Ik vind weinig reclames leuk/goed, maar ik stoor me ook niet snel aan een reclame, toch is er een uitzondering...
De Sensodyne reclame
Serieus, ze doen er ALLES aan om de reclame zo authentiek, oprecht, eerlijk en betrouwbaar te laten lijken. Stel je voor.... Er wordt een geschikte tandarts/mondhygieniste/gebruiker gevonden om in hun commercial te spelen, de hele tekst wordt voorgekauwd, alles is tot in de puntjes uitgedacht, perfecte locatie gezocht....en dan gaat een professionele filmploeg enorm zijn best doen om zo amateuristisch mogelijk te filmen, zodat het er niet te 'gelikt' uitziet.

Het zou bijna door je buurvrouw gefilmd kunnen zijn! Als je de reclame dan nog niet voor waarheid aanneemt, dan weet ik het ook niet meer.

Het beeld is scheel, wiebelt, het geluid is niet van de beste kwaliteit en er is net onhandig ingezoomd. Etc. etc. O, en het blijft niet bij het filmwerk, ze bouwen expres taalfouten in, zodat het ook minder gespeeld lijkt. Het geeft echter totaal geen natuurlijk gevoel, dus ze slaan ook hierin de plank volledig mis. "En ja, dan
wordt de gel
wordt schuim!"
Ik heb nog nooit iemand gevonden die deze ergernis met mij deelt, dus waarschijnlijk ben ik zelf niet goed snik.