Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. <Pesten>

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:13

De wijkagent kan ook op school dingen voor je regelen.
Echt bellen kan altijd he.. die zijn er voor dit soort dingen.

Ben je ook daadwerkelijk naar de politie geweest? Of vul je dit zelf in? Ik denk namelijk dat ze wel degelijk iets voor je kunnen betekenen.
Maar dan wel alles vertellen wat er door de jaren heen gebeurt is en niet alleen dit incident
Laatst bijgewerkt door Annem84 op 17-10-14 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Re: Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. <Pesten>

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:15

Wauw, pff, jij maakt wat mee zeg.
Een hele dikke virtuele knuffel. :+: Dit is geen omgeving voor jou.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:17

Annem84 schreef:

Ben je ook daadwerkelijk naar de politie geweest? Of vul je dit zelf in? Ik denk namelijk dat ze wel degelijk iets voor je kunnen betekenen.
Maar dan wel alles vertellen wat er door de jaren heen gebeurt is en niet alleen dit incident

Hmm, ik denk dat de politie ook zeker handelt op het feit dat TS begonnen is, maar ik denk indd, als je het hele verhaal vertelt, dat ze daar een andere conclusie uit kunnen trekken.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 19:18

Annem84 schreef:

Nee ben niet geweest, mijn moeder denkt ook dat ze er niks mee zouden doen. Was had daadwerkelijk gebroken geweest, had ik wel aangifte gedaan. Maar denk dan ook dat hij zoiets nooit meer flikt.

Bedankt voor de lieve pb'tjes overigens, maar ik krijg echt elke minuut wel 1 of 2 binnen en op telefoon gaat het niet zo makkelijk, dus daar reageer ik even op als ik op lijn laptop zit.
Maar vind het wel lief <3 en natuurlijk van de mensen die sinds het begin al volgen, en dat is al een aardige tijd..

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:25

Wat een verhaal... ;( Hele dikke knuff :(:)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:29

Ik heb alles gelezen, wat heftig zeg! Super knap dat je ondanks alles toch nog door blijft gaan en niet opgeeft. Hopelijk vind je school heel snel een passende oplossing en heb jij geen last meer van die laffe pesters.

Heel veel sterkte TS. :(:)

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:43

Wat een ontzettend *** verhaal… Een hele dikke knuffel :(:)
Vind het heel erg knap hoe ontzettend goed je doorgaat!
Heel erg veel sterkte :(:)

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 20:09

Wat een f*cking kl*te jongens zijn dat! Dat mensen zo verschrikkelijk c*t kunnen doen, belachelijk.

Ik ben ook gepest vroeger, maar lang niet zo erg. Ik heb toen zelfs een droom gehad dat ik de pester in elkaar sloeg. Achter af had ik gehoopt dat het echt was....

Heb je een uitlaatklep om alle emoties te kunnen verwerken? Ik zou geloof ik op een gegeven moment de pester mijn handen en de grond van dicht bij laten zien!

Heel veel sterkte en je mag me altijd een pb sturen :(:)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 20:47

Maxthebest schreef:
Wat een f*cking kl*te jongens zijn dat! Dat mensen zo verschrikkelijk c*t kunnen doen, belachelijk.

Ik ben ook gepest vroeger, maar lang niet zo erg. Ik heb toen zelfs een droom gehad dat ik de pester in elkaar sloeg. Achter af had ik gehoopt dat het echt was....

Heb je een uitlaatklep om alle emoties te kunnen verwerken? Ik zou geloof ik op een gegeven moment de pester mijn handen en de grond van dicht bij laten zien!

Heel veel sterkte en je mag me altijd een pb sturen :(:)
ik ze mezelf ze ook vaak tot moes slaan. En dan niet een droom, maar gewoon een beeld in mijn hoofdm ben op zulke momenten ook super agressief en voel het aankomen, maar toch..

Zou misschien toch maar een vechtsport moeten gaan doen zoals kickboksen, maar echt actief gaat dit nooit lukken door lichamelijke problemen..

Probeer nu te slapen, ben kapot moe. Helaas, de pijn weerhoud me ervan, zelfs met ibuprofe.. Bah.

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:04

Heel veel beterschap en een hele dikke knuffel van hier :(:)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:28

Hele heftige situatie.
Het enige dat ik je mee kan geven os dat je echt contact op moet nemen met de wijkagent of de politie. Je kan wel heel hard roepen dat zij niets doen, maar als ze van niks weten wordt het inderdaad wel lastig. Nee heb je, ja kun je krijgen. In jouw situatie zou ik alle mogelijkheden aangrijpen, ook al lijkt het onwaarschijnlijk.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:45

Ik denk dat die school beter voor je is. Op zulke scholen zitten vaak niet van die hufters.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 06:26

Jeetje wat naar, hopelijk toch nog een beetje kunnen slapen.

Misschien krijg ik nu wel bokt over me heen, maar toch, wat knap dat je hem een ram verkocht hebt! Dan heeft hij het zeker verdiend.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 09:48

Doubtless schreef:
Hele heftige situatie.
Het enige dat ik je mee kan geven os dat je echt contact op moet nemen met de wijkagent of de politie. Je kan wel heel hard roepen dat zij niets doen, maar als ze van niks weten wordt het inderdaad wel lastig. Nee heb je, ja kun je krijgen. In jouw situatie zou ik alle mogelijkheden aangrijpen, ook al lijkt het onwaarschijnlijk.
nee maar ik trapte als eerste, dus heeft niet veel zin.. Lijkt mij tenminste dan.

Alleen nu hoor ik al van meerdere mensen (die aan mijn kant staan) dat iemand het waarschijnlijk heeft gefilmd..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:20

Het heeft wel zin als je de HELE situatie uitlegt. Natuurlijk had je hem nooit mogen trappen.
Maar ze kunnen ook begrijpen dat je de wanhoop nabij was en dat dit gewoon de druppel was.

De ene schopt zijn belager na lange tijd in zijn zaakje, de ander pleegt zelfmoord.. Wat denk je dat ze liever zien?

ECHT, maak het bespreekbaar met de politie...
Voordat het echt (nog verder) uit de hand loopt!

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:20

pfoe jeetje meid, wat een nare situatie..
ik wil even zeggen dat ik je echt heel erg sterk vind!
sterkte, virtuele knuf :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:33

De politie kijkt altijd naar het hele verhaal. Deze keer begon jij, maar dat betekend nog niet dat een ander dan maar het recht heeft iemand het ziekenhuis in te slaan.
Daarbij heeft dit alles een flinke geschiedenis met daarbij diverse getuigen.

Waarom durf je hiermee eigenlijk niet naar de politie? Niet geschoten is altijd mis he... In jou geval had er al veel en veel eerder gezeten.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 12:17

Zoals ik al aangaf, gewoon gaan ondanks dat je zelf denkt dat t geen zin heeft. Ze bouwen een dossier op en al die kleine dingen bij elkaar maken een zaak. Zorg er dus voor dat je werkelijk alles meldt bij de politie!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 12:28

Misschien is de politie nu wat alerter na wat er vorige week op die school gebeurt is.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 12:51

Hoog tijd dat jij een andere school gaat zoeken. Wat een $%^&*()_\
Enne, dat je die trap gaf had een aanleiding.... (en een geschiedenis), dus ga jezelf nu niet zien als dader.
Bij een aangifte krijg je dat ook goed uitgelegd (zeker omdat de school zo weinig doet, terwijl dit al lang is geëscaleerd.)
Sterkte! Je bent moedig hoor.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 13:34

Ineke2 schreef:
De politie kijkt altijd naar het hele verhaal. Deze keer begon jij, maar dat betekend nog niet dat een ander dan maar het recht heeft iemand het ziekenhuis in te slaan.
Daarbij heeft dit alles een flinke geschiedenis met daarbij diverse getuigen.

Waarom durf je hiermee eigenlijk niet naar de politie? Niet geschoten is altijd mis he... In jou geval had er al veel en veel eerder gezeten.

Mijn moeder staat er niet achter. Juist, omdat het nu het laatste jaar is en omdat er ander te veel ophef over gemaakt. En er zijn gewoon mensen die daar nog eens mee gaan pesten, met dat je naar de politie gaat.

Andere school zoeken is ook geen optie, heb een groepje van vier anderen en wil hun niet missen. Plus, lastig in het examen jaar en het was nooit mijn keuze om naar deze school te gaan. Ik wilde naar het reguliere, maar ben daar nooit toegelaten.

Dit is overigens hoe het er gister uitzag. Zit een dik ei op en nu is het iets blauwig aan het worden, maar is lastig te zien op de foto.
http://i57.tinypic.com/2zem44o.jpg

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:37

Jemig...
Wat ik me verder af vraag, is er geen pestprotocol op school?

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 14:56

Maar jezelf het ziekenhuis in laten slaan is toch ook geen optie?

Je kunt je situatie ook voorleggen aan de wijkagent znder aangifte te doen eventueel. Dan zijn ze wel op de hoogte van de situatie en kunnen je advies geven.
Daarnaast weten ze ook vast van de situatie mocht er in de toekomst nog iets gebeuren.

Daarnaast is het schooljaar pas net begonnen he.. je moet nog een hele tijd.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:43

;( Bah. Ik denk dat ze er nu gebruik van maken dat je heel lang rustig bent gebleven en nu voor jezelf opkomt. Dat vinden ze waarschijnlijk 'raar' en dus een reden om je nog meer te pesten.

Je moet nog één jaar zeg je. Ik zou me dit jaar gewoon bezig houden met jezelf. Als je stevig in je schoenen staat straal je dat uit!
Doe gewoon wat je zelf wilt en laat ze maar praten. Dit wordt jouw schooljaar! Je kunt deze gebeurtenis zien als een nieuwe start; dit is het gevolg van een kronkel in je kop, en in dit verhaal speel jij geen rol meer.

Deze mensen zijn NIET belangrijk, TS. JIJ bent belangrijk.

Edit: Ik zou ook niet naar de politie gaan, omdat je dan de kans hebt dat dat kind die ene schop van jou gaat overdrijven. Met al die zieke aanhangers van hem wordt het zeker geen winst voor jou helaas.. Uit ervaring weet ik dat mishandeling met foto's van bloed en wond op het gezicht, door volwassen man bij een minderjarige, wordt bestraft met een boete van 600 euro (300 euro slachtoffer en 300 euro staat). En dan spreken we over een gebeurtenis waarbij de minderjarige zich niet heeft verdedigd, dus geen poot heeft uitgestoken + er zijn advocaten en veel steun aan te pas gekomen. En het gaat om een volwassene en een minderjarige. Ik denk niet dat aangifte doen bij jou veel resultaat gaat opleveren helaas..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 08:52

Nee niemand op de hoogte brengen, dat brengt je verder. Sorry maar jij hebt zo te horen ervaring met 1 zaak, die staat toch niet per definitie garant voor TS haar situatie? Imo is ts fysiek ook niet veilig op school. als die knul nu al een mentor passeert om haar een knal te verkopen, wat kan ze dan verwachten als ze alleen is?