Gedumpt.. poging twee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Gedumpt.. poging twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:47

ik denk dat geen contact tot het weekend er juist naar leid dat je snakt naar het weekend tot er weer contact is
dus dat het totaal niet helpt om hem uit he hoofd te zetten

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 00:50

Inderdaad tot het weekeind geen contact, als het goed is laat hij wel morgen even weten of hij ergens van het weekeind even langs komt voor mijn verjaardag.

Ik snak eigenlijk nog helemaal niet zo naar :)

Ik hb vannacht eindelijk aan een stuk door geslapen van 24 tot 6 uur.vandaag hard gewerkt voor school en een etentje gehad.juist de duidelijkheid van geen contact geeft me even de motivatie om de schouders eronder te zetten en de rust om te eten en te slapen. Wat wel heel erg blijft is het gevoel dat het ooit wel goed komt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 06:47

Je bent anders nog wel heel erg ermee bezig en dat blijkt ook wel uit je laatste zin. Reken vooral helemaal nergens op. Liefdesverdriet is heel begrijpelijk, maar je moet er ook niet in doorslaan :) Er is een leven zonder hem en dat zul jij weer moeten opbouwen.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 07:44

Ik reken ook nergens op :)

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:20

Ik heb niet alles gelezen, maar dat een voorbehoedsmiddel zo je leven kan beheersen is niet goed.
Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik ook weer mezelf. Wellicht is het een idee voor je om zelf ook te stoppen met de pil en gewoon over te gaan op het condoom. Dit heeft 5 jaar gewerkt bij ons, we stoppen er nu mee omdat we graag een kindje zouden willen.

Heb een aantal posten van je gelezen en krijg het idee dat de liefde er tussen beide wel is, maar dat die pillen jou tot een ander mens maken. Dit heb ik ook gehad en na het stoppen is het hier veel rustiger geworden. Als jullie zoveel van elkaar houden komen jullie echt weer bij elkaar. Hij rijdt immers niet voor niet zover om.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 11:14

Dejong-Wever: Misschien toch even de rest van mijn posts lezen :) de hormonen hebben het waarschijnlijk wel versterkt, maar er heeft iets veel diepers gespeeld. Daar ben ik nu mee bezig :)

Dat is dus ook wat ik lastig vind om los te laten, dat ik het gevoel heb dat de liefde er nog wel is maar dat ie dat nu niet toelaat. Maargoed, dat kan ik helemaal verkeerd zien en ik kan er nu niets mee :) Als we voor elkaar gemaakt zijn komen we elkaar vast wel weer tegen.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:14

Richt je maar eerst even op jezelf, en als het echt zo voorbestemd is komt de rest maar vanzelf, loslaten is moeilijk, maar alles stap voor stap ;)
goed dat je zo door hebt kunnen slapen al!
EN met het geen contact: ik zou zeggen keep up the good work ;)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:16

x_Kaat_x schreef:
Richt je maar eerst even op jezelf, en als het echt zo voorbestemd is komt de rest maar vanzelf, loslaten is moeilijk, maar alles stap voor stap ;)
goed dat je zo door hebt kunnen slapen al!
EN met het geen contact: ik zou zeggen keep up the good work ;)

Ik heb zelfs vanmiddag even geslapen! Ik hoop wel dat hij vandaag of morgen zelf even een berichtje stuurt, maar ik probeer niet de eerste te zijn :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:23

Super! :D de slaap komt toch! ;) en IIII, alert, nu nieet om de zoveel tijd gaan shecken of je geen berichtje van hem hebt hee :o want dat is natuurlijk wel uiterst aantrekkelijk nu misschien.
Probeer je wat af te leiden moest het zo zijn ;)

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:38

x_Kaat_x schreef:
Super! :D de slaap komt toch! ;) en IIII, alert, nu nieet om de zoveel tijd gaan shecken of je geen berichtje van hem hebt hee :o want dat is natuurlijk wel uiterst aantrekkelijk nu misschien.
Probeer je wat af te leiden moest het zo zijn ;)

Ik zou vanavond mijn verjaardag vieren maar iedereen is ziek haha. Dus ik heb een avondje voor mezelf voor de tv, heb besloten dat dat ook wel even goed is en dat ik dus niet naar mijn ouders ga. En ach, het helpt dat ik toch niet verwacht dat hij iets stuurt haha

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:49

:oo Ben je jarig vandaag?
*\o/* *\o/* Van harte gefeliciteerd dan!! :D *\o/* *\o/*
lekker gezellig voor de tv +:)+

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 22:07

x_Kaat_x schreef:
:oo Ben je jarig vandaag?
*\o/* *\o/* Van harte gefeliciteerd dan!! :D *\o/* *\o/*
lekker gezellig voor de tv +:)+

Nee zondag :) maar alvast bedankt! Er zouden vanavond wat mensen komen, morgenavond en zondagmiddag. Wel een domper dat ik vanavond dus alleen ben haha. Maar goed, topgear aan en even proberen mijn verstand op nul te krijgen. Heb vanmorgen bewust mijn laptop e.d. bij mijn ouders gelaten, even een avond vrij van school.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:12

Dat was een goed idee :j
lekker even niksen
en topgear is een goede film duss... :o komt goed :P

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:13

flikken maastricht is er ook op als je wat spannends wilt zien...

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:02

Tot nu toe nog volgehouden met geen contact? Het is immers weekend nu :+

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 11:45

Als ik het niet mis heb, ben je vandaag toch jarig?!
Van Harte Gefeliciteerd!! *\%/*

Hoe gaat het verder?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 16:51

Ik ben inderdaad jarig vandaag, dus ik doe mijn best er een leuke dag van te maken :)

Heb uiteindelijk gister wel contact gezocht, gevraagd of hij nog langs kwam. Wilde hij wel, maar hij vond het ook nog moeilijk. Heb gezegd dat het dan nog te vroeg was en we t dan beter niet konden doen omdat ik geen ongemakkelijk gezeur wilde. Hij gaf aan idd nog even tijd nodig te hebben. Opzich was het fijn dat hij zich in dat gesprek iets meer liet zien :)

Opzich gaat het nu wel prima, maar ik snak echt naar een goede nacht slaap :) zit nu aan een wijntje maar weet niet of dat het allerslimste plan is haha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:55

Gefeliciteerd en toch jammer dat je weer contact zoekt. Moet je ook zelf weten maar het lost niets op.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:04

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag :D

Heb niet het gehele topic gelezen maar wil toch graag reageren.
In oktober heb ik een eind gemaakt aan mijn relatie (we hadden een ander toekomstbeeld).
Heb hier maanden last van gehad, de gevoelens waren er nog.

We spraken elkaar nog en hebben elkaar nog een aantal keer gezien.
Maar gelukkig ben ik gaan inzien dat dit niet ging werken.
Het is heel belangrijk om verder te gaan met je leven.
Ga leuke dingen doen, werk aan jezelf en het moeilijkste verbreek (tijdelijk) het contact.
Ik weet dat het heel moeilijk is, maar beetje bij beetje gaat het steeds beter.

Hoop dat je voor jezelf kiest..

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 17:31

Ik neem liever zelf op een luchtige manier even contact op zodat ik weet waar ik aan toe ben wbt mn verjaardag dan dat ik af zit te wachten omdat hij nog wat zou laten horen :) en het voelt goed dat ik nu weet hoe hij zich er in voelt. Dus voor mij loste het op dit moment wel wat op.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 17:33

Ik neem liever zelf op een luchtige manier even contact op zodat ik weet waar ik aan toe ben wbt mn verjaardag dan dat ik af zit te wachten omdat hij nog wat zou laten horen :) en het voelt goed dat ik nu weet hoe hij zich er in voelt. Dus voor mij loste het op dit moment wel wat op.

@ lieszje, dat komt misschien ook wel als we elkaar weer eens zien :),voor nu kan ik vooral bedenken hoe het wel zou kunnen werken :) maar daar kan ik nu niks mee, dus doe ik een hoop leuke dingen, werk ik hard voor school en werk ik heel hard aan mezelf :)

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:36

*kruipt uit meeleesmodus* gefeliciteerd! *\o/*

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:39

Allereerst gefeliciteerd! :D

Ik zit vandaag op dag 8 zonder contact en t is zwaar poedersuiker, maar geeft ook wel een bepaalde soort rust (ondanks dat ik om de 10 min op mn telefoon zit te staren _O- )..

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 17:45

Barbabientje schreef:
Allereerst gefeliciteerd! :D

Ik zit vandaag op dag 8 zonder contact en t is zwaar poedersuiker, maar geeft ook wel een bepaalde soort rust (ondanks dat ik om de 10 min op mn telefoon zit te staren _O- )..

Haha nou precies dat :p ik wilde ff voorkomen dat ik elke 2 min zou kijken of hij online was geweest en steeds verdrietig er zou worden omdat hij niets liet horen. Wenste mezelf een betere verjaardag dan dat haha. En het geeft ook rust dat ik hem zelf heb gezegd dat ie beter niet komt, terwijl ik gister nog zooo kraag wilde dat ie kwam.

Bedankt voor de felicitaties!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:48

Ik heb gewoon zn nummer verwijderd.. Heel sneu := Maar moest gewoon even..
Vooral omdat t gevoel er bij ons beiden nog is, maar de tijd niet (ofzo, weet ik veel..) Nu denk ik wel eens: Verdomme betekende ik dan zo weinig voor hem dat ie me niet eens een berichtje stuurt, maar goed, leven gaat door :')