Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:58

Oh net naar de ah geweest.
Vroeg of iemand iets van de bovenste plank kon pakken kwam er niet bij, ben niet zo groot. Komt iemand naar me toe haalt het eraf en zegt kon je geen krukje vinden.
Keek echt van uhh

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:58

xx_Horsiex schreef:
ilaan schreef:
Kan upendo niet gewoon genegeerd worden? Alsjeblieft zeg.

Hm bij de AH laatst. Daar is het schijnbaar ineens verplicht een bonnetje mee te nemen.
Dus er word gevraag 'Wil je de bon nog mee?'
Ik antwoord 'Nee hoor, bedankt'
Krijg ik terug 'Ben je nou zo dom? Het was geen vraag. Hier je bon'
Ik 'Fijn dat je het zo vriendelijk vraagt :D'
Vraagt hij ook nog of ik denk dat ik stoer ben. Even een huh-moment haha

Dat is pas asociaal. Daar valt 1ml caramel over je ijsje bij in het niet. Mag hopen dat je een klacht hebt ingediend?

Ja, maar de manager was net zo asociaal. Het was mijn probleem. Heb om beide personeelsnummers gevraagd en via het hoofdkantoor een klacht ingediend. Nee, ik ben geen fan van de AH :')

Verplicht bonnetje is trouwens omdat deze vlakbij school zit en er nogal veel word gestolen. En dan willen ze dat je een bonnetje kunt laten zien. Snap het wel, maar vind het ook onzin.
Laatst bijgewerkt door ilaan op 17-12-13 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:59

Janine1990 schreef:
Upendo, er zijn meer bedrijven waar je flexibel kan werken en leuke collega's hebt...

Wil jij ook stoppen met de discussie alsjeblieft.

Anoniem

Je had haar sleutels moeten zien :')
Niet 1 sleutel, maar zo'n sleutelbos met allerlei knuffeltjes etc. eraan...

Janine1990

kani_ejj schreef:
Vroeg of iemand iets van de bovenste plank kon pakken kwam er niet bij, ben niet zo groot. Komt iemand naar me toe haalt het eraf en zegt kon je geen krukje vinden.
Keek echt van uhh

lichtblauwe jas aan zeker??? :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:00

Janine1990 schreef:
[***] schreef:
Misschien kan ik jullie weer aan het lachen krijgen ;)

Ik werkte zelf achter de kassa van een supermarkt en in de rij stond een vrouw. Heel vriendelijk allemaal en toen ze wou afrekenen haalde ze haar portemonnee tussen haar boezem vandaan.
Zonder erbij na te denken zei ik: "Nou dat is nog handig als je geen tas bij je hebt." Waar de vrouw overigens heel leuk op reageerde door haar overige spullen eruit te halen.. Sleutels, pasjes..
Heel gesprek over hoe handig het wel niet was als je grote borsten had, daar paste zoveel tussen.

De mensen die in de rij stonden, hebben heel hard gelachen en kreeg daarna nog wel opmerkingen erover. Allemaal positief gelukkig :)

GEWELDIG!! _/-\o_ _/-\o_ :') :') :')

Maar, dat was helemaal niet handig, want ik kon er bijna niks in kwijt -O- dat zat harstikke in de weg toen enzo..

Naja, ze zal wel andere soort borsten hebben oid :') ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:00

naomi_g1998 schreef:
Janine1990 schreef:
Upendo, er zijn meer bedrijven waar je flexibel kan werken en leuke collega's hebt...

Wil jij ook stoppen met de discussie alsjeblieft.

WTF... Je bent geen mod ofzo? Het is een serieuze opmerking hoor... Heeft niets met de discussie van doen.
Gelukkig begrijpt Upendo dat ook en heeft ze dit gesprek voortgezet via PB...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:01

Celiien schreef:
Maar, dat was helemaal niet handig, want ik kon er bijna niks in kwijt -O- dat zat harstikke in de weg toen enzo..

Ik heb niet bepaald achteraan gestaan. Maar zoveel als die vrouw kan ik er ook zeeeeker niet in kwijt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:01

Celiien schreef:

Ze had behoorlijk ruimte er tussen.. :') Wat stom om dit te zeggen trouwens, hahaha..
Ze propte alles er gewoon in.. Ze had wel een knuffeltje eruit hangen trouwens, over haar hemd heen :+

Edit:
Oh! :') Niet zo'n mega vrouwen portemonnee hoor! Zo'n kleintje :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-13 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:02

Eerlijk gezegd ben ik blij dat naomi_1988 het zei hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:03

ilaan schreef:

Hm bij de AH laatst. Daar is het schijnbaar ineens verplicht een bonnetje mee te nemen.

:))

Ik zou dan zeggen: 'Eh, dat dénk ik niet, dat wéét ik' :(:)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:03

friendly schreef:
ilaan schreef:

Hier had ik toch echt het bonnetje op de kassa laten liggen en de medewerker genegeerd. Is die nou helemaal? Niks verplicht een bonnetje meenemen. Ze hebben gewoon een prullenbak waar ze m in kunnen gooien als de klant m niet wilt. Die had vast te lang gewerkt ofzo..
Bij de lidl is het volgens mij wel verplicht, mijn moeder neemt nooit een bonnetje mee maar de kassamedewerker zei de laatste keer dat ze verplicht waren geworden het bonnetje mee te geven. Weet niet of het echt zo is of dat ze gewoon geen zin had om hem in de prullenbak te gooien. :')

Janine, ja 'WTF' dat weet ik maar ik vind het vrij irritant dat er al meerdere keren is gevraagd om te stoppen en dat je dan toch nog een keer moet doorgaan.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:04

ilaan schreef:
xx_Horsiex schreef:

Dat is pas asociaal. Daar valt 1ml caramel over je ijsje bij in het niet. Mag hopen dat je een klacht hebt ingediend?

Ja, maar de manager was net zo asociaal. Het was mijn probleem. Heb om beide personeelsnummers gevraagd en via het hoofdkantoor een klacht ingediend. Nee, ik ben geen fan van de AH :')

Verplicht bonnetje is trouwens omdat deze vlakbij school zit en er nogal veel word gestolen. En dan willen ze dat je een bonnetje kunt laten zien. Snap het wel, maar vind het ook onzin.

Ik was daar midden in de winkel toch flink bloedlink geworden. Ik behandel mensen achter de kassa altijd met respect, ik zeg goede morgen/middag/avond, zorg dat ik niet aan het bellen of smsen ben wanneer ik aan de beurt ben, als ze vragen of ik het bonnetje en of zegels wil geef ik daar een net en beleefd antwoord op en wanneer ik ga zeg ik ook vriendelijke gedag. Ik wens dus ook normaal behandeld te worden door een kassamedewerk(ster) maar ik zie en lees steeds meer onfatsoenlijkheden.

Ik heb in een tuincentrum gewerkt en als ik zo had gereageerd als bovenstaande was ik linea directa ontslagen.

Celiien

_O- Nieuwe ketting

Jongens, kappen nu alsjeblieft :') Laten we het gezellig houden. Kerstsfeer, maagd maria, baby geboren, haleluja bla bla bla :') !

fourseasons

[***] schreef:
Ze had behoorlijk ruimte er tussen.. :') Wat stom om dit te zeggen trouwens, hahaha..
Ze propte alles er gewoon in.. Ze had wel een knuffeltje eruit hangen trouwens, over haar hemd heen :+

Edit:
Oh! :') Niet zo'n mega vrouwen portemonnee hoor! Zo'n kleintje :')

_O- _O-

Solmyrkvi

Ik had laatst een probleem met AH-mobiel. Dus ik netjes een mailtje sturen met dat ik een probleem had, namelijk dat ik niet op kon waarderen en dus niet kon bellen/sms'en. Als ik het informatienummer belde kreeg ik iets heel anders waar ik niks mee kon.

Krijg ik een persoonlijk mailtje terug met dat ik als ik een probleem had ik het (niet werkende) informatienummer moest bellen... fijn ja, die doet het niet... En op elk mailtje (er werd wat heen en weer gemaild) werd gezegd dat ik dan toch echt het informatienummer moest bellen. In het laatste mailtje wat ik kreeg stond dat ik niet overkwam als een meewerkende klant en dat ze hier geen tijd voor hadden...

Uiteindelijk mee opgehouden en naar de AH zelf gegaan waar ik overigens meteen heel netjes geholpen werd en een paar minuten later met een werkende telefoon naar buiten liep.

Janine1990

naomi_g1998 schreef:
Janine, ja 'WTF' dat weet ik maar ik vind het vrij irritant dat er al meerdere keren is gevraagd om te stoppen en dat je dan toch nog een keer moet doorgaan.

Misschien moet je het nog een keer of vijf melden joh ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:05

Janine1990 schreef:
naomi_g1998 schreef:

Misschien moet je het nog een keer of vijf melden joh ;)

Blijkbaar wel aangezien je door blijft gaan? :)

Woogy

de vrouw van m'n ex werkgever had dat ook altijd, telefoon, sleutels, snacks voor onderweg...vanaf een bepaalde leeftijd komt er meer ruimte tussen he ;)

Ik las laatst op de achterzijde van de AH bon dat ze mega veel papier besparen door geen bonnetjes standaard meer te printen...

MerleSimone

upendo schreef:
Ik maak me daar ook wel eens schuldig aan hoor, bij 'hoge turbo, ik heb haast klanten'.

Of mensen die zeggen: 'Ik wil graag een sundae, met extra caramel.'
'Dat kan helaas niet, sorry!'
'Voor mij kun je vast wel een uitzondering maken!'
Mwehehehehe *drukt de pomp met caramelsaus maar half in*
Nehnehnehneh. :Y)

Mwhahaha dat doe ik dus ook altijd!! Ik word daar zo chagrijnig van dat ik niet op mn alleraardigst meer 'Nee' kan zeggen, zeikerds :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:06

Wauw jezus, een dikke boktfight met overwegend mijn favoriete bokkers. Niet chill! Celliien en Upendo, niet om me vechten. Kom op zeg! Er is genoeg Lee voor iedereen!

Ik had laatst dat zo'n trut van de H&M mijn legging niet wilde ruilen. ''Geen zin in''. Het was zondag en ik snap best dat je baalt van je leven als je bedrijfsleidster bij de H&M bent en op zondag in het Divided filiaal staat, maar reageer dat niet op mij af. Dat heb ik ook letterlijk zo gezegd. En toen heb ik hem geruild bij de andere H&M die er naast zit. Waar het personeel géén zand in hun vagina had.

Janine1990

MayDayParade schreef:
Ik had laatst een probleem met AH-mobiel. Dus ik netjes een mailtje sturen met dat ik een probleem had, namelijk dat ik niet op kon waarderen en dus niet kon bellen/sms'en. Als ik het informatienummer belde kreeg ik iets heel anders waar ik niks mee kon.

Krijg ik een persoonlijk mailtje terug met dat ik als ik een probleem had ik het (niet werkende) informatienummer moest bellen... fijn ja, die doet het niet... En op elk mailtje (er werd wat heen en weer gemaild) werd gezegd dat ik dan toch echt het informatienummer moest bellen. In het laatste mailtje wat ik kreeg stond dat ik niet overkwam als een meewerkende klant en dat ze hier geen tijd voor hadden...

Uiteindelijk mee opgehouden en naar de AH zelf gegaan waar ik overigens meteen heel netjes geholpen werd en een paar minuten later met een werkende telefoon naar buiten liep.

Klantenservice _O-
Echt he... :roll:

upendo

Jongens, kap alsjeblieft met de hele ruzie.

Ik ben de boeman, ik ben de ongelofelijke poedersuiker, ik stap uit het topic dus zullen we nu weer verder gaan ontopic?

Zou erg prettig zijn.

Naomi, dankjewel. :)

SternPhoto

Janine1990 schreef:
kani_ejj schreef:
Keek echt van uhh

lichtblauwe jas aan zeker??? :')

Die medewerker wel ja echt een guppie

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:07

lieveli schreef:
Wauw jezus, een dikke boktfight met overwegend mijn favoriete bokkers. Niet chill! Celliien en Upendo, niet om me vechten. Kom op zeg! Er is genoeg Lee voor iedereen!

Ik had laatst dat zo'n trut van de H&M mijn legging niet wilde ruilen. ''Geen zin in''. Het was zondag en ik snap best dat je baalt van je leven als je bedrijfsleidster bij de H&M bent en op zondag in het Divided filiaal staat, maar reageer dat niet op mij af. Dat heb ik ook letterlijk zo gezegd. En toen heb ik hem geruild bij de andere H&M die er naast zit. Waar het personeel géén zand in hun vagina had.
Haha geweldig! _O-