Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:01

Ik erger mij eraan dat iedereen steeds roept dat elk paard altijd, overal, elke dag en minimum zoveel uur naar buiten moet.
Ik denk dat iedereen wel het beste met zijn/haar paard voorheeft. En het beste voor een paard is inderdaad vrije beweging.
Maar soms zijn die mogelijkheden er gewoon niet. Zeker niet in de wintermaanden. Nat, kou, donker, werk/school, ziekte. Vaak is het tijdelijk en wordt dit ook aangegeven door de TS. Maar dan nog wordt 100 x de opmerking gegeven: paard moet naar buiten.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:23

ow Als je bij boktmarkt kijkt zie het trouwens ook bij marktplaats.

Als mensen hun paard willen verkopen. is het volgens mijn niet moeilijk om bij daglicht een camera te pakken even kennis in schakelen en dan paar staan foto`s te maken.
zo dat mensen duidelijk zien wat voor paardje het is ;) en niet dan iemand die een paard zoekt eerst heel Nederland af moet rijden om toch te zien wat voor paard het nu is.
Echt mensen zetten foto`s neer die in het donker gemaakt zijn.
Of schakel iemand in die wat foto`s voor je maakt.

Maar gelukkig ben ik niet op zoek :D misschien komt het wel omdat ik zelf foto`s maak dat ik me daar zo aan kan ergeren :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:33

Als we het dan toch over de markt hebben...

Mensen die hun lieve wollewoppiepoppie willen verkopen, maar dan wel met tig contracten erbij. Graag willen ze ook onverwachts kunnen controleren of het dier er goed bij staan, contact met de nieuwe eigenaren blijven behouden, eerste keuze hebben (of zelfs eisen) als het dier daarna opnieuw verkocht wordt, het dier moet minimaal zo en zo gestald worden en minimaal zo veel keer per dag gevoerd en naar buiten bla bla bla.

Als je geen afscheid kunt nemen en het niet kan handelen dat je de zeggenschap kwijt raakt, waarom verkopen die mensen dan hun dier? ikniesnapnie. Ik kan mij ook geen kopers voorstellen die met zoiets in zee zouden willen gaan, ex-eigenaren die steeds langs willen komen om te knuffelen en om de verzorging en stalling te controleren. Vreselijk lijkt mij dat :=

Magrathea

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:35

Mja, ik snap wel dat je je paard niet wilt verkopen aan iemand die hem 23/7 binnen gaat zetten :)
Maar sommige mensen overdrijven inderdaad wel ja.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:57

Ik bedenk me er net eentje! T schijnt nu in te zijn om iemand te quoten met wie je het eens bent, en dan eronder te zetten: dit dus!
precies dit ja!
dit inderdaad!

Ik kan me daar zo aan ergeren om de één of andere reden :') het is gewoon geen goede zin, zet er dan bij ' hier ben ik het mee eens!' of iets in die trant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:00

Aranel schreef:
Ik bedenk me er net eentje! T schijnt nu in te zijn om iemand te quoten met wie je het eens bent, en dan eronder te zetten: dit dus!
precies dit ja!
dit inderdaad!

Ik kan me daar zo aan ergeren om de één of andere reden :') het is gewoon geen goede zin, zet er dan bij ' hier ben ik het mee eens!' of iets in die trant.

Dit dus! :') Haha ik doe het zelf ook wel vaak, maar zet er dan wel uitleg etc bij... Ik erger me zo aan bokkers die mijn quote verprutsen! Heb ik zo m'n best gedaan om hem te repareren en maken zij hem weer kapot! -O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:02

Haha oké ik kon verwachten dat ik gequote zou worden met die woorden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:03

Aranel schreef:

B-)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:11

Oh oh oh :D Ik bedenk me er ook nog eentje!

Als mensen hun hele OP in hoofdletters typen... Als ik het lees klinkt het in mijn hoofd alsof er iemand heel hard tegen me schreeuwt :')

Of als mensen het niet met je eens zijn en dan een weerwoord geven door hun lettertype 5 x te vergroten.. Zonder dat grote lettertype valt het ook wel te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:13

M_hartje_M schreef:

Als mensen hun hele OP in hoofdletters typen... Als ik het lees klinkt het in mijn hoofd alsof er iemand heel hard tegen me schreeuwt :')

Of als mensen het niet met je eens zijn en dan een weerwoord geven door hun lettertype 5 x te vergroten.. Zonder dat grote lettertype valt het ook wel te lezen!

Of mensen die de titel in hoofdletters schrijven in de hoop dat er meer mensen naar kijken... Als het zo'n Penny is heb ik weleens de neiging om te zeggen: MEID JE CAPS LOCK STAAT NOG AAN DAT LEEST VRIJ ONGEMAKKELIJK! Maar dat doe ik niet.. Ook advertenties met hoofdletters heb ik een hekel aan.. :') Ik ben denk ik een zeur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:14

Diepe zucht... er is in de PB weer een 10-jarige bezig, om mij helemaal voorrot te schelden omdat ik haar een tip gaf waar ze het niet mee eens is. Ook goed, dan helpen we je toch niet? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:21

Tja, de jeugd van tegenwoordig.
Nu mis een emotiecon van een heksje met een bezemsteel :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:21

-dubbelpost-
Laatst bijgewerkt door Snollygoster op 04-12-13 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:24

Aranel schreef:

Ik vind het ook stom. Is gewoon een hype. Net als dat stomme +1. Zeg gewoon "inderdaad" ofzo.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:26

98xsophiex98 schreef:
Ik vind betweterige pennykindjes irritant.

Ik vind de betweterige penny-haters die (zelf ook penny zijn geweest) hier altijd over lopen te zeiken uitermate irritant ~~}>
Laatst bijgewerkt door Hanna98 op 04-12-13 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:26

VivaLaVida schreef:
Aranel schreef:

Ik vind het ook stom. Is gewoon een hype. Net als dat stomme +1. Zeg gewoon "inderdaad" ofzo.
Vind je dat dan niet hetzelfde als ''dit dus'' etc? :+

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:29

Penny-meisjes die steeds denken dat ze alles beter weten (terwijl ze niet ouder zijn dan een jaar of 12), maar ik erger me ook aan sommige volwassen Bokkers die een kind volledig afkraken als ze bijvoorbeeld iets verkeerds doet.

Bokkers die een foto topic aanmaken, maar dan gaan zitten zeiken als je rijtechnische commentaar geeft en het altijd beter weten.

Bokkers die gaan correcte zinnen kunnen schrijven waardoor je de hele zin wel 10 keer opnieuw moet lezen om hem te begrijpen.

Bokkers waarvan iets al tig keer is gezegd geweest in een topic het NOG eens gaan herhalen. (Sorry als dit hier het geval is, maar ik heb niet echt zin om 8 pagina's door te lezen :'))

Oh, er schoot me nog eentje te binnen: Bokkers met ponies die heel Bokt over zich heen krijgen omdat ze zogezegd 'te groot' zijn, maar wanneer het om een zwaarder persoon gaat wordt er niets op gezegd, terwijl je uit foto's kan afleiden dat de persoon duidelijk te zwaar is voor 't paard, maar dan toch leuke commentaar blijft krijgen van iedereen.

Edit: ik had mezelf per ongeluk gequote _/-\o_

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:41

Aranel schreef:
precies dit ja!
dit inderdaad!

In dezelfde categorie: de '+1'tjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:42

Negerzoen schreef:
Aranel schreef:
precies dit ja!
dit inderdaad!

In dezelfde categorie: de '+1'tjes :D

Maar het 'hier ben ik het mee eens' voegt net zo weinig toe aan het topic als +1.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:44

Dat bedoelde ik ook te zeggen NesxNas :) Dat die +1'tjes net zo vervelend zijn als de 'dit dus'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:46

Negerzoen schreef:
Dat bedoelde ik ook te zeggen NesxNas :) Dat die +1'tjes net zo vervelend zijn als de 'dit dus'.

Ja maar ik bedoel, Aranel zei dat je beter 'Hier ben ik het mee eens' kunt zeggen, maar dat voegt net zo weinig toe aan het topic als +1, precies dit, of dit dus. Dan zou je dus helemaal niet meer moeten zeggen: Hier ben ik het mee eens of iets in die trant.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:56

Ik zie het verschil ook niet. Zelf typ ik meestal "inderdaad", "precies" of "eens". Waarom een hele zin typen als het kort ook duidelijk is? :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:59

Nies_ schreef:
Ik zie het verschil ook niet. Zelf typ ik meestal "inderdaad", "precies" of "eens". Waarom een hele zin typen als het kort ook duidelijk is? :')

Ik quote het bericht meestal en zet daar ook kort bij 'inderdaad' 'ja precies dit'

En geef daarna wel mijn eigen mening erbij :)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:00

M_hartje_M schreef:

Haha dat probleem heb ik ook. Mijn vriendin doet ook wel eens: 'HAHAHAHAHAHA' in het groot. Dan hoor ik het ook inderdaad in mijn hoofd schreeuwen...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:04

De mensen. die. ondanks dat het . niet. meer mag. toch ov. e.r.al puntj.es blijven. zet.te.n.

Verschrikkelijk irritant lezen :=