bromfiets schreef:De investering in een goede trekauto. Veel te veel geld uitgegeven aan een Landrover Discovery met de gedachte dat ik voor dat geld een prima auto zou hebben. Altijd netjes de temperatuur in de gaten gehouden op het metertje alleen bleek dat er geen sensor inzat voor het metertje en de temperatuur was dus vele malen hoger dan het metertje aangaf... Ik kwam er achter toen mijn motor op de snelweg in brand vloogAlles in de soep gedraaid.
Die sensortjes ja
En bij alles (en dat is veel) wat dat ding mankeerde was het: o dat is een bekend landrover probleem
Bij ons heette het ding de Geldrover
Was wel sterke auto. Ik ben nu erg gelukkig met mijn Volkswagen bus maar ben eerst wel een keer met mijn watertankje de wei ingereden, vast
en een keer met de trailer op een zandpad, vast
Moest even wennen
Alles in de soep gedraaid.
heel af en toe zet ik 'm eens aan om 'n paar haartjes te epileren, en dan vind ik ook nog eens dat ie het eigenlijk helemaal niet goed doet.

) zijn Seamonkeys schattige, kleine watercreaturen. Ze zijn zelfs zo geciviliseerd dat ze een koningin hebben, die een kroontje draagt en een scepter. Ik met mijn zakcentjes als kleine meid dus dolgelukkig toen ik in de winkel zo'n doos zag staan.
Wat een gruwelijke beestjes zijn dat eigenlijk!