Aurelia schreef:Haha dat dat je denkt dat het echt is gebeurd ken ik ook ja
Larissa, heb je dan ook altijd zo'n 'schok' als je wakker wordt?
Da's niet zo fijne droom Fenne!
hahaha jaa Yes! ben niet de enige
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Aan je therapeut vertellen
nee maar het is wel heel cool, ik kan dus ook mijn nacht merries veranderen zoals het mij uit komt.

_Lorette_ schreef:Het ligt er maar helemaal aan hoe je therapeut in je droom voorkomt. En het is aan jou of je daar wat mee moet.
Ik droom over heel veel mensen, maar niet op een bijzondere manier. In mijn droom ben ik niet verliefd op ze, heb ik geen seks met ze, ze zijn me niet aan het vermoorden, ik ben ze niet aan het vermoorden, etc. etc. Dus dat kan ik allemaal prima vertellen. Als jij veelvuldig over iemand droomt en die dromen zijn op een bepaalde manier bijzonder, dan kan het zijn dat er je (onbewust) best iets dwars zit. Dan is het misschien verstandig om er met iemand over te praten. Je therapeut is daar wel een geschikt persoon voor, tenzij je denkt dat er iets niet goed zit.
) ik loop verder, en vanaf t hooi en de ladder springen allemaal katten XD Alle katen snel naar buiten, maar ik heb 1 gepakt int nekvel XD Ik hat kattenbrokjes in mn zak en zocht poes op, als poes ging eten de wilde kat ook wel
volgensmij is ie hierna tam geworden?
pinto_1 schreef:Iris82 schreef:Ik droomde dat ik een dressuur proef moest rijden die een lange weg was, door de straten van het dorp waar ik woonde, in mn blote kont.
Oh erg, dat heb ik ook vaak, dat ik droom en ineens tot de ontdekking kom dat ik naakt ben. Zal vast wel een betekenis hebben, maar erg genant als je er in je droom achter komt...![]()
Ben dan altijd erg opgelucht als ik wakker word.
En we moesten zo snel mogelijk op zoek naar een ziekenhuis want ik had gaatjes in mijn aorta. Terwijl we over de hobbelige rode zandweggetjes in China reden moest ik allerlei opdrachten vervullen, zo ging ik bijvoorbeeld naar een drugsdealer, en kreeg ik in ruil voor die opdrachten allemaal messen terug. Sommige messen waren nog groter dan mijn hoofd 
_Laura_ schreef:Vannacht was ik samen met mijn moeder met de auto naar China gereden, even daarvoor waren we nog in Congo maar toen ineens in ChinaEn we moesten zo snel mogelijk op zoek naar een ziekenhuis want ik had gaatjes in mijn aorta. Terwijl we over de hobbelige rode zandweggetjes in China reden moest ik allerlei opdrachten vervullen, zo ging ik bijvoorbeeld naar een drugsdealer, en kreeg ik in ruil voor die opdrachten allemaal messen terug. Sommige messen waren nog groter dan mijn hoofd
Ik droom nogal raar

en dan kwam je in een soort gaten en dan werd je daar uitgeperst als een soort knakworst
Dat was me toen gelukt dus ik kwam eruit als een knakworst. Toen moest ik ineens naar de WC dus ik rende naar huis maar toen ik bijna thuis was dacht ik 'Nee ik ga toch maar op de fiets!' dus toen ging ik terug, maar het was al half 1 's nachts en uiteindelijk ben ik niet meer naar de WC geweest... Rivaldo schreef:_Laura_ schreef:Vannacht was ik samen met mijn moeder met de auto naar China gereden, even daarvoor waren we nog in Congo maar toen ineens in ChinaEn we moesten zo snel mogelijk op zoek naar een ziekenhuis want ik had gaatjes in mijn aorta. Terwijl we over de hobbelige rode zandweggetjes in China reden moest ik allerlei opdrachten vervullen, zo ging ik bijvoorbeeld naar een drugsdealer, en kreeg ik in ruil voor die opdrachten allemaal messen terug. Sommige messen waren nog groter dan mijn hoofd
Ik droom nogal raar
Wie is de mol gekeken?
Oohja, en ik heb druk over vorken en lepels gesproken
) en toen stopte hij met lopen en kwamen er allemaal beren en vleermuizen naar hem toen en toen kon hij opeens praten met dieren en kreeg hij vleermuisvleugels