Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
japielover schreef:Zou je mij een link kunnen pben??
Daar heb je op lange termijn veel meer profijt van. SteffiiY schreef:Maar zoverre risico's dat je er eeuwig ziek van kan blijven? Of tijdelijk?
russel schreef:SteffiiY schreef:Maar zoverre risico's dat je er eeuwig ziek van kan blijven? Of tijdelijk?
[/quote
Wil je deze risico's nemen, hoe groter het bedrag, hoe groter de risico's.

japielover schreef:toppie!! eenitraM!
Ik kreeg net een PB voor gastouder en heb daar net contact over gehad..
Ook daar kom ik voor in aanmerking en ik voldoe aan de eisen..
Ze gaan nu voor mij kijken of daar eventueel iets is en ik moet een aantal forumulieren aanvragen.
dan kan ik ook gaan oppassen bij mensen die daarvoor dan een tegemoetkoming van de overheid krijgen..
Dus denk dat we de start van het topic maar mooi achterwegen laten..
En hard gaan hopen op dat het op een andere manier oplosbaar is!

Lioony schreef:Dit is niet waar..
Er zijn overigens ook onderzoeken met minimale risicos.. Nu lopend: het testen van bloed. Hoef je dus alleen bloed voor af te geven. En het testen van al geregistreerde en goedgekeurde pijnstillers om een soort overzicht te realiseren.
Cayenne schreef:Lioony schreef:Dit is niet waar..
Er zijn overigens ook onderzoeken met minimale risicos.. Nu lopend: het testen van bloed. Hoef je dus alleen bloed voor af te geven. En het testen van al geregistreerde en goedgekeurde pijnstillers om een soort overzicht te realiseren.
Dat is wel degelijk waar. Er zijn idd ook onderzoeken met minimale risico's, maar die betalen veel minder goed als de onderzoeken waar wel veel risico's aan zitten, en je tekent idd dat je bij bijwerkingen etc het bedrijf niet aansprakelijk kunt stellen. Er zijn nog wel meer addertjes onder het gras.
CHDR schreef:Risico speelt geen enkele rol.
Veel mensen denken dat het risico van een onderzoek bepaalt hoe hoog de vergoeding is. Maar dat is niet zo. Het meedoen aan geneesmiddelenonderzoek is veilig. De vergoeding hangt alleen samen met de tijd die je kwijt bent aan het onderzoek en hoe intensief je verblijf is.
anneliesdj schreef:japielover schreef:Ik weet niet waar uit jij opmaakt dat ik kindere heb?? Daar staat enkel dat ik gast ouder kan worden
Bij mijn weten kun je alleen gastouder worden als je zelf ook kids hebt?
En je zegt aan alle eisen te voldoen.
dresjoepie schreef:Zou mijn kind echt niet achter laten bij iemand die de prostitutie in wil ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar toch Zou het geen fijn idee vinden kom je thuis zit ze naakt achter de cam en je kids voor de tv
NIET PERSOONLIJK BEDOELT in het algemeen
japielover schreef:dresjoepie schreef:Zou mijn kind echt niet achter laten bij iemand die de prostitutie in wil ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar toch Zou het geen fijn idee vinden kom je thuis zit ze naakt achter de cam en je kids voor de tv
NIET PERSOONLIJK BEDOELT in het algemeen
uiterraard zou dat ook geen combinatie zijn..
en eenitraM heb gebeld geen gehoor dus nog keertje bellen