), maar rijlaarzen horen niet op school enkel met themadag
net zoals rondlopen in de stad of op school met ( rubberen ) regenlaarzen
Denk ik altijd dat er een overstroming verwacht wordt :p Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), maar rijlaarzen horen niet op school enkel met themadag
Denk ik altijd dat er een overstroming verwacht wordt :p mohica schreef:Persoonlijk ben ik heel ver van conservatief ( en België valt nog heel goed mee kwa consertiviteit hoor), maar rijlaarzen horen niet op school enkel met themadag
Denk ik altijd dat er een overstroming verwacht wordt :p
Anri schreef:mohica schreef:Persoonlijk ben ik heel ver van conservatief ( en België valt nog heel goed mee kwa consertiviteit hoor), maar rijlaarzen horen niet op school enkel met themadag
Denk ik altijd dat er een overstroming verwacht wordt :p
Dat is nou net het verschil: bij ons kun je gewoon je laarzen of rijlaarzen dragen waar en wanneer je wil!

DestinyJoy schreef:heb je het dan vooral over deze;
https://www.google.nl/search?q=supertra ... 41&bih=605
die zijn zoooo lelijk ! snap niet wat mensen daarin kunnen zien
maar daar zijn ze nu eenmaal niet voor gemaakt
Je kunt ze wel aan met regen als je ze insprayt, maar toch, het is heel erg slecht voor ze.
Moet vaak echt lachen als ik mensen ermee zie lopen. Laat je een paar lipicas aanmeten, origineel en een fatsoenlijke pasvorm. xxCYNNxx schreef:DestinyJoy schreef:heb je het dan vooral over deze;
https://www.google.nl/search?q=supertra ... 41&bih=605
die zijn zoooo lelijk ! snap niet wat mensen daarin kunnen zien
Een aantal van die laarzen zien eruit alsof dat keten idd gewoon een paar rubberen rijlaarzen bij de welkoop heeft gekocht en er hun logo op de zijkant geplakt.
Snap ook niet dat mensen daarin gezien willen worden. Al die laarsjes trouwens op die pagina.
1 tot 2 jaar terug zag je ze veel meer dan nu. Valt me nu wel op dat diegenen die ik er nu nog mee zie lopen, gewoon volwassen vrouwen zijn en geen tieners/pubers zoals een jaar geleden. Van het voorjaar ook; ik fiets naar mijn werk en kom een vrouw tegen in een echt met grote zorg uitgezochte kledingset, die er overigens heel leuk en modieus uitzag en wat had ze aan dr voeten/benen? Juist ja die laarzen op de derde rij van boven op de gelinkte pagina en dan die helemaal rechts. Ze liep ook echt met zo'n air alsof ze in de meest hoogstaande haute couture rondliep.
Kon er niks aandoen maar heb het letterlijk uitgeproest toen ik die ontzettend lelijke rubberen laarzen zag. Die van haar waren trouwens wel een ander merk; daar zat niet dat st logo op.
elenaMM77 schreef:ach het scheelt ook in haast hoor..
voortaan als je 's morgens naar stal bent geweest, niet meer douchen en omkleden..
gewoon door naar werk/school
en dan verklaren dat ze achterlopen omdat ze het bijbehorende stalparfummetje nog niet hebben toch?
en die strootjes en vlekken aan je laarzen/schoenen, zijn ook gewoon accessoires.
lastige vragen gewoon pareren met: natuurlijk vertel ik niet waar ik het vandaan heb, straks loopt iedereen er mee.
.
hield vol dat het toch echt paardrijdlaarzen betroffen, gezien het sporenhaakje op de achterzijde. De modebewuste jongedame in kwestie rolde met haar ogen
en keek ietwat beschaamd de andere kant op. Voor beide een pijnlijke situatie.
liliekska schreef:Ohja hier liep laatst iemand op die laarzen,dus ik zeg (gewoon serieus (je zag niet aandielaarzen dat t geen rijlaarzen waren)) Ik wist niet datje ook paardreed?
dus zij zegt: Tsss dit zijn toevallig wel supertrash van 100 euro!
dus ik zo: oowwhhh sorry ze leken op de rijlaarzen die ik had als beginner.
boos dat ze werd!
liliekska schreef:Ohja hier liep laatst iemand op die laarzen,dus ik zeg (gewoon serieus (je zag niet aandielaarzen dat t geen rijlaarzen waren)) Ik wist niet datje ook paardreed?
dus zij zegt: Tsss dit zijn toevallig wel supertrash van 100 euro!
dus ik zo: oowwhhh sorry ze leken op de rijlaarzen die ik had als beginner.
boos dat ze werd!
Maar mocht het een trend worden hier in de buurt, dan heb ik hier nog wel oude Aigle rijlaarzen liggen
kan het ze niet kwalijk nemen