Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PM1 schreef:Ik ben het niet eens met 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.
Roosch schreef:Esmee, het gaat niet om simpelweg het broodje in de oven te stoppen, het gaat om het voorbereiden van het creeëren van het lekkere broodje. En elkaar diep in de ogen aankijken. Of zoiets.
Dan kun je best verliefd worden van de chemie die er dan plaatsvindt. Maarja, ik bak gelukkig al jaaaaaaaren alleen nog maar broodjes met mijn wederhelft dus echt verstand heb ik er niet van.
So far so good. Ik denk dat alle neuzen in dit topic wel dezelfde kant op staan, ik hoop dat je wat met het advies kunt, TS.

Roosch schreef:Denk je echt dat ze het weet?
Ik heb juist het idee dat als dit gebeurt, degene niet op de hoogte is hiervan.

op t moment dat ze nog geloven in de relatie zitten ze er echt niet op te wachten.. 
Banjer schreef:Ik zou het zeker willen weten als mijn vriend zou vreemd gaan... ik zou zijn zaakje erafsnijden, hem de deur wijzen en zijn zaakje nasturen per post...(nee dit is geen grootspraak, ik zou het echt doen)... gelukkig weet ik heel zeker dat mijn vriend nooit zal vreemdgaan...
Banjer schreef:Ik zou het zeker willen weten als mijn vriend zou vreemd gaan... ik zou zijn zaakje erafsnijden, hem de deur wijzen en zijn zaakje nasturen per post...(nee dit is geen grootspraak, ik zou het echt doen)... gelukkig weet ik heel zeker dat mijn vriend nooit zal vreemdgaan...
ik heb dit veel mensen horen zeggen, later blijkt de werkelijkheid toch anders....
Kir_Ples schreef:Hij naait jou letterlijk en figuurlijk dus zou ik hem terug naaien door zijn relatie op het spel te zetten.

)
_Nancy schreef:Kir_Ples schreef:Hij naait jou letterlijk en figuurlijk dus zou ik hem terug naaien door zijn relatie op het spel te zetten.
Niet echt de juiste oplossing, maar dit zou ook in mijn hoofd opkomen
Oog om een oog..
Hoewel het natuurlijk ook anders kan, maar dat moet je maar kunnen (zelfbeheersing en dat soort dingen)
Ik vind het wel echt heel dom dat je je hebt laten verleiden door iemand met een vriendin.. Maar goed, het is gebeurd en je weet dat je niet slim bezig bent geweest en je zegt dat het nu klaar is..
Oke, dan lekker loslaten.. En op zoek naar een andere leuke, vrijgezelle lover
robert45 schreef:Wat voor broodje een puddingbroodje?
nou wil ik die. en het is al te laat om nu nog te gaan bakken
ow, en dan van het eiwit gelijk schuimpjes maken
dammit. 
meestal... Astaloca schreef:Ik vind dat jij niet diegene bent om het te zeggen.. Laat dat lekker bij hem.
dus dit is het minste wat je kunt doen.