Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En toen ik eventjes keek kon ik hem ook niet meer terugvinden.
Ik wilde kijken of er nog thee in een mok zat, dus ik trek dat ding schuin bleek dat hij echt gewoon helemaal vol zat... Toen lag dus alles over tafel
chelle_dora schreef:Hele tijd (en dan ook echt een flinke tijd) geleden een oeps ding. Liep een rat los in huis (die was ontsnapt en was niet zo lief) maar balkon deur stond open, en omdat het nogal een bijter was, vond ik dat niet zo fijn met katten in huis, maar naar buiten laten vond ik ook zielig. Heb ik hem net voor de deuropening van het balkon te pakken, bijt dat kreng. Dus uit reflex zwiep ik met m'n hand.. En toen vloog de rat.
Voel me nog steeds schuldig
Arm beest
Ik dacht dat je hem van het balkon afgooide
Kirsha schreef:Wat ik mis in dit verhaal... Heeft de rat het overleefd?
maar vond het hele gebeuren wel zielig voor de rat

vuurneon schreef:1 van de zorg zocht een bewoner en ik zei dat die bewoner net het hoekje om is gegaan.
Lichte paniek; hoe dat zo opeens, diegene heb ik vandaag nog gezienNou ze ging de bocht om
Ohhhhhh gelukkig haha.
Oeps
omg om deze heb ik echt dubbel gelegen.
Dus hij laat netjes de bal los, ik pak hem op en loop ermee de kamer uit en ga de keuken in....om hem vervolgens compleet in gedachten in de vuilnisbak te smijten
. Had het gelukkig direct door dus gelijk er weer uit gevist, maar was toch wel even een oeps momentje
Nemurin schreef:Ik zat in de les vanmiddag en ik rekte me eens lekker uit want ik kan helemaal niet zo lang stilzitten en opletten...
Zegt mijn ene schouder ineens keihard KNAL dat er echt mensen geschrokken omkeken.
(hij hield zijn stompje bij z'n broekzak waar nog een zakdoek in zat, dus het leek net alsof hij z'n hand in z'n broekzak had)

)