Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De nootjes, wijn en olijfolie is naar mn ouders gegaan. 

jorika1986 schreef:Ik heb een of andere rare bon gekregen voor een website die nog helemaal niet af is... Heb 450 punten om te besteden tot Februari.
Hoop dat voor die tijd de website waar ik moet zijn werkt. Want na Februari is die bon niet meer geldig...
Dan kun je zelf iets uitkiezen.. SuperAssie schreef:Albert Heijn doet dat niet aan helaas
Ben wel benieuwd of en wat ik dit jaar op stage krijg. Vorig jaar mocht ik een hele leuke rijbroek uitzoeken, deze is helaas twee weken geleden overleden door een lancering van ponylief hihi, dus zou wel weer een nieuwe kunnen gebruiken
NienkeV1994 schreef:Ik krijg dit jaar een cadeaubon. Afgelopen 2 jaar wel een kerstpakket gehad, maar zaten vaak dingen bij waar ik (en veel collega's met mij) niks mee deden. Werk bij de Albert Heijn dus allemaal Ahold (AH/Etos/Gall & Gall) producten. Dit jaar kiezen ze daarom maar voor een cadeaubon die we volgende week krijgen. Op zich wel jammer, vind het uitpakken altijd wel leuk. Hopelijk krijgt m'n vader er nog een
vilheide schreef:Ik werk bij Gall&Gall en kreeg een Gall&Gall kadokaart twv € 20,-.
Vond dit niet echt een leuk kerstpakket aangezien ik zelf niet drink.
En ik vind dat men drankgebruik hiermee stimuleert.
Als ze nu een algemene kadokaart hadden gedaan die je uit kon geven bij alle Ahold winkels dan had ik dat fijner gevonden.
) alles wat inkopers en directeuren thuis krijgen houden ze zelf..