Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mloes schreef:eilleen333 schreef:En ik dacht vorige kerst dat mijn toetsenbord op engels stond. Maar hij bleek nog op nederlands te staan. Stuur ik (uitgerekend naar een Joodse) Amerikaanse kennis: Happy holocaust...
Had happy holidays moeten zijn... Auch!
Oh neeee wat erg!![]()
Hoe reageerde de kennis?

. Sees schreef:Net weer iets, ik stuurde dit naar mijn schoonzusje (we hadden het over surprises):
Mijn idee is niet gelukt dus moest wat anders verzinnen maar ach, mijn gezicht is wel gelukt dus moeten we het daar maar van hebben.
Er moest staan:
Mijn idee is niet gelukt dus moest wat anders verzinnen maar ach, mijn gedicht is wel gelukt dus moeten we het daar maar van hebben.

sasja0705 schreef:En nog zo n failliure : p.ijpen letterlijk vertalen. .. wilde tegen mijn ( mannelijke) collegas zeggen dat mijn vrouwlijke collega op mijn zenuwen werk door de hele dag te fluiten... maar wat zei ik: die meid maakt me gek, ze loopt de hele dag te p.ijpen ( met dank aan n duitse vertaal boekje)... dus ik had 4 weken lang vrolijk fluitende jongens om me heen....
AnnemiekN schreef:sasja0705 schreef:En nog zo n failliure : p.ijpen letterlijk vertalen. .. wilde tegen mijn ( mannelijke) collegas zeggen dat mijn vrouwlijke collega op mijn zenuwen werk door de hele dag te fluiten... maar wat zei ik: die meid maakt me gek, ze loopt de hele dag te p.ijpen ( met dank aan n duitse vertaal boekje)... dus ik had 4 weken lang vrolijk fluitende jongens om me heen....
![]()
hilarisch!
En dat terwijl het mensje zich de laatste zo druk maakt over haar gewicht
poetser schreef:Smartphone zijn schaamte dingen. Mijn mobiel vult af en toe zelf de zinnen aan als ze overeen komen met wat ik vlak daarvoor heb verstuurd.
Ik was met een vriendin aan het smsen over haar dieet toen mijn schoonmoeder vroeg of ze langs mocht komen. Ipv Natuurlijk mag je langs komen, de jongens willen niet liever, maakte hij er van natuurlijk mag je op dieet, de jongens willen niet lieverEn dat terwijl het mensje zich de laatste zo druk maakt over haar gewicht