_San87_ schreef:Euh... Ja. Dieren en pikant gaan alleen samen in een ovenschotel.
Vjestagirl schreef:Moet je zien hoe sexy je aan een postzegel kunt likken, voorover kunt buigen om hem vast te plakken of te bekijken met een vergrootglas... Ik zou stommer kijken als de TS sexy aan het paard blijkt te likken...
Hou op, je kan me afvoeren inmiddels
TS, het zal leuk en 'sexy' bedoeld zijn, en mijn vriend vind mij ook heel aantrekkelijk en die vindt mijn pony hartstikke lief, maar die zou het echt 3x niks vinden om een foto te krijgen waarin ik poseer in een of ander pikant setje naast/op/onder/achter ponylief hoor
Dat zijn toch twee dingen die inderdaad bij veel direct 'ponypletter' en 'bijzondere filmpjes' oproepen. Om nog maar niet te spreken van het feit dat idd het ongewenst ergens terecht kan komen waarvan jij helemaal niet wil dat het terecht komt, als de relatie verbroken wordt kan het nog best wel tegen je werken al dat soort dingen.
Ik denk dat als je zoiets cadeau wilt doen, je dat inderdaad het beste kan doen in de vorm van iets wat daarna onherkenbaar terug wordt gevonden
Taartje of hartje dus of zoiets..

! 
)