Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SSmonamiSS schreef:heb op 26 februarie een make up doos besteld.. die is op 2 maart verstuurd en dat zou 10 tot 20 dagen duren,, maar nu is het de 24ste en nog geen make up doos gezien.. heb ze nu maar gemaild... vind het wel erg lang duren.. paar dagen te laat kan maar nu vind ik wel dat hij er zou moeten zijn.. maar als ik hem track. staat er dat hij nog in het vliegtuig zit.
Urbiezira schreef:SSmonamiSS schreef:heb op 26 februarie een make up doos besteld.. die is op 2 maart verstuurd en dat zou 10 tot 20 dagen duren,, maar nu is het de 24ste en nog geen make up doos gezien.. heb ze nu maar gemaild... vind het wel erg lang duren.. paar dagen te laat kan maar nu vind ik wel dat hij er zou moeten zijn.. maar als ik hem track. staat er dat hij nog in het vliegtuig zit.
Volgens mij hebben zij het over werkdagen, toch? Dan zou het kunnen kloppen dat ie er nog niet is.
SSmonamiSS schreef:Cavalia schreef:Vandaag mn bikini ntvangen!
En blij ermee? Welke heb je besteld?
Ik vind dat ook veel, máár het zijn wel reele verzendkosten. (het komt uit China, dus die 30 euro zullen ook wel echte kosten zijn)kimberley12 schreef:Dames, ik heb een vraag, ik heb spullen besteld voor de bruiloft van ons. Maar nu wilde ik gaan betalen, moet ik 30 euro verzendkosten betalen? Dit is wel heel erg veel toch?