Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en niet dan iemand die een paard zoekt eerst heel Nederland af moet rijden om toch te zien wat voor paard het nu is.
misschien komt het wel omdat ik zelf foto`s maak dat ik me daar zo aan kan ergeren
het is gewoon geen goede zin, zet er dan bij ' hier ben ik het mee eens!' of iets in die trant. Aranel schreef:Ik bedenk me er net eentje! T schijnt nu in te zijn om iemand te quoten met wie je het eens bent, en dan eronder te zetten: dit dus!
precies dit ja!
dit inderdaad!
Ik kan me daar zo aan ergeren om de één of andere redenhet is gewoon geen goede zin, zet er dan bij ' hier ben ik het mee eens!' of iets in die trant.
Haha ik doe het zelf ook wel vaak, maar zet er dan wel uitleg etc bij... Ik erger me zo aan bokkers die mijn quote verprutsen! Heb ik zo m'n best gedaan om hem te repareren en maken zij hem weer kapot!
Ik bedenk me er ook nog eentje!
M_hartje_M schreef:Oh oh ohIk bedenk me er ook nog eentje!
Als mensen hun hele OP in hoofdletters typen... Als ik het lees klinkt het in mijn hoofd alsof er iemand heel hard tegen me schreeuwt![]()
Of als mensen het niet met je eens zijn en dan een weerwoord geven door hun lettertype 5 x te vergroten.. Zonder dat grote lettertype valt het ook wel te lezen!
Ik ben denk ik een zeur.
)
Aranel schreef:Ik bedenk me er net eentje! T schijnt nu in te zijn om iemand te quoten met wie je het eens bent, en dan eronder te zetten: dit dus!
precies dit ja!
dit inderdaad!
Ik kan me daar zo aan ergeren om de één of andere redenhet is gewoon geen goede zin, zet er dan bij ' hier ben ik het mee eens!' of iets in die trant.
Negerzoen schreef:Aranel schreef:Ik bedenk me er net eentje! T schijnt nu in te zijn om iemand te quoten met wie je het eens bent, en dan eronder te zetten: dit dus!
precies dit ja!
dit inderdaad!
In dezelfde categorie: de '+1'tjes
Dat die +1'tjes net zo vervelend zijn als de 'dit dus'. Negerzoen schreef:Dat bedoelde ik ook te zeggen NesxNasDat die +1'tjes net zo vervelend zijn als de 'dit dus'.
M_hartje_M schreef:Oh oh ohIk bedenk me er ook nog eentje!
Als mensen hun hele OP in hoofdletters typen... Als ik het lees klinkt het in mijn hoofd alsof er iemand heel hard tegen me schreeuwt![]()
Of als mensen het niet met je eens zijn en dan een weerwoord geven door hun lettertype 5 x te vergroten.. Zonder dat grote lettertype valt het ook wel te lezen!