Ik ben ook goed in zulke opmerkingen

Word soms ook wel de Britt in huis genoemd..
Heb mijn haar tijdje geleden geverfd, begint nu uit te groeien dus ik vroeg aan tafel wanneer ik mijn haar weer mocht verven, waarop mijn moeder antwoord 30 februari.
Ik antwoordde daarop: Heee dat duurt niet meer zolang! Zeker 5 minuten later, wacht... 30 februari bestaat helemaal niet
O
ok was ik er tot een maand geleden heilig van overtuigd dat Den Helder bij Den Haag lag en Luxemburg toch echt een provincie van Nederland was en Limburg een land, tot ik de kaart van Nederland voor mn neus kreeg... Oh

was toch omgedraaid hahahaha!
Oja, paar jaar terug zat ik ziek op de bank samen met mijn moeder een film te kijken. Iemand woonde in die film in een ontzettend groot huis. Waarop ik zei: Ik wil later ook in zo'n groot huis wonen. Mijn moeder zei toen: Ja ik wil later ook wel zo'n huis. Mijn antwoord daarop: Maar mam, jij hebt toch helemaal geen later...
En eentje waar ik nog 4 was, maar die is eigenlijk heel banketstaaf haha, ik zat toen met mijn moeder en mijn oma in de auto en ik zei ineens: Sommige mensen hebben een schoonmaakster en sommige mensen zijn nou eenmaal schoonmaaksters... Het ergste is dat mijn oma dus schoonmaakster is...
Zijn er nog veeel meer, maar kan er nu niet opkomen haha!