Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

de hormonen hebben het waarschijnlijk wel versterkt, maar er heeft iets veel diepers gespeeld. Daar ben ik nu mee bezig
Als we voor elkaar gemaakt zijn komen we elkaar vast wel weer tegen. 
x_Kaat_x schreef:Richt je maar eerst even op jezelf, en als het echt zo voorbestemd is komt de rest maar vanzelf, loslaten is moeilijk, maar alles stap voor stap
goed dat je zo door hebt kunnen slapen al!
EN met het geen contact: ik zou zeggen keep up the good work
x_Kaat_x schreef:Super!de slaap komt toch!
en IIII, alert, nu nieet om de zoveel tijd gaan shecken of je geen berichtje van hem hebt hee
want dat is natuurlijk wel uiterst aantrekkelijk nu misschien.
Probeer je wat af te leiden moest het zo zijn
x_Kaat_x schreef:Ben je jarig vandaag?
![]()
Van harte gefeliciteerd dan!!
![]()
![]()
![]()
lekker gezellig voor de tv
maar alvast bedankt! Er zouden vanavond wat mensen komen, morgenavond en zondagmiddag. Wel een domper dat ik vanavond dus alleen ben haha. Maar goed, topgear aan en even proberen mijn verstand op nul te krijgen. Heb vanmorgen bewust mijn laptop e.d. bij mijn ouders gelaten, even een avond vrij van school. 
komt goed

zit nu aan een wijntje maar weet niet of dat het allerslimste plan is haha 
en het voelt goed dat ik nu weet hoe hij zich er in voelt. Dus voor mij loste het op dit moment wel wat op.
en het voelt goed dat ik nu weet hoe hij zich er in voelt. Dus voor mij loste het op dit moment wel wat op.
,voor nu kan ik vooral bedenken hoe het wel zou kunnen werken
maar daar kan ik nu niks mee, dus doe ik een hoop leuke dingen, werk ik hard voor school en werk ik heel hard aan mezelf
).. Barbabientje schreef:Allereerst gefeliciteerd!![]()
Ik zit vandaag op dag 8 zonder contact en t is zwaar poedersuiker, maar geeft ook wel een bepaalde soort rust (ondanks dat ik om de 10 min op mn telefoon zit te staren)..
Maar moest gewoon even..