Ik lig dubbel om wat sommige mensen kunnen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jorinda schreef:Heb dit even doorgelezen, maar ik denk dat mijn enige nutteloze talent dan is dat ik ondersteboven en in spiegelbeeld kan lezen. Ondersteboven typen gaat me ook redelijk goed af. Hahaha.Elise_K schreef:Ik kan de langste plaatsnaam van Europa uitspreken![]()
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"
Volgens mij waren die mensen die deze plaatsnaam hebben bedacht dronken ofzo?
Kan je deze plaatsnaam in het fonetisch neerzetten? Ben wel heel benieuwd hoe je het uitspreekt haha.

Unleash schreef:Ik kan dat hele rijtje van ik-maan-roos-vis enzo nog opzeggen van groep 3.
Ik lig dubbel om wat sommige mensen kunnen
Maartje1990 schreef:Ik heb 'm nog niet voorbij zien komen, hij is ook écht té belachelijk en zelfs lichtelijk beschamend![]()
Ik kan mijn borsten bewegen zonder ze aan te raken en néé ik bedoel ook niet dat ik het iemand anders laat doen![]()
Heb ik ooit als kind geleerd (toen zat er uiteraard nog niet zo veel om te bewegen) En heb wel eens getest of ik het nog kan
EmmaVZ schreef:SuperAssie schreef:
Ik moest even opzoeken wat dit is, maar ik kan dit dus niet, weer een nutteloze vaardigheid die ik niet bezit
Ik kan het ook niet kom ik net achter, hele tijd geoefend en nu heb ik een hekel aan die stomme stereogrammen
Missy_ schreef:Maartje1990 schreef:Ik heb 'm nog niet voorbij zien komen, hij is ook écht té belachelijk en zelfs lichtelijk beschamend![]()
Ik kan mijn borsten bewegen zonder ze aan te raken en néé ik bedoel ook niet dat ik het iemand anders laat doen![]()
Heb ik ooit als kind geleerd (toen zat er uiteraard nog niet zo veel om te bewegen) En heb wel eens getest of ik het nog kan
Hahah dit kan ik oook! En ook apart van elkaar! :p
pinkie87 schreef:ehm hier komt misschien een hele rare voor jullie
ik heb een gruwelijk goed richtingsgevoel!
Alleen gaat dit niet samen en een grote hoeveelheid faalangst
Durft dus nooit te zeggen van nee ik heb gelijk ik ga dan toch met de andere mee waardoor we dus eigelijk nog steeds fout lopen..
verder heb ik nog meer nutteloze vaardigheden die ik even niet weet omdat me mam altijd zegt dat ze juist wel nuttig zijn alleen ik heb ze nog niet ontdekt..

Hoppit schreef:Ik kan ook T-fushard op mijn vingers fluiten XD Heel hoog en keihard.
Bij concerten krijg 'k meestal tot 5m rondom me boze blikken XD
Ik typ ook vaak te snel voor mijn computer. Moet elke keer minstens 5x mijn wachtwoord voor mijn laptop intypen omdat het te snel is :p
ladyrosa schreef:-ik kan 2 geluiden tegelijkertijd maken met mn mond (lippen op elkaar en inademen)
-hondengejank nadoen, mn hond reageert er ook erg op
-onverwachte situaties voor zijn, bijv als een paard naar me probeert te slaan of bijten ofzo
-duim naar arm, enz
-scheel kijken met 1 oog
-heel goed telefoonnummers onthouden
-heel goed richtingsgevoel
Verder weet ik het zo even niet
Bhriseis schreef:En ik kan de aanhef van de Ilias in het oud-Grieks opzeggen! Zeer nuttig, als je een ehm... weetikveel... wilt imponeren