Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:33

yasminlove1 schreef:
Femek2902 schreef:
Ik kan je vertellen dat kruisspinnen bijten.. Ik ben zelf namelijk een keertje door zo'n beest gebeten, toen ik klein was en spinnen nog mijn vrienden waren, maar dat is gauw opgehouden nadat die spin mij beet..

Deed dat pijn?

Hmm, genoeg om flink te schrikken. Maar niet extreem ofzo.. Het voelde alsof ik geprikt werd in mijn vinger, dus viel wel mee :)

spicegirl

".. i just tried to kill a spider with hairspray.
he's still alive, but his hair looks outstanding..

yasminlove1

DezeNaam schreef:
yasminlove1 schreef:
Geen spin, maar ook eng..
Ik heb net een oorworm vermoord althans dat hoop ik, met slagroom..
was in de keuken..

Serieus, hoe, hoe in godsnaam kan je iets met slagroom vermoorden? _O- Daar kruipt dat beest toch gewoon uit? x)

ehh.. beest omsingelen met slagroom en dan 2 keer opspuiten en weer eromheen spuiten en vervolgens valt de slagroom op de grond en is ie helemaal verzopen..

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:34

Femek2902
[quote="yasminlove1 schreef:
Femek2902 schreef:
Ik kan je vertellen dat kruisspinnen bijten.. Ik ben zelf namelijk een keertje door zo'n beest gebeten, toen ik klein was en spinnen nog mijn vrienden waren, maar dat is gauw opgehouden nadat die spin mij beet..

Deed dat pijn?

Hmm, genoeg om flink te schrikken. Maar niet extreem ofzo.. Het voelde alsof ik geprikt werd in mijn vinger, dus viel wel mee :)[/quote]

eng. -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:35

yasminlove1 schreef:
ehh.. beest omsingelen met slagroom en dan 2 keer opspuiten en weer eromheen spuiten en vervolgens valt de slagroom op de grond en is ie helemaal verzopen..

Dat is gewoon verspilling van slagroom. :')

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:37

DezeNaam schreef:
yasminlove1 schreef:

Dat is gewoon verspilling van slagroom. :')

ja maar mama slaapt en hij was gewoon erg eng en het was toch maar de eigen merk slagroom de betere die laat ik staan :o

Nordsvensk

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:41

Het lijkt mij echt onmogelijk om z'n beest te vermoorden met slagroom :+

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:47

Ik heb geen haarlak ik gebruik deo. gatver jak ieuw. bij wespen werkt deo ook maar die blijven wel lang leven dat is wel sneu maar ieuw.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:15

Ik had dit topic niet moeten openen... Dat word een kort nachtje denk ik... :(

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:19

dit topic vind ik echt heel fijn, ik was toch niet van plan om te slapen...thanks -O-

heb niet alles gelezen maar wel foto's gezien waar de rillingen door over mijn rug lopen

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:27

Ik heb nu dus overal jeuk -.-'

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:34

Kleine_Reijn schreef:
xAnthea: Heb je dr net bijna overtuigd dat spinnen (in dit geval de kruisspin) niet giftig zijn, zeg je er nog ff achteraan dat ze misschien wel BIJTEN!
Hahahaha, jij bent lekker!

Ik zou zeggen: hand erover en gooi hem naar buiten.. Maar 'k weet dat niet iedereen er zo over denkt, vliegenmepper doet ook wonderen!

P.s Ik ben nog nooit gebeten door een spin

Hahaha sorry :+ Ik ben nog nooit gebeten door een spin, ik had ook eerst gezegd dat ik niet wist of dat waar was :)) Maar blijkbaar bijten die krengen dus ~~}>

Gelukkig ben ik altijd voorzichtig met kruisspinnen haha, ik heb nog nooit een spin op me gehad (of zo'n innieminnie spinnetje :P )

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:45

Okee ik ben niet bang voor spinnen. Als het even kan pak ik ze op en laat ze in mn hand zitten, maar de mensen die me gezelschap houden gaan dan moeilijk doen.

Ik vindhet ook altijd wel leuk om over verschillende soorten informatie op te zoeken. Sommige zijn oz eng dat je zit te griezelen maar dat is ook wel weer leuk. Je moet er voor open staan en dan zie je hoe mooi en primitief ze kunnen zijn. Er zijn zoveel groottes. glad of harig. allerlei soorten kleuren, van kobalt blauw tot diepzwart. En ze bestaan ook al heel lang.

Ik wil heeeeeel graag nog eens een vogelspin oppakken, ik roep al een paar jaar dat ik dat wil maar k weet niet waar je dat kunt doen :P

Ik las hier ergens over trauma's dat ze 6 zwarte spinnen zagen of zo. Ik heb een tijdje in huis een nest gehad, van die grote zwarte. Sommige waren gigantisch en het waren er veel!!! We wonen op 2 min afstand van een bos en toen was het herfst. Mijn ouders konden er niet meer van slapen en lieten ze verdelgen, ik vond het niet zo leuk dat het in huis was maar leefde me wel uit met foto's en zo.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 03:00

yasminlove1 schreef:
Waarom heb ik dit topic geopend.. :=
Ik was pas geleden aan het computeren, was donker want ik was vergeten mijn lamp aan te zetten.
Alleen pc licht dus.
Ik zie ineens iets voor het beeld, ik schoof naar achter en probeerde mijn moeder nietwakker te maken door te schreeuwen..
Het was een kruisspin die denk ik giftig zijn?

Zelfs hooiwagens zijn enorm giftig :Y) maar omdat ze met hun tandjes niet diep genoeg kunnen bijten, merken wij er niet veel van :D

Slaap lekker iedereen :D

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 03:28

DAMWolf schreef:
yasminlove1 schreef:
Waarom heb ik dit topic geopend.. :=
Ik was pas geleden aan het computeren, was donker want ik was vergeten mijn lamp aan te zetten.
Alleen pc licht dus.
Ik zie ineens iets voor het beeld, ik schoof naar achter en probeerde mijn moeder nietwakker te maken door te schreeuwen..
Het was een kruisspin die denk ik giftig zijn?

Zelfs hooiwagens zijn enorm giftig :Y) maar omdat ze met hun tandjes niet diep genoeg kunnen bijten, merken wij er niet veel van :D

Slaap lekker iedereen :D

:oo :oo :oo :oo

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 04:06

hannahaapje schreef:
Okee ik ben niet bang voor spinnen. Als het even kan pak ik ze op en laat ze in mn hand zitten, maar de mensen die me gezelschap houden gaan dan moeilijk doen.

Ik vindhet ook altijd wel leuk om over verschillende soorten informatie op te zoeken. Sommige zijn oz eng dat je zit te griezelen maar dat is ook wel weer leuk. Je moet er voor open staan en dan zie je hoe mooi en primitief ze kunnen zijn. Er zijn zoveel groottes. glad of harig. allerlei soorten kleuren, van kobalt blauw tot diepzwart. En ze bestaan ook al heel lang.

Ik wil heeeeeel graag nog eens een vogelspin oppakken, ik roep al een paar jaar dat ik dat wil maar k weet niet waar je dat kunt doen :P

Ik las hier ergens over trauma's dat ze 6 zwarte spinnen zagen of zo. Ik heb een tijdje in huis een nest gehad, van die grote zwarte. Sommige waren gigantisch en het waren er veel!!! We wonen op 2 min afstand van een bos en toen was het herfst. Mijn ouders konden er niet meer van slapen en lieten ze verdelgen, ik vond het niet zo leuk dat het in huis was maar leefde me wel uit met foto's en zo.

Dit zou ik nu ook willen, dat ik geen schrik had van die beesten. x)
Een vogelspin heb ik wel al eens vastgepakt, die bleef rustig op mijn hand zitten en ging niet als een gek rondjes rennen, dat vind ik echt eng.xD

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 04:11

En trots! Zelfs zo trots dat er een heus topic op bokt aan te pas komt.. Zo sneu.

Ik ben er ook enorm bang van, maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk als ik eentje moet doodmaken omdat mijn vriend niet thuis is. Ik snap niet waarom je hier dan even blij een heel foto verslag komt neerzetten... Best raar eigenlijk.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 04:19

Wat een eng topic :oo brrrrr

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:45

Ik heb een keer een nest spinnen gehad.... daar wordt je pas gelukkig van, kwam ik thuis en liep ik mijn kamer in hingen ze overal, zaten op mn bed en allemaal van die dingen door mijn hele kamer. Heb nog nooit zo hard de trap af gerend.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:46

Kir_Ples schreef:
Na 2 seconden bewoog hij niet meer. Paar minuten later ging ik kijken of hij nog net zo lag en dat deed hij.

Vind je het gek na al die lagen haarlak :)). Hij kón niet eens bewegen al zou hij het willen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:29

dees_daan schreef:
En een paar dagen terug 1 waarbij ze een spin doodslaan en waar ineens honderden kleine spinnetjes uit komen zetten :r

Gatver dat filmpje zag ik dus net voorbij komen op facebook. Allen zette ze er toen een fles hard bovenop om de spin te pletten. Honderden kleintjes vlogen overal heen...brrrrrr

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:02

xAnthea schreef:
Dat is niet waar :))

Van wikipedia:
De in Nederland en België voorkomende soorten zijn niet gevaarlijk voor de mens. Sommige grote soorten kunnen wel bijten maar de meeste soorten komen niet door onze huid heen. Zelfs als dat wel gebeurt is het gif van deze soorten niet zo sterk dat er meer optreedt dan een rood vlekje.

*stille meelezer kruipt onder steen vandaan*
Tenzij je de pech hebt dat je allergisch bent voor ook maar het kleine beetje gif wat wel door de huid heen komt, zoals mijn moeder :+ Die mag met een spinnenbeet richting ziekenhuis :+

*kruipt weer terug om de laatste twee pagina's te lezen*

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:12

Ik zou het ook met haarlak oplossen denk ik (of een tennisracket).
Maar al die foto's.. Daar krijg ik rillingen van (heb alleen pagina 1 gelezen)

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:16

Ik dus niet de enige die op een afstand met haarlak gaat spuiten..... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:34

Echt sommige reacties, wat een aan stelllers _O-
Het is een spinnetje, geen moordlustige spin met scherpe tanden en een lengte van 3 meter die je op wil eten