mede roodharige (of is het geverfd?
)Ik draag meestal alleen mascara en foundation, soms oogschaduw maar meestal vind ik het teveel werk
Lippenstift draag ik al helemaal nooit (voor die foto wel, maar dat moest wat extremer vanwege het verschil) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Molfre schreef:Ik doe eigenlijk alleen mijn ogen (potlood, eyeliner en mascara), ik ben niet handig genoeg voor de rest, dan lijk ik net een clown
PenP2014 schreef:CrazyCat schreef:Ik maak trouwens eigenlijk alleen selfies om mijn haaksels vast te leggen.
Hier mijn voorjaarsmuts die ik gisteravond gemaakt heb en ik makeup-loos (bij de paarden)
[ Afbeelding ]
Ooohhh ik wil dr 1!
. Ik draag alleen mascara, al die andere troep vind ik niet nodig. Ik draag bijna nooit mascara op zaterdag, want dat is paardendag en die letten toch niet op je uiterlijk
. Voor de rest doe ik het wel op.

Mits netjes aangebracht en vooral niet teveel! Neppe wenkbrauwen vind ik vooral niet flatteus.
Ik vind dat echt heel erg lelijk om heel eerlijk te zijn. Een beetje mascara is voor mij bij de meeste mensen al genoeg
Valt me hier in het topic ook op bij veel mensen die een lijntje boven en/of onder de ogen doen, dat ik denk "goh, zonder dat lijntje zou het veel mooier zijn".
Gelukkig vind ik wel dat de meesten hier hun make-up netjes aanbrengen hoor!
Ben er ook meestal wel een half uurtje mee bezig, maar ik ben wel extreem sloom haha. Vind het toch net die extra touch geven, ook bij de meesten hier
Leuk om alle foto's te zien!
En dan zie je de foto en dan zijn het hartstikke knappe dames.
2a54z6e45r6r schreef:Sem_ schreef:Ik vind de meeste mensen met make up wel echt mooier, vaak als mensen zonder make up
bijvoorbeeld op school komen word er gevraagd "ben je moe?" "ben je een beetje ziek?".
Ja dat geval ken ik
"Je ziet er wat bleek uit vandaag he?"

2a54z6e45r6r schreef:Sem_ schreef:Ik vind de meeste mensen met make up wel echt mooier, vaak als mensen zonder make up
bijvoorbeeld op school komen word er gevraagd "ben je moe?" "ben je een beetje ziek?".
Ja dat geval ken ik
"Je ziet er wat bleek uit vandaag he?"
Ellentjuh12 schreef:[ Afbeelding ]
Dit is zonder make-up de ochtend na mijn eerste avondje stappen sinds de zwangerschap.
[ Afbeelding ]
Haha en eentje die er dan wel wat vreemd is maar wel laat zien wat voor make up ik allemaal draag. ( Ik ben de middelste)
maar beetje maakt al verschil.Veel mensen hier zijn zonder makup minstens even mooi als met vind ik!