk om dat zo te zien, ik ga zelf zelden zonder make-up de deur uit.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij sommige het verschil niet goed zie :o

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:09

Ik vind bij veel mensen de make-up echt wat extra's geven. :j Mits netjes aangebracht en vooral niet teveel! Neppe wenkbrauwen vind ik vooral niet flatteus.

Gave foto's Suusje! Inderdaad een groot verschil, maar vind je op beide platen heel knap. En wat heb jij veel haar. :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:52

Ik ken iemand en die heeft zulke lelijke getekende/getatoeëerde wenkbrauwen en zóveel foundation op dat elke keer dat ik (een foto van) haar zie, dat ik dan niks anders kan denken dan "wat een poppenkast". :') Ik vind dat echt heel erg lelijk om heel eerlijk te zijn. Een beetje mascara is voor mij bij de meeste mensen al genoeg :P Valt me hier in het topic ook op bij veel mensen die een lijntje boven en/of onder de ogen doen, dat ik denk "goh, zonder dat lijntje zou het veel mooier zijn". :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:08

Die extreem getekende donkere maar dunne wenkbrauwen zijn inderdaad echt te lelijk voor woorden, evenals het lijntje ónder de ogen :') Gelukkig vind ik wel dat de meesten hier hun make-up netjes aanbrengen hoor!

Ikzelf ben gek op make-up :') Ben er ook meestal wel een half uurtje mee bezig, maar ik ben wel extreem sloom haha. Vind het toch net die extra touch geven, ook bij de meesten hier :j Leuk om alle foto's te zien!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:38

Ik vind make up toch wat extra's geven, ik vind persoonlijk maar weinig vrouwen van nature mooi :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:49

Wat zijn er ook veel meiden hier die een excuus verzinnen waarom ze er op dat moment niet mooi uit zouden zien, jammer!

Zelf doe ik soms een beetje mascara op, meer ook niet. En inderdaad, niet om dezelfde reden als Jannickee, maar make-up kan (mits subtiel aangebracht) iets extra's geven :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:54

Ja dat viel mij ook op Spruitje :P En dan zie je de foto en dan zijn het hartstikke knappe dames. ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:57

Ik vind de meeste mensen met make up wel echt mooier, vaak als mensen zonder make up
bijvoorbeeld op school komen word er gevraagd "ben je moe?" "ben je een beetje ziek?". :+

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:02

Sem_ schreef:
Ik vind de meeste mensen met make up wel echt mooier, vaak als mensen zonder make up
bijvoorbeeld op school komen word er gevraagd "ben je moe?" "ben je een beetje ziek?". :+

Ja dat geval ken ik :')
"Je ziet er wat bleek uit vandaag he?" :(:)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:13

2a54z6e45r6r schreef:
Sem_ schreef:

Krijg ik ook altijd te horen als ik make-up loos aankom :+

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:52

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:52

Ik durf ook wel :D

Mijn eerste selfies ooit, eigenlijk genomen om te bewijzen aan mijn medeleiding dat ik al onderweg was naar de scouting. Ze belden me om te vragen of ik kwam, en ik was dus al op weg.
No make-up, voor scouting heeft make-up toch geen zin. Niet dat ik anders veel make-up draag, maar normaal gezien stijl ik wel altijd mijn haar en dat heb ik hier ook niet gedaan :)

Afbeelding

Afbeelding

Misschien niet de meest flatteuze foto's, maar ik ben best tevreden met mezelf zonder make-up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:48

2a54z6e45r6r schreef:
Sem_ schreef:

Ik kreeg de leuke reactie:
'Wow, wat is er met je ogen gebeurd?'

Ja nou kijk, ik heb zeg maar niet elke dag zin om met een kwastje een zwarte lijn erboven te zetten hé. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:15

De meiden die op een naturelle manier make up gebruiken, vind ik vaak iets meer 'af', om het zo uit te drukken. Maar van die onnatuurlijke strepen in harde kleuren vind ik bij niemand mooi staan.

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:49

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:56

Ellentjuh12 schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is zonder make-up de ochtend na mijn eerste avondje stappen sinds de zwangerschap.

[ Afbeelding ]

Haha en eentje die er dan wel wat vreemd is maar wel laat zien wat voor make up ik allemaal draag. ( Ik ben de middelste)

Oh wat zonde zeg! Je bent een prachtige meid, maar met die neppe streepjes die wenkbrouwen moeten voorstellen en de vele oog make up zie je eruit als zo'n typische blonde bimbo, echt zonde van je mooie gezicht.

Als ik geen mascara op heb (enige wat ik draag) krijg ik ook vaak te horen dat ik er ziek of moe uit zie :+

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:03

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:21

http://i60.tinypic.com/2up5sic.jpg
Vind dat ik er zonder make up gewoon heel erg jong uitzie dusja.. hoe oud zouden jullie me zo schatten?
Ik doe niet zoveel op en ook niet elke dag ,, ik ben er ook niet heel erg handig mee :) maar beetje maakt al verschil.Veel mensen hier zijn zonder makup minstens even mooi als met vind ik!
Laatst bijgewerkt door Hannepan op 28-03-14 14:22, in het totaal 2 keer bewerkt