Tazzey schreef:Geryon wie is dat?! Als dat de laatste man op de wereld zou zijn dan zou ik een hertelling eisen.
Dat is Tom Hardy, waar op deze of de vorige pagina een foto van staat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zilfstar schreef:Jindai schreef:Leuk topic!
Ik vind Mark Harmon (o.a. NCIS) wel wat hebben.
Daar ben ik denk ik iets te jong voor, die serie zegt me helemaal niets. Hij heeft ook nog in Chicago Hope gespeelt, ook een medische serie. zonnebloem18 schreef:Tja zo vind ik Hugh Laurie toch wel heel aantrekkelijk:
[ Afbeelding ]
Die man heeft echt uitstraling!
hugh laurie is echt geweldig
dan piep je wel anders Woogy schreef:hugh Laurie?....ga kijken naar de oude series van black adderdan piep je wel anders
Woogy schreef:ik tot dan toe ook niet...en dat als eerste de co komt vragen die te knap is en zegt 'de dokter komt zo ook nog langs' en er komt één of andere knappe kerel 'hallo ik ben dokter sexy' en een broeder die in z'n vrije tijd veel in de sportschool zit...tsja...ik kon m'n lol niet op. Zeker niet omdat ik de domme opmerking maakte tegen m'n moeder die mee was 'moet ik nou echt m'n broek uittrekken met al die knappe dokters vandaag?'...terwijl ze om de hoek van de deur stonden...oeps

Toen-ie Eric Koning speelde in MCW. En dat was toch niet bepaald een sekssymbool. Maar man man, die was ik best graag eens tegengekomen in een donker steegje hoor! Selka schreef:Dan past hij hier toch precies Woogy?
Sanne, je mag hem houden
Doe mij dan maar:
[ Afbeelding ]
Ik vind hem creepy, maar als ik lang blijf kijken wel weer sexy!