Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561

robert45

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:59

Wat voor broodje een puddingbroodje?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:00

Hij naait jou letterlijk en figuurlijk dus zou ik hem terug naaien door zijn relatie op het spel te zetten. :j

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:01

PM1 schreef:
Ik ben het niet eens met 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.

Ik ben het daar ook niet mee eens op zich. je kunt best een man treffen die ooit in een grijs verleden vreemd is gegaan. Maar als hij met jou vreemd gaat tijdens een relatie en hij ziet dus dat jij geen problemen hebt met het feit dat hij nog een vrouw heeft geef je daarmee wel een signaal af. Namelijk dat je over je grenzen laat gaan. Mocht hij ooit de neiging krijgen vreemd te gaan is de kans dan ook groter dat hij het ook doet.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:02

Roosch schreef:
Esmee, het gaat niet om simpelweg het broodje in de oven te stoppen, het gaat om het voorbereiden van het creeëren van het lekkere broodje. En elkaar diep in de ogen aankijken. Of zoiets.
Dan kun je best verliefd worden van de chemie die er dan plaatsvindt. Maarja, ik bak gelukkig al jaaaaaaaren alleen nog maar broodjes met mijn wederhelft dus echt verstand heb ik er niet van. :')

So far so good. Ik denk dat alle neuzen in dit topic wel dezelfde kant op staan, ik hoop dat je wat met het advies kunt, TS.

Ja maar dan gaat er dus een proces aan vooraf, en dat je dan verliefd wordt snap ik, maar ik zou het gewoon niet in m'n hoofd halen om iemand 'om te kopen' met seks. Zo van, eerst wassie niet verliefd genoeg om het uit te maken met z'n vriendin en als ik dan ff met hem in bed duik dan wordt ie wel verliefd. Ik merk dat best veel meiden zo denken, maar heb het nog nooit zien gebeuren.
Maar goed way offtopic.
Ik zou het niet vertellen in ieder geval. Niemand schiet er iets mee op, en dikke kans dat die vriendin je toch niet gelooft. En wat er al eerder gezegd werd pas maar op, want bij zou je ook niet helemaal veilig zijn. Je zou maar net de verkeerde treffen die zoiets verteld....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:03

Ts, lekker boos laten worden :j
Zijn huidige vriendin weet heus wel dat hij vreemd gaat en anders komt ze er vanzelf achter, er zijn vrouwen genoeg die dan voor de struisvogeltactiek kiezen..
Hun probleem, niet mee bemoeien en niet meer over praten :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:05

Denk je echt dat ze het weet?

Ik heb juist het idee dat als dit gebeurt, degene niet op de hoogte is hiervan.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:07

Ja ik zou het willen weten. Dan zou ik 'm meteen de deur kunnen wijzen :Y)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:07

Roosch schreef:

ík denk van wel, of ze wil het niet weten.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:11

Ts wat een vervelende situatie...verliefdheid is een vreemd ding, en ik spreek uit ervaring.
Ik zelf zou het wel waarderen als iemand bij mij zou komen om te vertellen dat manlief vreemd ging.
Heb toch wel meegemaakt dat de wereld het wist behalve de partner zelf, achteraf is dat echt een hard gelach voor de partner die het aan word gedaan en dan word er meestal gezegd ''had het me maar verteld''.

Kop in het zand steken en denken wat niet weet wat niet deert ben ik zelf niet voor.

Van een man die bezet is blijf je af, tsja ik vind hem toch als nog de schuldige hoor. Hij heeft een relatie en Ts niet.Hij is degene die dan z'n l.. maar niet in een ander moet steken.
Ook al zou hij als getrouwde man verleid worden door een vrouw, dan is HIJ degene die zich om moet draaien en weg moet lopen. Doet ie dat niet dan weet je wat je er aan hebt.

En een vreemdganger blijft een vreemdganger ben ik het dan weer niet mee eens.
Ik heb zelf in die situatie gezeten en was dood ongelukkig in mijn relatie, en dacht ook altijd dat het gras groener was bij de buren. Totdat ik mijn (nu) man leerde kennen. Er ging een wereld voor mij open.
Het is zwaar geweest want ik heb wel direct de knoop doorgehakt omdat ik mijn ex niet aan het lijntje wilde houden.......Achteraf ben ik blij dat ik de keus heb gemaakt.
Ik ben nu eindelijk gelukkig in een relatie en word niet meer gekrengd en noem maar op, ik voel me nu gewaardeerd. En het was een schok voor de familie en omgeving, maar nu een aantal jaren later zijn ze er blij mee en zien ze mij eindelijk weer gelukkig,
Ik kan zeggen dat ik mij heel gelukkig voel met deze man en dat ik totaal geen behoefte heb aan een andere man of aandacht, en dat hield ik in mijn vorige relatie heel sterk doordat ik geen aandacht kreeg en altijd vernederd werd.
Laatst bijgewerkt door Marus op 22-12-13 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:12

Roosch schreef:

Als hij zo smooth en slick is zoals hij nu neergezet wordt, acht ik die kans vrij groot (maar ik ken de beste jongen niet natuurlijk). Dat hij zogezegd boos wordt vind ik nogal lef hebben..

Vaak heb je t als partner wel door..een soort van gutfeeling.. En wie weet is hij dmv vreemdgaan ook wel bij z'n huidige vriendin terechtgekomen, je weet t niet.. :)

TS, gewoon vergeten, apps blokkeren etc.. Als je m in t dagelijks leven niet tegenkomt is t makkelijker afstand nemen :j

@marus: ja dat zeggen ze achteraf.. :D op t moment dat ze nog geloven in de relatie zitten ze er echt niet op te wachten..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:16

Marus schreef:
achteraf is dat echt een hard gelach voor de partner die het aan word gedaan en dan word er meestal gezegd ''had het me maar verteld''.
Ja, maar dat is wel gericht aan mensen uit je omgeving die het weten en niet de persoon waar mee wordt vreemgegaan.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:23

Jammer Ts dat je zo naief bent geweest.. Geen enkele manier van aandacht geven aan hem of zijn relatie is de moeite waard. Laat het achter je en kies voor jezelf is mijn advies.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:23

Ik zou het zeker willen weten als mijn vriend zou vreemd gaan... ik zou zijn zaakje erafsnijden, hem de deur wijzen en zijn zaakje nasturen per post... :) (nee dit is geen grootspraak, ik zou het echt doen)... gelukkig weet ik heel zeker dat mijn vriend nooit zal vreemdgaan... :)

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:27

Banjer schreef:
Ik zou het zeker willen weten als mijn vriend zou vreemd gaan... ik zou zijn zaakje erafsnijden, hem de deur wijzen en zijn zaakje nasturen per post... :) (nee dit is geen grootspraak, ik zou het echt doen)... gelukkig weet ik heel zeker dat mijn vriend nooit zal vreemdgaan... :)

Dat is een gewaagde uitspraak vind ik.
Ik zie mijn vriend er ook niet zomaar voor aan, maar toch kun je nooit zeker zijn daarover.
Dipje in je relatie en een opdringerige wulpse vrouw die er niets omgeeft dat de man een relatie heeft.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:28

Mensen reageren wel heel hard, ik zelf heb het dus van een andere kant mee gemaakt.
Mijn ex behandelde mij niet leuk, als ik nu hoor dat 1 van beiden vreemd is gegaan dan denk ik als eerste tsja wij weten niet hoe het er aan toe gaat binnen de muren.

Mocht er een dame bij me komen om te vertellen dat mijn man met haar vreemd gaat dan zou ik heel erg teleurgesteld zijn en verdrietig, boos op haar?Nee ik niet.
Boos op mn man?Tsja ik zou erg teleurgesteld zijn omdat hij niet eerlijk tegen me is geweest en dat hij het toch met mij kon bespreken mocht er iets niet goed zitten binnen onze relatie.
vertrouwen weg?Ja absoluut en dat zou bij mij niet meer te herstellen zijn

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:29

Banjer schreef:

Dat weet je nooit zeker ;) ik heb dit veel mensen horen zeggen, later blijkt de werkelijkheid toch anders....

Geboren worden, doodgaan en belasting betalen, dat weet je zeker :Y)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:30

Ik zou het willen weten, al zou ik er ontzettend gekwetst onder zijn..
Daarnaast, zou ik het wél van hem zelf willen horen. Als ik het van een
ander hoor zou ik dat natuurlijk niet geloven, als je een goede relatie hebt
vertrouw je elkaar immers..

Het is natuurlijk niet netjes om nu tussen hun relatie te gaan stoken omdat je
zijn vriendin niet bepaald mag, al is dit echt niet oké wat hij flikt.
Ik zou hem eerder gaan aanpakken dan dat
vriendinnetje van hem. Ik weet niet of je beter het contact met hem kan verbreken
of hem juist te confronteren. Wat denk je zelf? :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:30

Ik vind dat jij niet diegene bent om het te zeggen.. Laat dat lekker bij hem.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:35

Kir_Ples schreef:
Hij naait jou letterlijk en figuurlijk dus zou ik hem terug naaien door zijn relatie op het spel te zetten. :j

Niet echt de juiste oplossing, maar dit zou ook in mijn hoofd opkomen :')
Oog om een oog..

Hoewel het natuurlijk ook anders kan, maar dat moet je maar kunnen (zelfbeheersing en dat soort dingen :P)
Ik vind het wel echt heel dom dat je je hebt laten verleiden door iemand met een vriendin.. Maar goed, het is gebeurd en je weet dat je niet slim bezig bent geweest en je zegt dat het nu klaar is..

Oke, dan lekker loslaten.. En op zoek naar een andere leuke, vrijgezelle lover :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:37

_Nancy schreef:
Kir_Ples schreef:

Niet echt de juiste oplossing, maar dit zou ook in mijn hoofd opkomen :')
Oog om een oog..

Hoewel het natuurlijk ook anders kan, maar dat moet je maar kunnen (zelfbeheersing en dat soort dingen :P)
Ik vind het wel echt heel dom dat je je hebt laten verleiden door iemand met een vriendin.. Maar goed, het is gebeurd en je weet dat je niet slim bezig bent geweest en je zegt dat het nu klaar is..

Oke, dan lekker loslaten.. En op zoek naar een andere leuke, vrijgezelle lover :)

Hihih nee dat snap ik, maar als mij zoiets zou overkomen zou ik dat heel graag doen!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:48

robert45 schreef:
Wat voor broodje een puddingbroodje?

dammit -O- nou wil ik die. en het is al te laat om nu nog te gaan bakken -O- ow, en dan van het eiwit gelijk schuimpjes maken <3
>;) dammit.

:+

ik snap die wraakgevoelens ook wel, geloof me, je word nooit volwassen genoeg om die niet te voelen, maar wel volwassen genoeg om er niet aan toe te geven :Y) meestal...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:54

Astaloca schreef:
Ik vind dat jij niet diegene bent om het te zeggen.. Laat dat lekker bij hem.

Vind ik ook. Daarnaast kunnen sommige mensen erg goed liegen, jij ziet hem wel zitten en je mag zijn vriendin niet.. Grote kans dat zij je niet gelooft en dat hij er een mooi verhaaltje van maakt.

Buiten dat vind ik dat TS niets fout gedaan heeft, ze maakt het hooguit wat lastiger voor zichzelf.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:59

Ik zou hem onder druk zetten dat hij het moet vertellen en dat jij dat anders doet. Weigert hij, bericht je haar meteen. De rest zoeken ze zelf maar uit. Heb zelf een keer zoiets mee gemaakt alleen die jongen loog over dat hij een vriendin had. Ben nogal altijd blij, ondanks dat ze boos op me was (begrijpelijk), dat ze het wist. Heb dithem zelf laten vertellen onder behoorlijke druk.

Los van dit vind ik dit echt onbeschoft van je. En vind hem een enorme klootzak, bewijs die meid een dienst en zorg dat ze achter de waarheid komt. Meiden onderling horen elkaar te steunen in plaats van elkaars vriendjes af te pakken ;) dus dit is het minste wat je kunt doen.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:01

Denk dat de situatie afhankelijk is hoelang je samen bent, of er kinderen in het spel zijn, en hoe je samen in je relatie staat. Om als vrije vrouw met een getrouwde man naar bed te gaan is simpel, dat krijgt bijna elke vrouw voor elkaar bij een man die daar voor open staat, je hoeft bijna alleen maar met je kont te draaien, mannen zijn zo doorzichtig...een relatie in stand houden, daar is pas kracht, lef en liefde voor nodig. Tja ik kan nu wel zeggen dat ik hem de deur zou wijzen maar na 28 jaar lief en leed delen, ik weet het niet. Vroeger zei ik altijd dat ie er direct uit zou vliegen maar we zijn allemaal maar mensen en maken ook allemaal fouten, ik hoop echt dat hij die fout niet maakt maar dan nog hoop ik wel dat we eruit komen, want ik vind "ons samen"veel te leuk.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:02

Wat een vervelende situatie ! Ik zou het niet vertellen.
Ik heb het zelf ook een keer gehad,
Hij had een relatie, was met mij vreemdgegaan. Ik kende zijn vriendin ook persoonlijk.
Harstikke lief meisje, voelde me onwijs schuldig.
Totdat ik hoorde dat zij zelf ook vreemd was gegaan, ( dat wist hij niet )
Toen heb ik maar me mond gehouden, en bedacht dat is tussen jullie....
Ze hebben overigens nooit geweten van elkaar dat ze allebij zijn vreemdgegaan :+