takkie_muis schreef:Leuke plekken/omgeving om te wonen! Bosrijk ook
Dat zou voor mij ook de beste oplossing zijn, gezien mijn dingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:takkie_muis schreef:Leuke plekken/omgeving om te wonen! Bosrijk ook
Dat zou voor mij ook de beste oplossing zijn, gezien mijn dingen
Als ik ooit beter verdien of werk heb ga ik liever ook rustiger wonen (woon nu goedkoop tussen een spoor en weg in en met het raam open is het zo irr
, met raam dicht al
) , liefst ook dichtbij het bos of gewoon wat meer bomen
Zinzi_jewel schreef:Zo zeg wat een huurprijzen.
Wij hebben een sociale huurwoning. Maar dat was kantje boord toen we het gingen huren.
Vindt de huur overigens duur genoeg. 680 ex per maand.
Maand is zo voorbij.
we hadden een tijd terug gereageerd op een huis, maar waren net te laat.. Toen hebben ze ons een paar maanden later weer benaderd omdat er een straat verder een zelfde huis vrij kwam wat alleen nog opgeknapt moet worden (lees: nieuwe keuken, badkamer, toilet, cv, trap en stucwerk)! We hebben eigenlijk meteen ja gezegd, zijn nog niet eens wezen kijken
(ja de buitenkant wel haha!) skvetta schreef:Ik heb sinds anderhalf jaar mijn huidige huurwoning en ik ben er nog steeds zo ontzettend blij mee! Ik heb hier 10 jaar voor ingeschreven gestaan en nog was ik in eerste instantie 11e op de lijst. Doordat er na bezichtiging geen mensen meer geaccepteerd hadden en de nummer 1 een andere woning had geaccepteerd stond ik opeens 1e!
De woning was helemaal gestuct door de woningbouw nieuwe kozijnen en dubbel glas

purny schreef:Ik had een tijd geleden gereageerd op een seniorenflatje. Huur is best prijzig, westland, en eergister kreeg ik een telefoontje dat ik de eerste was die mocht gaan kijken bij de bewoonster zelf. Telefoonnummer stond erbij en ik moest bellen voor een afspraak. Bel ik dat mensje, blijkt het telefoonnummer niet te bestaan.
Wel hebben ze hier lotingswoningen in het leven geroepen, daar mogen mensen van 18-22 jaar en 18-25 jaar op reageren. Bij deze woningen wordt eerlijk geloot tussen de ingeschreven mensen: iedereen evenveel kans.
Een mooie bovenwoning, veel ruimte en licht, één slaapkamer en keuken met fornuis, koelkast en diepvries. Ik ben blij.