Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Tieneke schreef:Meid, waar is je eigenwaarde?! Jij vraagt of hij nog bij je wilt blijven??? Is hij Ryan Gosling of zo?
Al wás het Ryan Gosling, zo'n opmerking ("ik kan beter krijgen") pik je toch van niemand?
Selka schreef:Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?
Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.
Tieneke schreef:Snap trouwens niet dat je een gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben met iemand die je behandelt als een voetveeg. Sowieso heb ik trouwens nog niet veel depressieve mensen gezien die een ander op die manier behandelen, meestal is het net zichzelf die ze de grond induwen...
eeeeef_x schreef:Ik ga naar mijn oude woonplaats maar wil wel kijken of de relatie nog kan veranderen. Zo niet dan houdt het op.
Ik vind dit heel moeilijk en daarom doe ik zo eigenwijs. Ik zou zo graag alles achter mij laten maar iets zegt me dat ik daar ook weer spijt van krijg.
Ceriadwen schreef:Meis, lekker bij hem blijven maar dan geen topics openen meer over hoe slecht je het hebt. Niet jezelf zielig vinden want daar heb je voor gekozen. Jij kiest nu bewust om in deze situatie te gaan zitten en vooral te blijven.
Ik wens je heel veel sterkte voor de toekomst, want hemellief je zal het nodig hebben.
jetwii schreef:denk dat ik topic wel dicht kan.
ts heeft haar advies gevraagd iedereen gaf advies ga weg. wordt ze eruit gezet door hem vraagt ze of ie nog bij haar wil blijven.
denk dus dat onze mening weinig tot niets toevoegt voor de ts.
Als zij echt bij hem blijft nadat hij haar eruit zet is ze aardig naïef en vraag ik me af of haar eerdere posts wel de waarheid waren