Wanhoopig.. werk gezocht..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:23

Wauw, dat je dit overweegt.. in de callcenters is nu wel wat werk te vinden rn het verdient ook aardig. Heb je daar al in gesolliciteerd?

benangelique

Re: Wanhoopig.. werk gezocht.. misschien de stap naar erotiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 05:30

Jeetje ts, gebruik Google eens als mensen je tippen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 07:51

japielover schreef:
Zou je mij een link kunnen pben??

Bedenk je wel goed dat je echt niet voor ieder onderzoek in aanmerking komt. Het klinkt wel makkelijk, zo geld verdienen, maar kennissen van mij hebben het ook gedaan en het viel toch wel tegen. Als het echt zo makkelijk was en zonder risico's, dan ging iedereen het wel doen.

Hup, gewoon handen uit de mouwen en reageren op de vele andere goede opties die je ook al zijn aangeboden :) Daar heb je op lange termijn veel meer profijt van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:51

SteffiiY schreef:
Maar zoverre risico's dat je er eeuwig ziek van kan blijven? Of tijdelijk?

Heel groot, weet van iemand die een kennis had, sporter, sterk sportief lichaam, in rolstoel beland door ziek lijf! Je tekent ook....

Wil je deze risico's nemen, hoe groter het bedrag, hoe groter de risico's.

Weet wel dat een auto immuunziekte iedereen kan krijgen en wat de trigger kan zijn dat je dit krijgt nog niet bekend is!

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:54

russel schreef:
SteffiiY schreef:
Maar zoverre risico's dat je er eeuwig ziek van kan blijven? Of tijdelijk?
[/quote

Wil je deze risico's nemen, hoe groter het bedrag, hoe groter de risico's.

Dit is niet waar.. :)

Er zijn overigens ook onderzoeken met minimale risicos.. Nu lopend: het testen van bloed. Hoef je dus alleen bloed voor af te geven. En het testen van al geregistreerde en goedgekeurde pijnstillers om een soort overzicht te realiseren.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:04

japielover schreef:
toppie!! eenitraM!

Ik kreeg net een PB voor gastouder en heb daar net contact over gehad..
Ook daar kom ik voor in aanmerking en ik voldoe aan de eisen..

Ze gaan nu voor mij kijken of daar eventueel iets is en ik moet een aantal forumulieren aanvragen.
dan kan ik ook gaan oppassen bij mensen die daarvoor dan een tegemoetkoming van de overheid krijgen..

Dus denk dat we de start van het topic maar mooi achterwegen laten..
En hard gaan hopen op dat het op een andere manier oplosbaar is!

Heb je zelf ook kinderen?
Dan snap ik werkelijk niet hoe je op het idee komt uit je OP, meid, waar zadel je je kids mee op. :n

Maar goed, laat je sollicitatie's en je cv nakijken door familie vrienden, een uitzendbureau of het uwv, informeer bij fabrieken ed.
Er is toch echt wel werk, volgens mij zit je in een omgeving waar meer werk te krijgen is dan hier en als ik wil, sta ik morgen (of vanavond nog) in de koekjesfabriek of bij de vleescentrale.
En ja, dat is nogal geestdodend werk maar je moet toch iets.

Daarbij ben ik het wel met de rest eens dat je fors moet knippen in je uitgaven, ik zie dat de rekeningen die je hebt allemaal kosten zijn die luxe zijn.
Een opleiding in de paarden, instructeur worden ed, is hartstikke mooi, maar daar is geen droog brood in te verdienen. Dus ik raad je aan eerst een andere opleiding af te maken en als je dan een baan hebt, dit erbij te gaan doen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 11:09

Ik weet niet waar uit jij opmaakt dat ik kindere heb?? Daar staat enkel dat ik gast ouder kan worden..

Daarbij wat zijn luxe uitgaven??
Alles wat daar staat vind ik weinig luxe..
Die opleiding heb ik vorigjaar afgerond..
En dan is het zonde om je orun niet af te ronden dan is dat eeg gegooit geld..
Fijn dat jij het als luxe ziet ik heb heel hard moeten knokken voor mn diploma..

En ik heb te minste een nivo 3 diploma..
Ik heb eerst wat anders gedaan en daar kon ik niet mee komen en had dusdanig lage cijfers dat k een bindendstop advies kreeg..
Ik had daarna ook niks kunnen doen..

Ik denk dat wanneer je maaltijden overslaat om geld uit te sparen en elk dubbeltje overlegt voor je het uit geeft je heel bewust bezig bent..
Ik heb eerder aangegeven dat ik nu stop tot het financieel beter gaat en daarna mn orun wil afmaken..

Dus ik zie weinig luxe
Laatst bijgewerkt door japielover op 19-02-14 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:09

Lioony schreef:

Er zijn overigens ook onderzoeken met minimale risicos.. Nu lopend: het testen van bloed. Hoef je dus alleen bloed voor af te geven. En het testen van al geregistreerde en goedgekeurde pijnstillers om een soort overzicht te realiseren.

Dat is wel degelijk waar. Er zijn idd ook onderzoeken met minimale risico's, maar die betalen veel minder goed als de onderzoeken waar wel veel risico's aan zitten, en je tekent idd dat je bij bijwerkingen etc het bedrijf niet aansprakelijk kunt stellen. Er zijn nog wel meer addertjes onder het gras.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:11

japielover schreef:
Ik weet niet waar uit jij opmaakt dat ik kindere heb?? Daar staat enkel dat ik gast ouder kan worden

Bij mijn weten kun je alleen gastouder worden als je zelf ook kids hebt?
En je zegt aan alle eisen te voldoen.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:18

Cayenne schreef:
Lioony schreef:

Dat is wel degelijk waar. Er zijn idd ook onderzoeken met minimale risico's, maar die betalen veel minder goed als de onderzoeken waar wel veel risico's aan zitten, en je tekent idd dat je bij bijwerkingen etc het bedrijf niet aansprakelijk kunt stellen. Er zijn nog wel meer addertjes onder het gras.

CHDR schreef:
Risico speelt geen enkele rol.
Veel mensen denken dat het risico van een onderzoek bepaalt hoe hoog de vergoeding is. Maar dat is niet zo. Het meedoen aan geneesmiddelenonderzoek is veilig. De vergoeding hangt alleen samen met de tijd die je kwijt bent aan het onderzoek en hoe intensief je verblijf is.

Je hoeft het mij echt niet uit te leggen.. ;)
Tuurlijk bestaat er altijd een kans. Maar die kans is de laatste jaren wel steeds kleiner geworden.
Ik zelf zou mezelf ook niet als testpersoon opgeven voor een nieuw geneesmiddel, maar respect voor diegene die dat wel doen!

Cayenne

Re: Wanhoopig.. werk gezocht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:19

Dus dan zijn we het toch eens en snap ik niet waarom jij zegt dat het niet waar is. Je bevestigt het zelf ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:19

Nouja, iemand zal het toch moeten testen voor het op de markt komt.
Dus als niemand dat wil hebben we ook een probleem.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:20

Ik bevestig het niet zelf..
Het is niet zo dat de vergoeding voor geneesmiddel A hoger is dan dat van B vanwege een evt hoger risico....

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 11:25

anneliesdj schreef:
japielover schreef:
Ik weet niet waar uit jij opmaakt dat ik kindere heb?? Daar staat enkel dat ik gast ouder kan worden

Nee hoor ook zonder kids kan dat

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:00

anneliesdj schreef:
japielover schreef:

Nee hoor, mijn vriendin is gastouder en heeft geen kinderen.

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:25

Wat komt hier een hoop onzin voorbij. Met geneesmiddelenonderzoek wordt je dus absoluut niet meer betaald afhankelijk van het risico. Je wordt betaald naar het aantal handelingen dat ze bij je uitvoeren en hoeveel tijd het je kost. Doe je mee aan een onderzoek met veel bloedafnames en veel ecg's dan krijg je meer geld dan bij een onderzoek waarbij je de hele dag je eigen gang kan gaan. Bovendien worden er geen heel gevaarlijke medicijnen op gezonde proefpersonen getest. Ja, je kunt last krijgen van bijwerkingen, maar ken eigenlijk niemand waarbij dat erger was dan hoofdpijn, misselijkheid, jeuk of benauwdigheid en dat was allemaal over zodra de medicatie gestopt werd. Natuurlijk is het wel mogelijk dat je een allergische reactie kunt hebben op een medicijn, maar dat zou je natuurlijk ook met een geregistreerd medicijn kunnen hebben (denk aan mensen met antibiotica allergie).

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:41

Hier nog een werkzoekende in de buurt van doetinchem. De achterhoek is momenteel gewoon echt heel erg slecht. Ik heb zelf een mbo 4 arbeidsvoorziening, personeelswerk en sociale zekerheid gedaan en ben bijna klaar met mijn HBO personeel en ARbeid. Ik spreek vloeiend duits e.d. maar werk vinden hier in de buurt blijkt gewoon heel erg moeilijk. Weet hoe je je voelt ts. Echt drama.

al zou ik persoonlijk zelf nooit de stap gaan zetten naar de erotiek. Er is dan geen weg meer terug :(

Heel veel sterkte in je zoektocht

(mocht iemand nog wat weten dan is een pb zeer welkom)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:01

Heb je nog gekeken naar de link die ik in het topic geplaatst heb TS ?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:10

Heb je al contact opgenomen TS?

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:17

Zou mijn kind echt niet achter laten bij iemand die de prostitutie in wil ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar toch Zou het geen fijn idee vinden kom je thuis zit ze naakt achter de cam en je kids voor de tv

NIET PERSOONLIJK BEDOELT in het algemeen

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:20

Nog een tip: als je een auto hebt zou je ook in verder gelegen plaatsen kunnen zoeken.
Ik werk in HGC Hanos Hasselt Beenhouwerijafdeling (belgisch Limburg) en er is een collega-beenhouwer die helemaal van Kerkrade afkomt. (wat tegen de Duitste grens ligt en verder van Heerlen af is).

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 19:25

dresjoepie schreef:
Zou mijn kind echt niet achter laten bij iemand die de prostitutie in wil ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar toch Zou het geen fijn idee vinden kom je thuis zit ze naakt achter de cam en je kids voor de tv

uiterraard zou dat ook geen combinatie zijn..

en eenitraM heb gebeld geen gehoor dus nog keertje bellen :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:52

japielover schreef:
dresjoepie schreef:

uiterraard zou dat ook geen combinatie zijn..

en eenitraM heb gebeld geen gehoor dus nog keertje bellen :)

Waarom ga je niet langs? Zien ze gelijk je gezicht en dat je er graag wilt werken.

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:06

bakker Wiltink in Doetinchem al geprobeerd?

Ik heb daar een tijd gewerkt in de kerstperiode. In de kerst- en paasperiode hebben ze het daar erg druk met kerst- en paasstollen en zoeken dan tijdelijk personeel. Dus wie weet kun je daar in ieder geval even terecht. Het is daar nu bijna de goede tijd voor, dus als je ze alvast benaderd kun je daar misschien aan de slag. (en wie weet mag je even blijven plakken)

Succes!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:08

probeer eens langs bedrijf te gaan dat in de voeding werkt!
daar is zo veel werk in