Amaris schreef:Janine1990 schreef:Echt hilarisch om te zien dat mensen aan de hand van een confectiemaat aangeven wat dik of dun is![]()
Ben benieuwd, wie hier vind 69 kilo zwaar? *kom er later op terug*
Ik snap dat ook niet zo.
Met mijn 63 kilo ben ik niet dik. Ik heb nergens kwabjes, heb geen rollen over mn broek hangen, alles is lekker strak. En toch heb ik in sommige broeken maat 40 (esprit) en in andere weer 36 (merk geen idee).
In welk universum kan 63 DIK zijn?? (uitgegaan van het feit dat we het niet over liliputters hebben)
Ik zet standaard vraagtekens bij mensen die zichzelf te dik vinden als ze roepen dat ze wel 69 kilo wegen.
Want als ik 69 kilo weeg zit ik op de grens van ondergewicht aangezien ik 1.85m ben...
Momenteel ben ik echt te zwaar
Al zal niemand dat opmerken waarschijnlijk. Aangezien ik bijna de maten van dat genoemde plus-size model heb

, zo heb ik ooit eens een heel leuk jurkje een kilometer te groot gekocht en dat was ook niet meer te ruilen
(veilingsite), was strapless en viel dus gewoon letterlijk naar beneden
Ik nam het ook niet persoonlijk hoor. Ik heb eerder op 57 kilo gezeten (ben zelf 1.67m) en dat was duidelijk te weinig, kreeg ook uit mijn omgeving te horen dat ik 'eng mager' was en bleek zag.
kilo lichter.
.