Mijn relatie gaat naar de maan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Re: Mijn relatie gaat naar de maan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:04

niet zoals je verwacht had..

maar wel beter op dit moment.

jullie zijn beide niet toe aan samen wonen..

zet jezelf op de 1e plek!

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 14:49

Ik zit nog steeds in zijn huis. Ik heb gevraagd of hij nog bij me wil blijven, en dat wil hij wel. De stress word me veel te erg, en hij blijft er maar luchtig over doen. Ik word gek :( ik kan nog niet weg want ik heb mn werk hier.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:51

Je bent 17, een nieuw bijbaantje kun je nog wel vinden. Meid, kies voor jezelf, als hij zegt beter te kunnen krijgen en vervolgens wel bij je wil blijven? Wat wil hij in hemelsnaam?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:52

Meid, waar is je eigenwaarde?! Jij vraagt of hij nog bij je wilt blijven??? Is hij Ryan Gosling of zo?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:56

Heb het topic al de hele tijd gevolgd maar verbaas me nu echt. Meid waarom blijf je bij hem? Bij iemand die zo minderwaardig doet, wanneer kies je voor jezelf?
Hij zegt dat hij beter kan krijgen en je dus maar moet gaan, maar vervolgens wil hij wel bij je blijven. Ben je misschien bang voor wat er gaat gebeuren als je echt weg gaat? Het zal kl*te zijn, dat weten wij allebei heel goed, maar wat je ná die periode gaat voelen en meemaken zal nog veel beter zijn.
Hij verdient je niet, en jij bent degene die beter kan krijgen! Echt waar!
En onthoud 1 zin: what doesn't kill you makes you stronger!

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:01

Ondanks dat iedereen het met elkaar eens is in dit topic, denk ik niet dat TS zich hier iets van aan gaat trekken of er uberhaupt iets mee gaat doen...

Liefde maakt blind en deze situatie bewijst dat maar weer. Ik heb jarenlang mijzelf weggecijferd in een relatie, altijd ja en amen gezegd en werd grof behandeld. Toen ik eindelijk voor mijzelf de knoop heb doorgehakt , die overigens voor mij toendertijd ook erg moeilijk was, merkte hoe mooi het leven kan zijn. Heb er nooit spijt van gehad dat ik voor mijzelf heb gekozen.

Ben het met al mijn voorgangers eens, alleen TS ziet het gewoon niet.. (Lees : ziet het wel, maar wil er niets vanaf weten)

Ik wil je in ieder geval succes wensen...

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:03

hij schopt jou er uit maar je zit daar nog steeds??

waar is je zelfrespect? :(:)

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 15:04

Ik ga naar mijn oude woonplaats maar wil wel kijken of de relatie nog kan veranderen. Zo niet dan houdt het op.
Ik vind dit heel moeilijk en daarom doe ik zo eigenwijs. Ik zou zo graag alles achter mij laten maar iets zegt me dat ik daar ook weer spijt van krijg.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:05

Tieneke schreef:
Meid, waar is je eigenwaarde?! Jij vraagt of hij nog bij je wilt blijven??? Is hij Ryan Gosling of zo?

Al wás het Ryan Gosling, zo'n opmerking ("ik kan beter krijgen") pik je toch van niemand?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:06

Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?

Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:10

musiqolog schreef:
Tieneke schreef:

Al wás het Ryan Gosling, zo'n opmerking ("ik kan beter krijgen") pik je toch van niemand?

Dat weet ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat hij wel heeeeeel erg goeie andere capaciteiten moet hebben, wil je dit pikken. Beetje ironie en zo...

Snap trouwens niet dat je een gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben met iemand die je behandelt als een voetveeg. Sowieso heb ik trouwens nog niet veel depressieve mensen gezien die een ander op die manier behandelen, meestal is het net zichzelf die ze de grond induwen...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:12

Selka schreef:
Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?

Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.

_/-\o_

Ik vraag me dat ook oprecht af. Weggaan bij hem hoeft nog niet meteen te betekenen dat het ook helemaal over en uit is (al zou ik niet weten waarom dat een slecht ding zou zijn, maar goed).

17? Sjeezus

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:13

Meid, jij betaalt (een deel van) de rekeningen, doet het huishouden, bent entertainment in bed (ga ik even van uit dan ;) ). Vervolgens zegt je vriend "dat hij wel beter kan krijgen", en jij vraagt of hij je alsjeblieft niet wil dumpen? Wat doet hij voor jou? Wat heb jij er aan om bij hem te blijven? Wat geeft hij jou dat je alleen of met een ander niet kan krijgen?

Jij geeft heel veel van jezelf in deze relatie, maar wat krijg je er voor terug?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:13

Tieneke schreef:
Snap trouwens niet dat je een gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben met iemand die je behandelt als een voetveeg. Sowieso heb ik trouwens nog niet veel depressieve mensen gezien die een ander op die manier behandelen, meestal is het net zichzelf die ze de grond induwen...

Dat doet hij vast ook wel... het zou me verbazen als hij helemaal achter die opmerking staat. Wat niet betekent dat je het dan maar moet nemen.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 07-11-13 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:14

eeeeef_x schreef:
Ik ga naar mijn oude woonplaats maar wil wel kijken of de relatie nog kan veranderen. Zo niet dan houdt het op.
Ik vind dit heel moeilijk en daarom doe ik zo eigenwijs. Ik zou zo graag alles achter mij laten maar iets zegt me dat ik daar ook weer spijt van krijg.

Je hart zegt dat je er spijt van krijgt.. niet je verstand.
Er zwemmen genoeg vissen in de zee.. niet een hand vol maar een land vol.. etc..

De keren dat ik niet naar mijn gevoel en verstand heb geluisterd.. daar heb ik spijt van. Tot nu toe hebben die twee er nooit naast gezeten en ik gok dat het bij jou ook het geval is al weet je het nu nog niet.

Als de relatie kan veranderen had je dat al in die 6 maanden kunnen zien. Heb niet het idee dat je vriend zich gaat aanpassen. Zowiezo zal hij eerst de relatie met zichzelf in balans moeten brengen voordat hij een relatie met jou kan aangaan.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:32

Je bent 17, werk vind je nog overal, dat is echt niet heel moeilijk. Eenmaal thuis vervallen natuurlijk ook veel rekeningen die je nu wel betaald :j

Ik zal eerlijk zijn als ik zeg dat ik het echt dom vind dat je blijft. Hij zegt dat hij je niet moet, want hij kan beter krijgen. Jij vraagt of je mag blijven, voor wat? zodat je zijn huis kan schoonmaken, rekeningen betalen en hem verzorgen? hij heeft er alleen maar voordelen aan dat je blijft. Lekker goedkoop en makkelijk.

Je kan je toch wel leukere dingen indenken om te doen op je 17e? in plaats van zoveel verantwoordelijkheden? Even terug dacht je er zelf over na om weg te gaan.. nu is het zover, kan je het niet.

Ik zou nog eens heel goed nadenken en hem dan laten stikken en gillend wegrennen

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:49

Hij heeft jou nu precies waar hij jou hebben wil. Dat jij aan hem gaat vragen of hij wel bij je wil blijven en dat jij je rot voelt omdat hij zich zo gedraagt. Zo heeft hij controle over jou en dat is precies wat hij wil.
Meisje.. ga weg... ren! Kijk nooit meer terug...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:54

Meis, lekker bij hem blijven maar dan geen topics openen meer over hoe slecht je het hebt. Niet jezelf zielig vinden want daar heb je voor gekozen. Jij kiest nu bewust om in deze situatie te gaan zitten en vooral te blijven.

Ik wens je heel veel sterkte voor de toekomst, want hemellief je zal het nodig hebben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:18

Hoppa, naar je ouders toe meid!
En daar lekker op jouw tempo volwassen worden zonder een grote baby aan je zijde ;)

Hij zet jou eruit en je vraagt serieus nog of hij bij je wil blijven?? Liefde maakt niet alleen blind, maar ook een beetje dom :(:)

Als je over een tijd hierop terug kijkt denk ik ook; waar zat ik toch met mijn verstand?? Als je die jongen ontmoet die een verrijking is, zul je alleen maar denken; zo kan het dus ook!!

Hou van jezelf, kies voor jezelf en zie dan weer verder.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:49

Ceriadwen schreef:
Meis, lekker bij hem blijven maar dan geen topics openen meer over hoe slecht je het hebt. Niet jezelf zielig vinden want daar heb je voor gekozen. Jij kiest nu bewust om in deze situatie te gaan zitten en vooral te blijven.

Ik wens je heel veel sterkte voor de toekomst, want hemellief je zal het nodig hebben.

+1 Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten, ts, jij wilt je als voetveeg laten behandelen, prima.
Die "vriend" weet nu dat hij alles kan flikken want zijn huishoudster, portemonnee, bedwarmer gaat echt niet op de loop, hij lijkt wel een loverboy zoveel hij je kan flikken zonder dat daar consequenties aan vast zitten. ga nu gewoon een poos naar je ouders en vertel hem dat hij eerst zijn eigen leven op de rit moet hebben voor je een relatie met hem wilt en kijk eens wat hij dan zegt.

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:57

denk dat ik topic wel dicht kan.

ts heeft haar advies gevraagd iedereen gaf advies ga weg. word ze eruit gezet door hem vraagt ze of ie nog bij haar wil blijven.

denk dus dat onze mening weinig tot niets toevoegd voor de ts.

Als zei echt bij hem blijft ndat hij haar eruit zet is ze aardig naief en vraag ik me af of haar eerdere posts wel de waarheid waren

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:01

En wat vinden je ouders van deze hele situatie? Je bent nog minderjarig! Hebben ze enig idee hoe jouw huidige situatie is? Als je mijn kind zou zijn had ik je via allerlei wegen verplicht om weer thuis te komen wonen.

En als je weg zou gaan hè, wil je dan werken zodat je alsnog zijn huur e.d. kan betalen? Of ga je dan je centjes lekker uitgeven aan kleding en stappen met je vriendinnen? Want volgens mij is dat wat jij heel hard nodig hebt, mensen van je eigen leeftijd waarmee je plezier hebt. En niet elke dag de vraag of je wel genoeg overhoudt om de huur/boodschappen e.d. te betalen of wat jullie vanavond moeten eten.

Maken dat je daar weg komt!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:03

jetwii schreef:
denk dat ik topic wel dicht kan.

ts heeft haar advies gevraagd iedereen gaf advies ga weg. wordt ze eruit gezet door hem vraagt ze of ie nog bij haar wil blijven.

denk dus dat onze mening weinig tot niets toevoegt voor de ts.

Als zij echt bij hem blijft nadat hij haar eruit zet is ze aardig naïef en vraag ik me af of haar eerdere posts wel de waarheid waren

Dat denk ik niet.

Ze is duidelijk erg onzeker en vraagt voortdurend ons advies. Zonder dit topic was ze misschien niet eens op hem afgestapt. Wij kunnen haar niet bij haar partner wegslepen, maar haar perspectief kunnen we wel veranderen.

En sowieso: ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. :) (Hopelijk goed, natuurlijk!)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:07

Het is simpelweg niet aan bokt om dit op te lossen. Ts, ik hoop dat je dit met je ouders bespreekt.

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 17:11

Bedankt voor alles, het komt wel goed