Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienkeV1994 schreef:esmeerambo schreef:Ach gut, meestal kunnen ze elkaar dan wat gerust stellen. Hopelijk blijft ze een beetje kalm met het ruwvoer @NienkeV1994
Ja ze is opzich ook helemaal niet angstig aangelegd hoor, maar dat geknal om 12 uur zal voor het gemiddelde dier wel eng zijn denk ik
Agossie schreef:Ik zit met hond alleen vandaag. Katten zijn inmiddels naar boven gevlucht... Hond vermaakt zich wel.
Meld me bij deze dus!! Ik hoop overigens nog wel op leuke tv (Ratatouille zo op Canvas geloof ik...), maar ben bang dat het weer van die afschuwelijke shows zijn de hele avond... Blegh!! Denk dat ik zo maar een dvd ga uitzoeken dan...
esmeerambo schreef:Hebben jullie ook van die oudjaarsloten trouwens?
Sjolvir schreef:esmeerambo schreef:Hebben jullie ook van die oudjaarsloten trouwens?
Ja, moest wel, geef er altijd 2 aan de oppas van mijn hond, maar vind dat wel dat ik zelf diezelfde nummers moet hebben.
Anders kan je je wel voor je kop slaan als zij miljoen wint en jijzelf niet, mooi ondervangen met die loten met dezelfde nummers
Imala schreef:Weet iemand hoelang je een beenhammetje in de oven moet doen om op te warmen?
Heb de helft over van gisteren.
Zat al te denken om plakjes te snijden en in een schaal in de oven, duurd minder langs als gewoon een blok .