Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:01

ik verkies nog altijd een woordenboek over google, nog even en mensen weten niet eens meer hoe we pagina's moeten omslaan ;)

Mijn moeder zei ooit eens 'Ooh kijk we gaan goed Duisburg, dat ligt vlakbij Rotterdam'...We moesten naar den haag en waren dus op weg naar Venlo }:0

Ik ging veel naar het strand met een vriendin, naaktstrand wel te verstaan. Een gezamenlijke kennis van ons geeft de volgende dag ineens haar broek een zetje naar beneden om te zien hoe bruin ze was geworden, zei m'n vriendin 'uhmm...ik draag geen broekje' doet die meid heel ordinair d'r bandje van d'r spaghetti opzij 8)7 Pantsless the new topless...

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:08

Ik was in september in Zuid Afrika en daar praten ze Zuid-Afrikaans wat ik goed kan verstaan en die mensen daar konden mijn Nederlands ook wel verstaan, maar af en toe waren er een beetje vage opmerkingen xD

Mijn gastzusje ging haar vader het filmpje van 'how animals eat their food' laten zien. Toen ze terug kwam zei ze heel triomfantelijk: 'Ja, mijn vader rukte zich!' Dus ik:'WAT DEED HIJ?' Zij nog een keer: 'Mijn vader rukte zich!' Dus ik stond echt een beetje van uhm, volgens mij bedoel jij iets anders dan wat je zegt xD Dus zij zo wat is daar zo raar aan? Dus ja, toen moest ik uitleggen wij rukken betekend in het Nederlands xD Haha ze ging echt helemaal stuk van het lachen :')

Ff voor de duidelijkheid: Jezelf rukken betekend in het Zuid Afrikaans, je helemaal kapot lachen :Y)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:11

Wat een geweldig topic zeg, ik ga helemaal stuk!
Ik heb heel vaak bij wiskunde, dat ik iets niet snap. Als ik dan naar mijn docent ga en mijn vraag uitleg stop ik meestal midden in mijn zin en zeg ''Oohh, laat maar!'' en loop weg. Hij mag me niet zo denk ik :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:12

Hij: Ik moet morgen naar de tandarts, dus hoop dat ik het red.
Ik: de dierenarts is toch altijd tot 8 uur open?
Dacht dat die 't over ze dieren had :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:17

Vorig jaar met mijn teefje waar ik een geschikte reu voor zocht.
'Als het echt ver weg is dan denk ik dat ze blijft logeren, scheelt heen en weer rijden'
Euhm dat maakt toch niet uit?
'Ja natuurlijk wel, anders moet ik 2x heen en weer'
Ja dat moet je sowieso..
O ja :)*

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:33

Femek2902 schreef:
Ik was in september in Zuid Afrika en daar praten ze Zuid-Afrikaans wat ik goed kan verstaan en die mensen daar konden mijn Nederlands ook wel verstaan, maar af en toe waren er een beetje vage opmerkingen xD

Mijn gastzusje ging haar vader het filmpje van 'how animals eat their food' laten zien. Toen ze terug kwam zei ze heel triomfantelijk: 'Ja, mijn vader rukte zich!' Dus ik:'WAT DEED HIJ?' Zij nog een keer: 'Mijn vader rukte zich!' Dus ik stond echt een beetje van uhm, volgens mij bedoel jij iets anders dan wat je zegt xD Dus zij zo wat is daar zo raar aan? Dus ja, toen moest ik uitleggen wij rukken betekend in het Nederlands xD Haha ze ging echt helemaal stuk van het lachen :')

Ff voor de duidelijkheid: Jezelf rukken betekend in het Zuid Afrikaans, je helemaal kapot lachen :Y)

_/-\o_ _O- echt geniaal!!!

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:26

Woogy schreef:
Femek2902 schreef:

_/-\o_ _O- echt geniaal!!!

Haha echt hè, een van de laatste dagen vroeg die vader ook nog aan mij: En zijn er nog dingen geweest qua taal die echt heel raar waren? Of viel het mee? (Er zijn wel meer dingen die een beetje fout zijn in hun taal en bij ons heel gewoon en andersom xD ) Dus tja, toen heb ik hem toch maar verteld over zijn briljante uitspraak xD Laten we zeggen dat hij zich rukte _O- :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:27

Maren schreef:
Ik ben ook goed in zulke opmerkingen :') Word soms ook wel de Britt in huis genoemd..

Heb mijn haar tijdje geleden geverfd, begint nu uit te groeien dus ik vroeg aan tafel wanneer ik mijn haar weer mocht verven, waarop mijn moeder antwoord 30 februari.

Ik antwoordde daarop: Heee dat duurt niet meer zolang! Zeker 5 minuten later, wacht... 30 februari bestaat helemaal niet :')

Ook was ik er tot een maand geleden heilig van overtuigd dat Den Helder bij Den Haag lag en Luxemburg toch echt een provincie van Nederland was en Limburg een land, tot ik de kaart van Nederland voor mn neus kreeg... Oh :o was toch omgedraaid hahahaha!

Oja, paar jaar terug zat ik ziek op de bank samen met mijn moeder een film te kijken. Iemand woonde in die film in een ontzettend groot huis. Waarop ik zei: Ik wil later ook in zo'n groot huis wonen. Mijn moeder zei toen: Ja ik wil later ook wel zo'n huis. Mijn antwoord daarop: Maar mam, jij hebt toch helemaal geen later...

En eentje waar ik nog 4 was, maar die is eigenlijk heel banketstaaf haha, ik zat toen met mijn moeder en mijn oma in de auto en ik zei ineens: Sommige mensen hebben een schoonmaakster en sommige mensen zijn nou eenmaal schoonmaaksters... Het ergste is dat mijn oma dus schoonmaakster is...

Zijn er nog veeel meer, maar kan er nu niet opkomen haha!

oef dats een endje weg :P dat wil je niet fietsen. je weet nu wel dat het bij texel ligt ;) of bij Anna Paulowna }>

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:30

Ik ging ooit (een jaar of 10 geleden) eens bij een vriendin eten.
Ze vertelde dat ze vissticks gingen eten, waarop ik vroeg; "vissticks... Daar zit toch vis in?". 8)7

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:23

Hahaha, fantastisch. Mijn avond is weer goed :D

Ik heb nog wel een hele knullige actie ipv een opmerking trouwens:
Ik was vier en ik was op vakantie met mijn ouders en zusje op Ameland. We hadden met de auto over een zandpaadje/schelpenpaadje gereden (denk ik) en de auto was vies, dus ik wilde papa helpen en de auto voor hem wassen! Dus ik ging een spons zoeken, eindelijk één gevonden en toen kon ik de auto wassen.
Helaas voor mijn ouders was het zo'n vulkanische steen die op een spons lijkt :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:53

YellowGray schreef:
Dus ik ging een spons zoeken, eindelijk één gevonden en toen kon ik de auto wassen.
Helaas voor mijn ouders was het zo'n vulkanische steen die op een spons lijkt :')

HAHAHAHAHA. _/-\o_
Mijn gezicht betrok gewoon na het lezen van de laatste zin. Geweldig :')

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 02:08

Ugh, ik heb genoeg knullige opmerkingen gemaakt in mijn leven :D. Kijken of ik me er nog een paar kan herinneren.

Afgelopen zomer zat ik met m'n moeder en zusje op de dijk tijdens Sail hier in Den Helder. Toen wij aan het wachten waren tot de zeilschepen zouden vertrekken, ging de veerboot van en naar Texel ook nog rustig heen en weer. Op een gegeven moment varen de twee boten die van en naar het eiland gingen ongeveer naast elkaar en mijn zusje zegt het volgende:
"Welke van die twee gaat er nou naar Den Helder?"
En ik roep doodleuk "Nou, die ene die naar ons toekomt :D"
Ik mocht meteen m'n studentenpas voor de rest van de week inleveren :').

M'n moeder had een paar weken terug trouwens een hele nare die ze er heel onnadenkend uitflapte. Ik zat met m'n oma en m'n zusje in de keuken, rustig te kletsen. Ik zeg tegen m'n oma "Ik was vroeger echt een heel mooi kind. Maar ja, toen groeide ik op :')" Dus mijn oma zegt "Ja, je weet wat ze zeggen. Mooi in de luier, lelijk in de sluier." Op dat moment komt m'n moeder de keuken binnenlopen en vraagt "Huh, sluier?" "Ja, sluier. Als in trouwen." M'n moeder kijkt me niet eens aan, gooit de buitendeur open, roept "Jij trouwt niet" en stapt zo naar buiten en trekt de deur achter zich dicht. Einde discussie.
Mijn oma heeft 5 minuten in een stuip gelegen om het gezicht dat ik trok xD. Later toen ze m'n gezicht zag bleek dat ze het bedoelde dat ze dacht dat ik zo'n moderne meid was, die wil helemaal niet trouwen. Maar dat kwam nogal verrot uit d'r mond :').

Dan nog eentje van een docent van me. Wij hadden een college over een droomboek uit de Oudheid en er kwam een discussie op gang over de betekenis van goden als droomsymbool. De docent legt het volgende uit: "Voor het daadwerkelijke droomsymbool maakt het niet zoveel uit waar Poseidon voor staat. Of dit nou de Poseidon is die deel heeft aan de etherische vlam of Poseidon, jeweetwel, die met die zeepaardjes.... Oh nee, dat is de kleine zeemeermin." Mij kon je wegdragen :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 11:37

Die eerste snap ik niet Inujojo :=

Die andere zijn wel geniaal _O-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:17

Die snapte ik ook niet nee :o

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:22

Mijn moeder is er trouwens ook goed in. Kan er nu even niet zo veel bedenken, maar deze wilde ik toch even delen met jullie.

We hadden het over PVC buizen alleen kwam ik niet meer op de naam. Mijn moeder wel, dus die roept vol overtuiging: '' Je bedoelt RVC buizen!! '' Juist mam. :') Het duurde trouwens even voor dat ze door had dat het niet goed was.

Een vriendin kan er ook wat van.

Zo dacht ze dat Schiphol het enige vliegveld in de wereld was. :') Ook is ze er heilig van overtuigd dat de aarde plat is. _O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:28

Ik heb er eentje van mijn moeder van gisteren avond _O-
Mijn moeder was in slaap gevallen in de zetel en ik was nog op de pc bezig, maar toen ik zag dat het al 1u was besloot ik om mijn pyjama maar eens te gaan aandoen en te gaan slapen. Bij het wegzetten van mijn pc had ik mijn moeder per ongeluk wakker gemaakt, waarop zij dus heel verward aan mij vraagt "Waarom ben jij nu al zo vroeg op?" waarop ik dus zeg "Het is 1 uur" en zij zegt dan "Ja, waarom ben je al zo vroeg opgestaan vandaag, het is nog nacht!", waarop ik dan zeg "Ik ga nu pas slapen" en mijn moeder dan zegt "oh ja, ik heb ook geslapen net" en terug in slaap valt :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:28

PocoGaucha schreef:
wij moesten met de hele klas omstebeurt uit het gouden ei lezen. Dus ik was aan de beurt.
Er stond:'hij kreeg er een lichte erectie van'
ik las hardop: 'Hij kreeg er een lichte reactie van'
Zelfs onze docente wist niet wat ze er mee moest haha.

ik schaam me nog steeds, het is inmiddels 5 jaar geleden, maar een oud klasgenoot begon er laatst weer over :').

Het was nog genanter geweest als je het omgedraait had, dat er "reactie" stond en je er "erectie" van gemaakt had ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:59

''Ja en al het stof dat niet op die koffer zit, dat zit op de doos van je [***]! Ja eeeeh de schoenendoos!'' Aldus mijn oma. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 13:12

Klasgenootje: "Meneer, wat is toilet in het Frans?" :')

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:16

Vriendin: 'wat heb jij op je brood?'
Ik: 'Kipfilet, dat komt van een koe.' (Gewoon als grapje, omdat ze zo goed gelovig is hihi)
Vriendin: 'Ja, duh. Dat weet ik heus wel.'

Ik heb zooo hard gelachen toen :p

Ook zei ik een keer tegen haar: 'Kijk! Daar ligt een opgegeten boterham.'
Zij op de gromd kijken, ziet natuurlijk niks. 'Huh? Ik zie niks hoor....'
'Gek he, een OPgegeten boterham niet kunnen vinden..'

Wendy89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:57

Ik heb ook nog een zeer pijnlijke, die ik min of meer verdrongen heb :p

Ik was denk ik een jaar of 10. Ik stond samen met mijn vader en moeder met een winkelwagentje in de rij voor de kassa van een supermarkt. Mijn vader heeft een behoorlijke buik en op een gegeven moment komt er van links een vrij forse dame met haar man. Die wilde tussen ons winkelwagentje en onze voorganger om naar een andere kassa te lopen. Nu moest mijn vader het winkelwagentje redelijk naar zich toehalen, zodat die vrouw er tussendoor kon. De handvat van het winkelwagentje verdween zo'n beetje in m'n vaders spekkie buik, waardoor ik als grap keihard riep. Zooo, jij mag ook wel wat minder eten! Het jammere was, dat de vrouw dacht dat ik het tegen haar had :oo

Pijnlijk....
Laatst bijgewerkt door Wendy89 op 19-12-13 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:02

Mijn vriedin (12) had een bloedneus, haar reactie daar op 'Nou ben ik ongesteld' _O-

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:25

Weet er ook nog één. Toen ik een jaar of 5? was heb ik in volle overtuiging tegen mijn ouders geroepen dat er heel veel wolken fabrieken waren. :j Uiteraard waren het gewoon normale fabrieken met rook uit de schoorsteen? (weet niet of je het bij een fabriek ook een schoorsteen noemt. :') )

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:01

Wat een opmerkingen :')

Gelukkig niet van mij maar uit een meisje uit mijn klas
'Ja maar Hitler was toch half Marokaans?' Eerst keren we haar echt zo aan van, is dit serieus :') en toen moesten we heel hard lachen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:02

noorhermans1 schreef:
Wat een opmerkingen :')

Gelukkig niet van mij maar uit een meisje uit mijn klas
'Ja maar Hitler was toch half Marokaans?' Eerst keren we haar echt zo aan van, is dit serieus :') en toen moesten we heel hard lachen :')

Zo raar is haar opmerking niet hoor. ;)
Hitler was verwant met noord-afrikanen en joden. :)