Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:17

Wat gebeurt er als je met korte laarsjes door de modder baggert???? Tja laat maar
Begrijp nu waarom mensen bijna niet meer uit modder kunnen komen als ze vastzitten.
Buurman heeft overigens met zo'n stunt zijn kuit en scheenbeen gebroken.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 18:35

Ik zat in de les vanmiddag en ik rekte me eens lekker uit want ik kan helemaal niet zo lang stilzitten en opletten...
Zegt mijn ene schouder ineens keihard KNAL dat er echt mensen geschrokken omkeken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:50

Vandaag bij het afrekenen aan de kassa rolde een stuiver heel mooi weg, helemaal naar de kassa aan de overkant. :+ En toen ik eventjes keek kon ik hem ook niet meer terugvinden. :wave:

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:54

Ik had vanmiddag wel een 'oeps' ding :') Ik wilde kijken of er nog thee in een mok zat, dus ik trek dat ding schuin bleek dat hij echt gewoon helemaal vol zat... Toen lag dus alles over tafel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:57

Hele tijd (en dan ook echt een flinke tijd) geleden een oeps ding. Liep een rat los in huis (die was ontsnapt en was niet zo lief) maar balkon deur stond open, en omdat het nogal een bijter was, vond ik dat niet zo fijn met katten in huis, maar naar buiten laten vond ik ook zielig. Heb ik hem net voor de deuropening van het balkon te pakken, bijt dat kreng. Dus uit reflex zwiep ik met m'n hand.. En toen vloog de rat.
Voel me nog steeds schuldig :')

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:15

chelle_dora schreef:
Hele tijd (en dan ook echt een flinke tijd) geleden een oeps ding. Liep een rat los in huis (die was ontsnapt en was niet zo lief) maar balkon deur stond open, en omdat het nogal een bijter was, vond ik dat niet zo fijn met katten in huis, maar naar buiten laten vond ik ook zielig. Heb ik hem net voor de deuropening van het balkon te pakken, bijt dat kreng. Dus uit reflex zwiep ik met m'n hand.. En toen vloog de rat.
Voel me nog steeds schuldig :')

_O- _O- _O- Arm beest :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:17

Ja ik vond het echt heel sneu. T was ook niet zo dat ie 3 cm verder terecht kwam ofzo maar best wel een eind zegmaar.
Maarja, hij beet dan ook wel erg hard.. :')

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:18

Oh dat valt dan nog mee :') Ik dacht dat je hem van het balkon afgooide _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:20

1 van de zorg zocht een bewoner en ik zei dat die bewoner net het hoekje om is gegaan.

Lichte paniek; hoe dat zo opeens, diegene heb ik vandaag nog gezien :? Nou ze ging de bocht om :=

Ohhhhhh gelukkig haha.

Oeps :o

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:21

Wat ik mis in dit verhaal... Heeft de rat het overleefd? :=

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:22

vuurneon schreef:
1 van de zorg zocht een bewoner en ik zei dat die bewoner net het hoekje om is gegaan.

Lichte paniek; hoe dat zo opeens, diegene heb ik vandaag nog gezien :? Nou ze ging de bocht om :=

Ohhhhhh gelukkig haha.

Hahaha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:23

Kirsha schreef:
Wat ik mis in dit verhaal... Heeft de rat het overleefd? :=

Hij is op het balkon terecht gekomen en heb hem daarna niet meer gezien :=
Wat ik al zei, ik voel me nog steeds wel een beetje schuldig, maar met de snelheid waarbij hij is verdwenen van het balkon.. Denk ik dat ie het of heeft overleefd, of uiteindelijk alsnog ergens dood was gegaan, maar voelde me na die knauw niet meer geroepen om 'm te redden (was een rat voor een van de slangen, dus geen knuffelrat zegmaar..)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:29

Oh okee, dus je had geen emotionele binding met de rat in kwestie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:30

Nee niet echt :') maar vond het hele gebeuren wel zielig voor de rat :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:32

Ja een beetje sneu is het wel :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 22:37

Ik ging een bol paardje afzadelen, de kilo's vliegen eraf gelukkig maar je moet dus nog 2x tijdens het rijden aansingelen. Het wordt al een stuk beter. :+
Maar mijn vinger bleef hangen bij het singelriempje en toen ging het mooi van krak-krak-krak en heb ik alle gewrichtjes en bandjes weer gehad... Naar opzij. Au.

Ik voel 'm nog. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:54

IMJ schreef:
Ik zie het probleem niet kiki. Het gaat erom dat er muziek gedraaid wordt die de persoon mooi vond, en als dat 'daar gaat ze' is, why not? :)
Misschien is ze wel een heel mooie vrouw!

Nee ik ook niet :+ Maar mijn moeder wel _O-

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 01:17

vuurneon schreef:

Ohhhhhh gelukkig haha.

_O- omg om deze heb ik echt dubbel gelegen.

Had er zelf vorige week ook nog 1. Omdat Bailey (onze hond) met zn sterke kaken zo'n beetje iedere tennisbal (ja ook die van goede kwaliteit) binnen 5 min kaduuk heeft toch maar eens zo'n rubberen kong bal besteld. Onder het motto; kan beter even wat meer uitgeven voor 1 sterke rubberen bal, dan wat minder aan 3 tennisballen(die toch in 1 dag sneuvelen) en het motto: zie die maar eens stuk te krijgen.
Bal binnen, maar omdat meneer nogal erg dol is op zn bal en dus ook niet meer uit play-mode gaat zolang hij die bal heeft, moet hij die na een tijdje ( meestal na zo'n 2 uurtjes) weer inleveren. Vervolgens wordt die bal dus in een andere ruimte weggelegd.
Bailey had al een mooi tijdje met zn balletje gespeeld en ik vond het maar eens tijd worden dat meneer de chill and relax- mode inging, oftewel; inleveren die hap :D Dus hij laat netjes de bal los, ik pak hem op en loop ermee de kamer uit en ga de keuken in....om hem vervolgens compleet in gedachten in de vuilnisbak te smijten :o . Had het gelukkig direct door dus gelijk er weer uit gevist, maar was toch wel even een oeps momentje

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:52

Arme Bailey. Nieuwe variant op het vuilnisbakkenras :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:00

Nemurin schreef:
Ik zat in de les vanmiddag en ik rekte me eens lekker uit want ik kan helemaal niet zo lang stilzitten en opletten...
Zegt mijn ene schouder ineens keihard KNAL dat er echt mensen geschrokken omkeken. :')

Dat heb ik dus met mijn nek. Dan kijk ik ineens om, en dan hoor je keihard 'knak, knak, knak'. Dan vragen ze of ik dat was, maar dan kan ik nog knakken als ik de andere kant op kijk, dus dan doe ik dan. En de reacties dan altijd. Priceless! Van die gezichten vol afschuw:p

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:02

Tijdens werk op fouilleerpositie staan en de meneer die door 't poortje komt vragen om z'n andere hand ook uit z'n broekzak te halen. Had meneer geen andere hand :o (hij hield zijn stompje bij z'n broekzak waar nog een zakdoek in zat, dus het leek net alsof hij z'n hand in z'n broekzak had)

En op dezelfde positie beginnen met de fouillering en er dan pas achter komen dat het geen vrouw is! :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 13:01

Ja ik heb voor de knal maar even mijn excuses aangeboden, schrok er zelf ook van. :+

Oooh die vinger typt toch echt wel minder vandaag. _O-

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:14

Een tijd geleden een best wel groot oeps moment gehad..
Ik liep in de macro met mijn vader, hij vind het altijd erg grappig in winkels om tegen me te praten alsof ik niet spoor, hij weet dat ik me heel snel schaam :(
Ik dacht leuk te zijn door (hoe ik normaal hélemaal niet ben) een keer mee te doen.
Dus ik loop het schap in met lamineerapparaten wat we zochten. Ik strek me armen voor me uit en op een muuu muuu muu toon pak ik een van de pakketten vast en strijk deze langs mijn wang.. Aii -O-
M'n vader ziet het en de tranen stromen hem over de wangen van het lachen.
Ik, verbaast over mijn goeie grap, draai me om en zie een man die eerst nog in een schap achter ons stond met een onpasselijk gezicht achter me vandaan lopen. Kon me vader, maar vooral mezelf wel vermoorden!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:39

Hahahaha geweldig sommige dingen !!

Ik had er een x 1, ( schaam me er nog voor haha :o )

Een vriendin van mij, heeft een kindje waarvan zijn vader onbekend is, dus ik zeg;
"Wauw wat een mooi kind, hij lijkt écht niet op jou he?"
Toen dacht ik eeeeuuhm, sorryy maar zo bedoelde ik het niet hoor whaha :o

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:20

Kirsha schreef:
Arme Bailey. Nieuwe variant op het vuilnisbakkenras :')

_O- hahaha