Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huberta schreef:En nog iets. Maar waarschijnlijk weet ik daar wel een reden voor.
De vader van de overleden moeder van mijn vriendin, haar opa dus.
Die vertelde vroeger een verhaal:
Hij woonde op een boerderij en ze hadden 2 paarden, Belgen. Die werden dus gebruikt, werkpaarden.
Op een morgen kwam hij de stal in en die ene zweette zo erg. Die opa vertelde dan dat de elfjes 's nachts weer zijn paard hadden gebruikt om te rijden.
maar nu de verklaring: na wel 30 jaar ben ik erachter gekomen, denk ik......
Ik geloofde dit altijd en heb er vaak aan gedacht, tot ik zelf ook paarden had.
Op een ochtend kwam ik ook bij mijn paard in de stal, en hij zweette, heel erg. Wat bleek , hij had een koliek aanval gehad.
Dit heeft er toch niets mee te maken... wat een raar verhaal. DynamiteS schreef:laten we met een groep naar een of ander spookhuis gaan
Heb zelf nog nooit geesten gezien en ben er denk gwn ongevoelig voor, maar moet wel bekennen dat ik het net toch echt ff héél koud kreeg en mn trui spontaan begon te kriebelen. Nu ik uitgelezen ben heb ik het wel weer warm haha
x_Nadia schreef:DynamiteS schreef:laten we met een groep naar een of ander spookhuis gaan
Heb zelf nog nooit geesten gezien en ben er denk gwn ongevoelig voor, maar moet wel bekennen dat ik het net toch echt ff héél koud kreeg en mn trui spontaan begon te kriebelen. Nu ik uitgelezen ben heb ik het wel weer warm haha
ik doe mee
DynamiteS schreef:laten we met een groep naar een of ander spookhuis gaan
DynamiteS schreef:laten we met een groep naar een of ander spookhuis gaan
SindyKaya schreef:DynamiteS schreef:laten we met een groep naar een of ander spookhuis gaan
Ik wil mee!
) die vent wordt helemaal gek.