Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pipo schreef:Solange is geconditioneerd door Sjef en in mijn ogen dus geen representatief voorbeeld.
imker schreef:Haha, dan is meteen half Nederland uit de verzekering geknikkerd!!!
esther82 schreef:Als Danielle deze zaak wint omdat er wordt bewezen dat Anky dat paard toch overmatig stress heeft aangereden, dan is het hek toch van de dam. Dan wordt straks iedereen die een paard verkoopt helemaal nagetrokken op hoe het paard gereden is.
In veel gevallen is het zo dat waneer je een paard van iemand koopt je de problemen van de vorige eigenaar erbij krijgt. Als dat in dit geval stress is geweest door de manier van trainen, zal dit de eerste rechtzaak zijn in een lijn van velen.
Ik ben het dan wel niet altijd eens met de manier waarop sommige paarden worden getraind, maar de doodsoorzaak van dit paard zal echt niet simpel en allen komen door 'stress op het werk'. Als dat zo zou zijn hadden er al veel meer van dit soort gevallen bekend geweest.
Pipo schreef:Tessebes, de oefeningen in de GP, zijn gerelateerd aan ontwikkelingen die in de natuur gedaan worden door paarden, dus die irritante gaap van je slaat nergens op, en laat juist weten dat je je nog nooit verdiept hebt in paarden.
Tessebes schreef:Hoe wil die Danielle trouwens model worden? Zag je die oren en die huid!
Ik vond het niet echt een schoonheid om te zien iig.
esther82 schreef:Nou inderdaad zeg! Maar de attitude is er in ieder geval wel. Het lijkt trouwens wel een type dat gewend is haar zin te krijgen. Ze had in dat tv-stukje wel een hoop praatjes. En voelde zich duidelijk te min voor de tijdelijke oplossingen die Anky en Sjeff haar aandroegen.
Maar ach je moet wat. Gelukkig ben ik al tevreden met mijn 'schillenpaard'.
SuperPepeijn"]ik begrijp niet helemaal wat dit te maken heeft met haar standpunt.
[quote="Tessebes schreef:Hoe wil die Danielle trouwens model worden? Zag je die oren en die huid! Ik vond het niet echt een schoonheid om te zien iig.