Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doanique schreef:Toen ik een jaar of 4/5 was had ik gedroomd dat als ik van de trap sprong, ik kon vliegen.
Ik bleek dus niet te kunnen vliegen toen ik wakker was... Ben gewoon van bovenaf naar beneden gesprongen.
Eleio schreef:Bus(dubbeldekker) kwam met zo'n +- 70 km/u af en paard verschoot en is achteruit gevallen bij het stijgeren waarbij we een diepe gracht in kwamen die vol zat met water.
Ik lag onder paard met gebroken been & voet en geraakte niet vanonder haar , zat namelijk kopje onder.
Al een geluk was er een boer die net op dat moment aankwam en mijn paard eruit trok aangezien ze er niet zelfstandig uit kon komen en zo mij eruit gehaald.
Was echt bang toen !
Paard had helemaal niets raar genoeg , maar helaas heeft dit ongeluk ervoor gezorgd dat alle vertrouwen weg was in ons.
Heb het bijna 3 jaar lang geprobeerd om alles weer vertrouwt te maken , met alle hulp maar helaas het ging niet meer.
Als klein kind in een verlaten & afgelegen bedrijf binnenstappen om te spelen , klom zo de ladder op ( enorme hoogte !) en ladder viel naar beneden.
Er was geen enkele uitweg waarbij ik naar beneden kon, heb daar zeker een week gezeten tot er iemand mij vond toen hij er wandelde met de hond.
) en toen waren we moe van het lopen en bedachten we wel dat we konden liften. 
ze doen me met terugwerkende kracht vast nog wat aan.
Politie is overigens gewoon doorgereden..
)
) Dat meertje leek maar heel klein, omdat de randen ervan helemaal vol lagen met bladeren en troep. Maar je kon er niet op lopen! Ik wou dus naar het water in het midden lopen en zakte in de drek, waarvan ik dacht dat het gewoon grond was...
Iris82 schreef:Een wil je dat trucje met ons delen?
phormicola schreef:Ik rij alweer een aantal maanden zonder remmen en licht op m'n fiets rond en dat gaat soms maar net goed. Ik ben nu zwanger dus zal er binnenkort iets aan laten doen.
Verder heb ik veel bijna dood ervaringen odat ik nogal een impulsief persoon ben, maar kan ze me even niet herinneren