Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dit is geen omgeving voor jou. Annem84 schreef:De wijkagent kan ook op school dingen voor je regelen.
Echt bellen kan altijd he.. die zijn er voor dit soort dingen.
Ben je ook daadwerkelijk naar de politie geweest? Of vul je dit zelf in? Ik denk namelijk dat ze wel degelijk iets voor je kunnen betekenen.
Maar dan wel alles vertellen wat er door de jaren heen gebeurt is en niet alleen dit incident
Annem84 schreef:De wijkagent kan ook op school dingen voor je regelen.
Echt bellen kan altijd he.. die zijn er voor dit soort dingen.
Ben je ook daadwerkelijk naar de politie geweest? Of vul je dit zelf in? Ik denk namelijk dat ze wel degelijk iets voor je kunnen betekenen.
en natuurlijk van de mensen die sinds het begin al volgen, en dat is al een aardige tijd..
Hele dikke knuff
Maxthebest schreef:ik ze mezelf ze ook vaak tot moes slaan. En dan niet een droom, maar gewoon een beeld in mijn hoofdm ben op zulke momenten ook super agressief en voel het aankomen, maar toch..Wat een f*cking kl*te jongens zijn dat! Dat mensen zo verschrikkelijk c*t kunnen doen, belachelijk.
Ik ben ook gepest vroeger, maar lang niet zo erg. Ik heb toen zelfs een droom gehad dat ik de pester in elkaar sloeg. Achter af had ik gehoopt dat het echt was....
Heb je een uitlaatklep om alle emoties te kunnen verwerken? Ik zou geloof ik op een gegeven moment de pester mijn handen en de grond van dicht bij laten zien!
Heel veel sterkte en je mag me altijd een pb sturen
Doubtless schreef:nee maar ik trapte als eerste, dus heeft niet veel zin.. Lijkt mij tenminste dan.Hele heftige situatie.
Het enige dat ik je mee kan geven os dat je echt contact op moet nemen met de wijkagent of de politie. Je kan wel heel hard roepen dat zij niets doen, maar als ze van niks weten wordt het inderdaad wel lastig. Nee heb je, ja kun je krijgen. In jouw situatie zou ik alle mogelijkheden aangrijpen, ook al lijkt het onwaarschijnlijk.
Ineke2 schreef:De politie kijkt altijd naar het hele verhaal. Deze keer begon jij, maar dat betekend nog niet dat een ander dan maar het recht heeft iemand het ziekenhuis in te slaan.
Daarbij heeft dit alles een flinke geschiedenis met daarbij diverse getuigen.
Waarom durf je hiermee eigenlijk niet naar de politie? Niet geschoten is altijd mis he... In jou geval had er al veel en veel eerder gezeten.
Bah. Ik denk dat ze er nu gebruik van maken dat je heel lang rustig bent gebleven en nu voor jezelf opkomt. Dat vinden ze waarschijnlijk 'raar' en dus een reden om je nog meer te pesten.