Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Is de eerste keer dat ik het zelf moet doen en had wel een paar dingen waarvan ik dacht 
SAKKIA schreef:Ik heb het nu helemaal ingevuld maar ik durf het niet zo goed te versturen![]()
Is de eerste keer dat ik het zelf moet doen en had wel een paar dingen waarvan ik dacht
Meer mensen hier last van gehad? En moet ik het misschien eerst nog door iemand laten checken? Tijd heb ik wel, moet alleen even goed nadenken wie het dan voor ons gaat checken......
Kan nooit kwaad om het door nog iemand te laten bekijken 2 zien meer dan 1 zeggen ze altijd toch
SAKKIA schreef:Nee maar er waren best nog wel wat dingen die ik zelf in moest vullen.
Kreeg de vraag over de kapitaalverzekering (bij beleggen en sparen) In 2012 (toen het voor ons werd ingevuld) hadden we die nog wel, maar ik zou niet weten welke wat dat is? Kan er in de uitdraai van 2012 ook niks van terugvinden.

SAKKIA schreef:Nou inmiddels ben ik er achter dat we die niet meer hebben en het van toepassing was op onze oude woning. Die is afgekocht toen we ons nieuwe huis kochten.
Maar het heet allemaal anders en die producten hebben de meest mooie namen, maar als je er niet zoveel verstand van hebt dan ga je daarmee de fout in
Alsnog laat ik het controleren door iemand want dan weet ik zeker dat ik het goed gedaan heb en is het volgend jaar helemaal geen probleem meer.
Zat nog even te klooien met de rekenhulp voor de lijfrente. Daar moest ik pensioen 2012 invullen en had die van 2013. Qua bedrag maakte het niet uit trouwens
.