Meer mensen die willen huren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 22:43

takkie_muis schreef:
Leuke plekken/omgeving om te wonen! Bosrijk ook :)

Dat zou voor mij ook de beste oplossing zijn, gezien mijn dingen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:47

purny schreef:
takkie_muis schreef:
Leuke plekken/omgeving om te wonen! Bosrijk ook :)

Dat zou voor mij ook de beste oplossing zijn, gezien mijn dingen ;)

Snap ik volledig :) Als ik ooit beter verdien of werk heb ga ik liever ook rustiger wonen (woon nu goedkoop tussen een spoor en weg in en met het raam open is het zo irr :P , met raam dicht al :') ) , liefst ook dichtbij het bos of gewoon wat meer bomen :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:49

Zinzi_jewel schreef:
Zo zeg wat een huurprijzen.
Wij hebben een sociale huurwoning. Maar dat was kantje boord toen we het gingen huren.
Vindt de huur overigens duur genoeg. 680 ex per maand.
Maand is zo voorbij.

Vreselijk! Hier in het Westland al gauw tot de 800 ex... Mijn vriend en ik zijn nu net buiten het Westland aan het kijken.

Anoniem

Re: Meer mensen die willen huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:53

Ik heb een appartement ongeveer 56 vierkante meter voor 342 per maand , huurhuizen voor gezinnen heb je wel voor 550 euro vaak ook minder :)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 23:20

Wij hebben een huurhuisje gevonden *\o/* we hadden een tijd terug gereageerd op een huis, maar waren net te laat.. Toen hebben ze ons een paar maanden later weer benaderd omdat er een straat verder een zelfde huis vrij kwam wat alleen nog opgeknapt moet worden (lees: nieuwe keuken, badkamer, toilet, cv, trap en stucwerk)! We hebben eigenlijk meteen ja gezegd, zijn nog niet eens wezen kijken :o (ja de buitenkant wel haha!)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:58

Wauw.. Lees ik nou over maar een jaar ingeschreven staan?

Hier ook zoekende.
Inmiddels dik 6 jaar ingeschreven..
Je maakt hier kans op iets kleins met 1 of 2 slaapkamers vanaf 8 a 10 jaar ingeschreven zijn..
Ik eindig nu vaak 150/350e..soms eens in de 70.

Maar.. Het geluk is aan mijn zijde..
Ineens reactie! Vd week mijn eerste bezichtiging.
Klein.. 32 vierkante meter alles., zonder slaapkamer.. Maar wél in zeer groene omgeving.

Ik ben benieuwd!!
Ben het wachten wel zat.. Wil de stap gewoon wagen., na 6 jaar koekeloeren..

Klein maar fijn hoop ik!!
(En ik hoop op iets van een nis voor mijn bed in het appartementje voor een "slaapkamer" effect.. Geen slaapkamer is echt een gemis)
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 31-03-14 01:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 01:03

skvetta schreef:
Ik heb sinds anderhalf jaar mijn huidige huurwoning en ik ben er nog steeds zo ontzettend blij mee! Ik heb hier 10 jaar voor ingeschreven gestaan en nog was ik in eerste instantie 11e op de lijst. Doordat er na bezichtiging geen mensen meer geaccepteerd hadden en de nummer 1 een andere woning had geaccepteerd stond ik opeens 1e!
De woning was helemaal gestuct door de woningbouw nieuwe kozijnen en dubbel glas :)

Hmm.. Hier sta ik dus ook ineens van 12e op 1!
Ben benieuwd hoe dat zo komt..
Maar zo te lezen had jij hetzelfde bij een prima woning zonder adders onder het gras?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:32

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 18:13

Ik had een tijd geleden gereageerd op een seniorenflatje. Huur is best prijzig, westland, en eergister kreeg ik een telefoontje dat ik de eerste was die mocht gaan kijken bij de bewoonster zelf. Telefoonnummer stond erbij en ik moest bellen voor een afspraak. Bel ik dat mensje, blijkt het telefoonnummer niet te bestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:17

Oh fijn ><

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 23:49

purny schreef:
Ik had een tijd geleden gereageerd op een seniorenflatje. Huur is best prijzig, westland, en eergister kreeg ik een telefoontje dat ik de eerste was die mocht gaan kijken bij de bewoonster zelf. Telefoonnummer stond erbij en ik moest bellen voor een afspraak. Bel ik dat mensje, blijkt het telefoonnummer niet te bestaan.

Pffff, lekker dan...

Westland is idd duur! Donderdag ja gezegd op een appartementje in Maassluis.. kunnen er over 2 weken al in. Gaat ineens wel heel erg snel...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:43

Purny, hoe krijg je t voor elkaar om bij een seniorenflat te mogen kijken?

Hirr inmiddels iets leuks op t oog...ovb parkeergelegenheid en bijkomende kosten :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 21:59

aan de hand van mijn woonpas kwam er dat resultaat uit.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:17

Ah.. in assen mag ik namelijk niet op seniorenwoningen reageren. Zodoende.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 10:44

In Hengelo zijn ook wat seniorenwoningen waar lege woningen opgevuld mogen worden met jongeren.
Een vriendin van mij trekt over een week in zo'n woning, tussen de oude mensjes.

Wij gaan morgen misschien bij een heel leuke woning in Den Haag kijken. Helaas ligt de huurprijs wel (behoorlijk) wat boven ons budget.
Eerst maar eens kijken of het zo mooi is als het lijkt, nadenken over de prijs kan als het appartement ons bevalt daarna altijd nog.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:37

Poeh, prijzen van 800 euro exclusief schrik ik toch wel van hoor... Flink veel geld.

Ik sta ook alweer 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw (bijna 5), maar onder de 25 jaar kom je gewoon heel erg moeilijk aan een huurwoning helaas. -O- Wel hebben ze hier lotingswoningen in het leven geroepen, daar mogen mensen van 18-22 jaar en 18-25 jaar op reageren. Bij deze woningen wordt eerlijk geloot tussen de ingeschreven mensen: iedereen evenveel kans.
Helaas heb ik ook hier weinig geluk mee gehad. :Y)

Maar... door mijn sociale contacten te gebruiken heb ik een (particulier) huurhuis (appartement) gevonden. *\o/* :D Een mooie bovenwoning, veel ruimte en licht, één slaapkamer en keuken met fornuis, koelkast en diepvries. Ik ben blij. :D :D :D

Ik krijg bij mijn woningaanbod ook altijd seniorenwoningen te zien, maar daar mag je dus wel op reageren?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 13:20

Nou gister dan gebeld naar de woningbouwvereniging met de mededeling dat ik een verkeerd nummer had gekregen. De dame in kwestie zou het doorgeven aan de contactpersoon. Krijg ik vandaag weer een telefoontje omdat ik niks van me heb laten horen. Wederom weer gebeld naar de woningbouw met de mededeling dat ik er vanaf zie.... Als het al zo moet gaan met het beginnende verkeer ben ik dadelijk bang hoe het gaat als ik in het huisje trek. Prijs was ook vrij hoog vond ik.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 06:15

Oh, wat vervelend! idd, gedoe op het begin wil je al niet..

Gisteren te horen gekregen dat we de 17e de sleutel krijgen. Eerst kon samenwonen me niet snel genoeg gaan, nu ben ik er misselijk van..

JessicaOlga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 13:26

Ik stuit op dit onderwerp en ik moest aan de checklist denken die ik voor mijn zusje op internet gevonden had. Zij gaf aan er veel aan te hebben (kan natuurlijk ook zijn omdat ze haar grote zus niet teleur wilde bestellen) het is een lijstje met aandachts punten bij het vinden van een woning. eigenlijk super handig. Voor de liefhebber kun je op deze site kijken: link