Wat wilde jij vroeger als kind worden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:21

Saab99 schreef:
ik begon met moeder van 800 kinderen te willen zijn(wat me nu wel een beetje veel lijkt :+ ) daarna wou ik een paard worden wat xberber nog wel zal weten :') (van groep 1 tot 3 en van 5 tot 6) in groep 4 wou ik dolfijnen trainster of zangeres worden wat me nooit zal lukken want ik kan niet zingen :') en in groep 7 en 8 wou ik paardrijd instructrice of veearts worden. op het moment zit ik te denken dat ik maar eerst de mavo en havo moet afmaken en dan weer verder moet kijken :')

:')

Ik wilde vroeger eerst K3 worden ( heb ik al gezegd ) ook nog eens pokemon trainer ( Nogsteeds, stiekem ) politie te paard, dierenarts.. Paard.. :') en nog veel meer

Anoniem

Re: Wat wilde jij vroeger als kind worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:29

Vroeger veearts, tegenwoordig ga ik richting de genetica/fokkerij van melk- en vleesvee

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:31

Ik wilde astronaut worden :')
Ben zelfs op ruimtekamp geweest hahaha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:09

Ik wilde kleuterjuf of kraamverzorgster worden. Het is juf geworden!

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:22

xBerber schreef:
Saab99 schreef:
ik begon met moeder van 800 kinderen te willen zijn(wat me nu wel een beetje veel lijkt :+ ) daarna wou ik een paard worden wat xberber nog wel zal weten :') (van groep 1 tot 3 en van 5 tot 6) in groep 4 wou ik dolfijnen trainster of zangeres worden wat me nooit zal lukken want ik kan niet zingen :') en in groep 7 en 8 wou ik paardrijd instructrice of veearts worden. op het moment zit ik te denken dat ik maar eerst de mavo en havo moet afmaken en dan weer verder moet kijken :')

:')

Ik wilde vroeger eerst K3 worden ( heb ik al gezegd ) ook nog eens pokemon trainer ( Nogsteeds, stiekem ) politie te paard, dierenarts.. Paard.. :') en nog veel meer

nu weet ik wel hoe ik moet galopperen en moet hinniken :')

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:30

Animal schreef:
Veearts :D Ik ben momenteel leuk op weg, studeer diergeneeskunde.
Ook Boerin is nog eventjes helemaal leuk geweest (ik ben begonnen op VMBO-tl, en voor diergeneeskunde is VWO nodig).

Wauw, wat knap van je!

Ik schreef altijd in vriendenboekjes: Paardrijdster :D Ik heb 4 jaar als stalruiter gewerkt.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:34

Prinses, Zorro( :') ), Dolfijnentrainster en mijn meest briljante; bankdirecteur.
Want dat had je zoooveeeel geld joh :D :j

Nu wil ik accountancy studeren, dus het komt een beetje in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:39

Dolfijnentrainster, heks op Zweinstein, politie te paard....

Of in een dierenasiel :j

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:39

Brandweer :'), actrice, advocaat, en nu ben ik tekstschrijver :+

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:40

Ik ben nu pas 15, maar roep al vanaf dat ik klein was dat ik paardenfokster wilde worden :') Bedacht me later dat het wel een beetje verkeerd klonk.
Inmiddels weet ik al een tijdje dat ik hoefsmid wil worden. Krijg best vaak commentaar dat dat niet voor meiden is maar toch ga ik hiervoor. Ook wil ik i principe wel paardrijdinstructrice worden. Vind het onwijs leuk om de wat beginnende ruiters les te geven.

Ook riep ik altijd dat ik gewonde, mishandelde en probleempaarden wilde redden en helpen. Als ik hier de mogelijkheid voor krijg wil ik dit nog steeds doen. Lijkt me best een dankbaar 'beroep'.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:42

Dolfijnentrainer, politie te paard, eigenaar van een dierentuin en Edward Gal .
Nu het wat serieuzer aan het worden is had ik bedacht om anesthesist, maar waarschijnlijk ben ik daar simpelweg te dom voor (z'n opleiding duurt al 11/12 jaar, met mijn niveau (vmbo) zal ik nog een aantal jaartjes extra krijgen :( )

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:44

Doanique schreef:
Dolfijnentrainster, heks op Zweinstein, politie te paard....

Of in een dierenasiel :j

_O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:45

toen in heel klein was, was het altijd Piraat. geen idee waarom :+
daarna was het altijd dolfijnentrainer.. toen kwamen al die dingen zoals dierenarts, een eigen paardenstal etc :+
nu doe ik de opleiding paraveterinair maar heb geen idee wat ik wil gaan worden :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:47

Mijn droomberoep is altijd dierenarts geweest, al vanaf ik wist dat het bestond. Maar dat veranderde na mijn stage bij een dierenpraktijk in 5vwo. In al die jaren aan niets anders gedacht, en nu weet ik het dan ook nog steeds niet :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:48

Pataloog anatoom! Mijn ouders lieten me iets te jong naar The X Files kijken haha :')
Vind het nu nog fascinerend maar had helaas niet het wiskundige in me om zo'n profiel te kiezen op het middelbare.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:00

chimello schreef:
Pataloog anatoom! Mijn ouders lieten me iets te jong naar The X Files kijken haha :')
Vind het nu nog fascinerend maar had helaas niet het wiskundige in me om zo'n profiel te kiezen op het middelbare.

Dat wil(de) ik ook, maar er is té weinig werk in :(

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:17

StableDoor schreef:
chimello schreef:

Dat wil(de) ik ook, maar er is té weinig werk in :(

Zou bijna jammer zeggen maar dat is zo cru :')

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:22

Geryon schreef:
Mijn droomberoep is altijd dierenarts geweest, al vanaf ik wist dat het bestond. Maar dat veranderde na mijn stage bij een dierenpraktijk in 5vwo. In al die jaren aan niets anders gedacht, en nu weet ik het dan ook nog steeds niet :+

Oh laat je keuze niet afhangen van 1 stage! Het verschild zo per stageplek of een beroep leuk is of niet (en ik kan t weten)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:25

LisaB schreef:
Geryon schreef:

Oh laat je keuze niet afhangen van 1 stage! Het verschild zo per stageplek of een beroep leuk is of niet (en ik kan t weten)

Bedankt voor je tip, maar het lag aan het snijden en alles, de keuzes kunnen nemen, ben ik niet geschikt voor! Assistent zou me dan weer wel leuk lijken, maarja, heel weinig kans in..

calippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:28

Bhriseis schreef:
Advocate, en vorig jaar heb ik mijn opleiding in de Rechten afgerond. Momenteel doe ik een Manama, met de bedoeling volgend jaar een kijkje te nemen in de wereld van de maritieme advocatuur :)

Ik was geen saai kind hoor, maar wilde het onrecht uit de wereld helpen :Y)

Dan denk ik dat ik eerder een saai kind was. Ik wilde namelijk net zoals de meesten dierenarts worden. :D

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:05

"Iets met paarden."
Uiteindelijk heb ik net mijn mbo opleiding voor
Helpende Zorg en Welzijn afgesloten en begin ik in
September met de opleiding paardenhouderij.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:06

Geweldig die reacties :+

Ik wou altijd in de kraamzorg, en juist.. Nu nog :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:16

Ik was er van overtuigd dat ik later een heel goed lieveheersbeestje zou zijn :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:31

Dierenarts :P En dat ben ik ook geworden :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:34

WiancaR schreef:
Ik was er van overtuigd dat ik later een heel goed lieveheersbeestje zou zijn :D

Mislukt? :+