Cayenne schreef:Ik kwam bij de Xenos gelukskoekjes met 'een stoute opdracht' tegen![]()
Hahahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lucaa2 schreef:Bij mij op school kun je voor €2,- een roos naar iemand sturen met je naam of anoniem.
Ik heb samen met een vriendin een anonieme roos gestuurd naar iemand die heel leuk is enz. Maar hij is ook heel erg arrogant. Ik verheug me nu al op zijn gezichtsuitdrukking als hij die roos krijgt. Midden in de klas. Waar iedereen bij is.![]()
Nou ja, ik heb er zin in
xZiva_ schreef:lucaa2 schreef:Bij mij op school kun je voor €2,- een roos naar iemand sturen met je naam of anoniem.
Ik heb samen met een vriendin een anonieme roos gestuurd naar iemand die heel leuk is enz. Maar hij is ook heel erg arrogant. Ik verheug me nu al op zijn gezichtsuitdrukking als hij die roos krijgt. Midden in de klas. Waar iedereen bij is.![]()
Nou ja, ik heb er zin in
ah dat deden ze bij ons op school ook, die werden dan tijdens de les bezorgd.
ze zijn er alleen mee gestopt omdat de populaire altijd best veel kregen, en de andere zich dan k*t voelde
Emmaa_ schreef:Nou, ik snap heel goed dat mensen daar onzeker van kunnen worden hoor. Als je al niet zo lekker in je vel zit en je halve klas krijgt rozen en jij niet dan kan dat echt een domper zijn. Toen ik nog op de middelbare school zat hadden wij het ook
Dus denk het ook niet voor de vrijgezellen..

Ik heb zelf niet zo heel veel met valentijnsdag, maar voor mijn werk (cateringbedrijf) moet ik wat dingetjes kopen met betrekking tot valentijnsdag. Denk aan: hartvormige bonbons of harvormige snoepjes, rode servetten, etc. Als het maar eetbaar is en met valentijnsdag te maken heeft. Het gaat om circa 50/65 man.. Weet iemand waar ik het beste kan kijken? Ik dacht zelf aan de Xenos of de Jamin..? Iemand die het toevallig al ergens is tegen gekomen? Alvast bedankt! 
Fairytales schreef:Ik kom stiekem even het topic invallen.Ik heb zelf niet zo heel veel met valentijnsdag, maar voor mijn werk (cateringbedrijf) moet ik wat dingetjes kopen met betrekking tot valentijnsdag. Denk aan: hartvormige bonbons of harvormige snoepjes, rode servetten, etc. Als het maar eetbaar is en met valentijnsdag te maken heeft. Het gaat om circa 50/65 man.. Weet iemand waar ik het beste kan kijken? Ik dacht zelf aan de Xenos of de Jamin..? Iemand die het toevallig al ergens is tegen gekomen? Alvast bedankt!
DAMWolf schreef:Fairytales schreef:Ik kom stiekem even het topic invallen.Ik heb zelf niet zo heel veel met valentijnsdag, maar voor mijn werk (cateringbedrijf) moet ik wat dingetjes kopen met betrekking tot valentijnsdag. Denk aan: hartvormige bonbons of harvormige snoepjes, rode servetten, etc. Als het maar eetbaar is en met valentijnsdag te maken heeft. Het gaat om circa 50/65 man.. Weet iemand waar ik het beste kan kijken? Ik dacht zelf aan de Xenos of de Jamin..? Iemand die het toevallig al ergens is tegen gekomen? Alvast bedankt!
En Chocola Belga (zit ook in Nederland, oa Nijmegen) of Leonidas? Hebben vast en zeker wel leuke bonbonnetjes en snoepjes
Volgens mij hebben wij die wel ergens in de buurt. 
Valentijn is toch commercieel gedoe