Wanneer houd het op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

123321

Re: Wanneer houd het op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:09

Ah. Dan was mijn huisarts iets meer van de regeltjes.

Schaduw13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 10:50

Dank jullie wel allemaal! :)

Vrijdag ga ik sws langs, mocht er nog geen verbetering in komen, ga ik zelf wel verder zoeken!
Ik zal ook wel laten weten hoe het is gegaan vrijdag :)

Schaduw13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 12:31

Ik ben terug van de HA, maar dit heeft (zoals ik al verwachten) niet veel opgeleverd, hij denkt nog steeds dat ik met mijn nieuwe hobby uit die negatieve spiraal zal komen..

Binnenkort dus zelf maar even kijken of ik een goede therapie kan vinden!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:22

geen doorverwijzing dus?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:36

Ik zou echt even je psycholoog bellen waar je al geweest bent. Het gaat minder goed als jullie dachten bij afsluiten van de therapie neem ik aan... dus lijkt me niet vreemd om hem daar van op de hoogte te brengen en te zeggen dat je huisarts je niet serieus neemt.

Schaduw13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 16:52

Nee helemaal niets, hij bleef weer door gaan over die hobby en dat het, het eerste stapje zou zijn om mij uit die negatieve spiraal te halen. En nog wat onzin meer.. Zo zouden mensen om mij heen me niet goed kunnen helpen omdat ze vaak wel dingen weten hoe ze me kunnen helpen, maar dit vaak niet help, dan vraag ik me toch echt af waarom hij dan zelf wel gewoon door blijft gaan over die hobby terwijl ik al 2 keer al heel duidelijk heb aangegeven dat het niet helpt, maar goed..

En ik ga zeker weer contact opnemen! Baat het niet dan schaad het niet, en anders kan ik altijd nog verder zoeken via de GGD zoals een bokker zei!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:27

Schaduw13 schreef:
En ik ga zeker weer contact opnemen! Baat het niet dan schaad het niet, en anders kan ik altijd nog verder zoeken via de GGD zoals een bokker zei!

Ja dat was ik :)
Maar bij de GGD zal je zelf niet terecht kunnen zonder doorverwijzing van een arts of psychiater (volgens mij is psycholoog ook niet voldoende) Maar ze kunnen je wellicht wel helpen met het vinden van de juiste hulp. Zij hebben namelijk een groot netwerk. Als de vraag open stelt en aangeeft dat je op zoek bent naar de juiste hulp kunnen ze vast wel contactgegevens geven.
Tenminste dat is wat ik verwacht, kan er ook compleet naast zitten!

En als de psycholoog en huisarts je afwijzen zou ik toch echt een andere HA gaan zoeken hoor
*maar dat is mijn mening

Schaduw13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 18:52

Oke bedankt!
Ik heb voor volgende week weer een afspraak staan bij de HA, hopelijk wel met succes!

Anders heb ik wss zelf al een heel goed iets gevonden, want me denk ik wel verder zou kunnen helpen!
Mijn moeder en ik zijn naar een paranormale beurs geweest dit weekend en ik werd enorm aangetrokken tot een iemand, en na een heel gesprek is er ook uitgekomen dat ik grote kans heb dat ik een HSP persoon ben. Ze wil me ook heel graag verder helpen met alles en doet alles helemaal vrijwillig! Dus ik ga zeker kijken of ze me verder kan helpen

Schaduw13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 19:39

Helaas kan ik me weer melden, ik zit voor de zoveelste keer in een dip.

Mijn huisarts weigerde mij nog steeds te helpen, hij vond zelfs dat het prima met mij ging, ondanks dat ik maar 3/4 uur per dag slaap heb en nog depressief ben.
Ik heb toen zelf maar hulp gezocht en gevonden, wel echt iemand die me goed verder kan helpen, maar merk dat ik soms nog vast hang ondanks de goede hulp.

Mijn school heb ik nu ook al moeten stoppen omdat ik het gewoon niet meer af kan allemaal, dus dat betekend dat ik ook weer thuis kom te wonen, maar mijn thuis situatie is gewoon niet leefbaar voor mij op dit moment, ook het afvragen of ik mijn paard nog kan blijven houden, mijn enige uitlaat klep, het enige waarvoor ik soms nog mijn bed uit wil komen, het enige waar ik echt gelukkig van word.

Pff.. Ik weet het allemaal heel even niet meer.