HuisHoudBeurs 2014

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: HuisHoudBeurs 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:41

Rik? Wie is dat nou weer :P

Je kon ook met Cora van Mora op de foto := Ook niet gedaan := En die fotoactie van de Tros vind ik ook een beetje mislukt. Kon je met (gephotoshopte) Jan Smit e.d. op de foto. Je zag alleen heel erg dat het nep was zeg maar :P

Er zat hier en daar vast wel wat 'troep' tussen, maar het merendeel stond daar gewoon met de inhoud van hun winkel. Ik kan nou niet echt zeggen dat Therme, de tuinen, Nivea, Rimmel, Blokker e.d. troep hadden. Alleen de schoenen van Scapino waren volgens mij echt uit het jaar nul overgebleven := Maar er stonden ook kwaliteitsmerkwinkels op de beurs hoor. :)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:52

Ik heb cora niet gezien hoor := Maar zag idd wel wat foto's voorbij komen van haar op fb.

Rik de Jong van goede tijden, slechte tijden! Die zat jij Tia Maria.

Ik heb Marianne Verkerk (catwalk madame van tv) en Kim lian van der Meij gezien. Verder geen bekende nederlanders

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:57

oh Ferry Smogodinges :D Nee niet gezien. Wel die andere Ferry, die was aan het zingen :')

Cora en d'r 'nichtje' stonden allebei bij de Morastand. Dat mens is echt zo verkleefd in die rol. Dat speelt ze zo goed. Je zou daar maar de hele dag op de foto moeten met Jan en Alleman. Maar ze bleef echt bij iedereen zo vrolijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:02

Dat is na al die jaren er wel ingeslopen haha , was de grote sbs6 sterren ding er niet? Daar spot je ze vaak , Rob van de smaakpolitie en Dean Saunders oa.. Dan heb je nog weleens bn-ers die signeren (Dynand Woesthof ooh hart loopt weer hard te bonken als ik eraan denk) en dan de optredens in mijn jaren heb ik flink wat gespot daar :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:56

Ik heb wel Marie van der Ven ofzo gezien en iemand die meedeed aan the voice of holland :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:21

Willeke_ schreef:
Is iemand trouwens nog met Rik van gtst op de foto geweest? (Z'n echte naam is te moeilijk om te schrijven :') )

Ikkeeeee! <3

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:34

Sammie schreef:
oh Ferry Smogodinges :D Nee niet gezien. Wel die andere Ferry, die was aan het zingen :')

Cora en d'r 'nichtje' stonden allebei bij de Morastand. Dat mens is echt zo verkleefd in die rol. Dat speelt ze zo goed. Je zou daar maar de hele dag op de foto moeten met Jan en Alleman. Maar ze bleef echt bij iedereen zo vrolijk :D

Jaaaa die bedoel ik!

Bedoel jij niet Ferry Doedel? (Ferry doedens, maar m'n vriend noemt 'm doedel)

@Jildau: foto!
Ik vond het er zo apart uitzien met dat kleine biechthokje en die kledingkast er voor :Y)
En dan zo'n knappe jongen die iedere halve minuut opnieuw met een rood hoofd moest roepen dat het Ferry was en dat je eerst tia Maria moest kopen haha :-)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:56

Sammie schreef:

Oh serieus, was 'de echte Cora' er ook? Wij hebben het wel gezien, maar mijn zus zei 'het is wel het nichtje van Cora' dus dacht dat het gewoon zomaar een actrice was en heb er verder geen aandacht aan besteed. Die ene die er echt bekend om was had ik dan wel weer grappig gevonden.

Pfffffff Ferry van gtst praat me er niet van, we zijn er zooooo chaggerijnig van geworden.
Voor de drankenhal hing een brief waarop stond dat er 's avonds een extra fotomoment met hem was bij de Disaronno stand. Dat zagen we begin van de middag en zijn toen de hal ook niet ingeweest, mij veel te vroeg voor drank. 's avonds bevonden we ons helemaal aan de andere kant van het complex, maar oke, mijn zus wilde wel graag met hem op de foto dus we zijn het hele complex doorgelopen terug naar de drankenhal. En aangezien mijn zus wegens een niet meewerkende enkel met 2 krukken liep was dat al niet zo eenvoudig. Eenmaal bij de Disaronno stand aangekomen kregen we dus te horen dat je voor minimaal 4 euro van hun drank moest kopen voor je met hem op de foto mocht!! We waren echt zó pissig, want wij drinken dat spul allebei niet en het stond ook echt nergens aangegeven. Wij dachten dat het fotomoment gewoon een leuke aandachtstrekker was zoals je overal op de beurs gratis leuke dingen kon doen en op de foto kon gaan enzo.
Ben nog tegen de medewerker gaan vertellen dat ik dit echt niet tof vond, maar die reageerde echt mega arrogrant. Kreeg echt het gevoel dat hij de macht die hij daar op dat moment had wel lekker vond ofzo :=

Weet je, ik vind het geen probleem als je voor dingen moet betalen, ook dat komt meer voor op de beurs, maar wees daar dan duidelijk in in al je promotie, en ga dat niet pas vertellen als puntje bij paaltje komt want dat vind ik echt heel teleurstellend.

Een meisje liet ons nog zien wat de goedkoopste optie was geweest, 2 mini piepflesjes drank en een gratis (knalrode) lipstick voor samen 4 euro. Aangezien wij daar totaal geen belang bij hadden en 4 euro voor een pasfotohokjesfoto echt teveel vonden hebben we het dus niet gedaan en zijn weer weggegaan. Maar hadden echt de balen van dat we voor Jan met de korte achternaam heel dat pand door gegaan waren. Hadden ze het gewoon duidelijk aangegeven dan was dat niet nodig geweest :(

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:04

Ah banketstaaf voor jullie Alwiene.. Echt balen.
Woensdag stond er wel zo'n scherm waar het op stond. Was mij ook niet opgevallen hoor..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:12

Ja zodra ik thuis ben zal ik 'm even inscannen! Wat een leuke vent!

Alwiene snap dat dat poedersuiker is. Bij ons was het wel direct duidelijk dat je een kaart kreeg als je iets kocht. Maar als je echt supergraag met 'm op de foto wil zou ik het niet laten om die paar euro.

Wij hebben een superleuke dag gehad en enorm veel gratis gekregen omdat het de laatste dag was. Daarnaast leuke dingetjes voor mezelf gekocht en nog wat voor de dieren. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:52

De beloofde foto! Helaas geen geweldige scanner.

Afbeelding

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:40

Ohhhh leeeeeeuk!
Wat vond je van hem in het echt??

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:14

Haha leeeeuk! <3 En ruikt heel lekker hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:20

Hahahaha :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:34

Hey wat leuk zo op de foto!
Over die drankhal gesproken, ze hielden zich echt wel aan de regels... Ook mama met een baby van een maand of wat oud (zo'n piep klein ding in een wandelwagen) mocht niet naar binnen met de kleine := Wist niet helemaal wat ik er van moest denken. Ze houden zich goed aan de regels, maar die zijn er toch om er voor te zorgen dat mensen onder de 18 niks drinken? Mama gaat haar pasgeboren kroost toch geen alcohol naar binnen schudden :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:37

Dat vind ik ergens best triest :=

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:53

Mijn moeder mocht niet eens naar binnen omdat ik bij der was.. Ik was gewoon van plan de food hal nog een keer door te gaan, ik mag namelijk geen alcohol en heb daar ook een pasje van.. Maar ze zeiden dat ze mij niet geloofde en dat ze dan wel drank voor mij ging kopen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:59

nou ja :roll:

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:00

>;) Zo mag niemand met kinderen eigenlijk alcohol kopen...

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:04

Klopt.. Ik heb officiële verklaring met handtekening op een pasje staan maar dat geloofden ze niet. En tijd om te bellen naar het nummer wat er opstaat hadden ze natuurlijk niet, ga morgen nog wel een klacht indienen want dit vinden we nog steeds nergens op slaan.. Alsof ik drank ga drinken terwijl ik daarvan doodziek word...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:11

Nou ja zeg, dat is absurd. Dat komt allemaal door die nieuwe strengere regelgeving hoor, maar bedrijven slaan door uit angst voor de gevolgen. Kom op zeg, een moeder met een baby, of een moeder die haar kind niet eens mee naar binnen neemt. Als jij gewoon in een andere hoek van de eethal was gebleven was er dus niks aan de hand geweest, maar omdat jij toevallig in de buurt was wordt ze geweigerd. Idioot zeg.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:19

Klopt, prima dat het zo streng is maar overdrijven kan ook.. Nee klopt maar dan loop ik daar ook zo alleen rond vind ik niks. Voor mij maakt het niet heel veel uit de nieuwe wet ik mag toch pas gaan drinken als ik toestemming krijg.. Maar ik vind het allemaal maar erg vervelend, hoe het gegaan is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 08:12

Ik kon paar jaar terug op mijn 16de zo doorlopen , dan is het streng geworden :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 08:44

Toen mocht je ook nog drinken op je 16de :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:11

Nee het was altijd 18+ geloof ik. Je mocht voorheen geen zware alcohol onder de 18.