Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oma's oude ring, tante's mooie diamanten ketting, noem maar op
lifaya schreef:als je voor een enorm bedrag je benen spreid (of erin duikt) dan betekent dat niet dat je meteen geen zelfrespect meer hebt hoor
BobbieLover schreef:lifaya schreef:als je voor een enorm bedrag je benen spreid (of erin duikt) dan betekent dat niet dat je meteen geen zelfrespect meer hebt hoor
Tuurlijk wel..
Je verkoopt je lichaam voor geld?
Op die manier geef je alleen toe dat het voor jou niks uitmaakt Wie of wat er aan je lichaam komt.
moet er zelf niet aandenken
BobbieLover schreef:Ja ik vind als je op zo'n manier geld wilt verdienen je toch ..
Minder respect heb voor je lichaam mijn mening hoor.
@Vjestagirl dus je wilt zeggen.. dat je benen weid toen voor een willekeurige man..
Die je niet kent.. je flink betaald .. een goede keuze is?
Tjaa
, ik heb wel eens een aanbod gehad en indd het zet je wel aan het denken
Vjestagirl schreef:BobbieLover schreef:Ja ik vind als je op zo'n manier geld wilt verdienen je toch ..
Minder respect heb voor je lichaam mijn mening hoor.
@Vjestagirl dus je wilt zeggen.. dat je benen weid toen voor een willekeurige man..
Die je niet kent.. je flink betaald .. een goede keuze is?
Tjaa
Het kan voor mij een goede keuze zijn? Of voor iemand anders? Dat het voor jou geen goede keuze is wil niet zeggen dat het voor andere mensen geen goede keuze kan zijn.
Ik heb meerdere vriendinnen die prostituee zijn. Ik heb vriendinnen die in een BDSM club werken. Ik heb vriendinnen die bij een callcenter werken. Ik heb vriendinnen die webcamwerk doen. Stuk voor stuk intelligente jonge vrouwen die exact weten wat ze doen, waar ze het voor doen en de keuze heel bewust hebben gemaakt. Ze houden van seks, van BDSM, van aandacht en van geld. Ze zorgen goed voor zichzelf, houden van zichzelf. Voor hen was dit een prima keuze.
lifaya schreef:ik zou het geld gewoon cash aannemen hoordoe het lekker zwart. fiets de belastingdienst, moeten zij maar met hun benen wijd gaan
lifaya schreef:ik denk dat een huisdier toch andere waarde heeftik zou er waarschijnlijk weer anders over denken als ik een paard koop ofzo, maar dat kan ik nu niet zeggen gezien ik enkel katten heb
maar mijn poes gaat nooit weg. De kater mag wat mij betreft zo weg voor een leuk bod
Mijn poes is gewoon mijn vriendinnetje
) voor geen bedrag te koop staat.
BobbieLover schreef:lifaya schreef:als je voor een enorm bedrag je benen spreid (of erin duikt) dan betekent dat niet dat je meteen geen zelfrespect meer hebt hoor
Tuurlijk wel..
Je verkoopt je lichaam voor geld?
Op die manier geef je alleen toe dat het voor jou niks uitmaakt Wie of wat er aan je lichaam komt.
moet er zelf niet aandenken
Vjestagirl schreef:Dat kan toch? Dat je seks niet iets gigantisch vindt (je verkoopt jezelf namelijk niet, hooguit een dienst), maar dat je de band met je dier belangrijker vindt dan dat.
Geryon schreef:Vjestagirl schreef:Dat kan toch? Dat je seks niet iets gigantisch vindt (je verkoopt jezelf namelijk niet, hooguit een dienst), maar dat je de band met je dier belangrijker vindt dan dat.
Als dat de reden zou zijn, dan snap ik al helemaal niet waarom TS denkt te menen dat iedereen zichzelf verkoopt voor een bepaalde tijd. Dat zij seks niet iets gigantisch vindt, betekent niet dat iedereen daar ook maar zo luchtig overdenkt.
Je kunt wel zeggen dat jíj het voor een bepaalde prijs doet, maar over een ander oordelen in de zin van 'iedereen', kan imo niet. Vjestagirl schreef:Geryon schreef:
Als dat de reden zou zijn, dan snap ik al helemaal niet waarom TS denkt te menen dat iedereen zichzelf verkoopt voor een bepaalde tijd. Dat zij seks niet iets gigantisch vindt, betekent niet dat iedereen daar ook maar zo luchtig overdenkt.
Daar hoef je ook niet luchtig over te denken. Sommigen vinden deze dienst meer waard dan anderen. Ik ben het alleen wel met haar eens dat ik denk dat er eigenlijk voor iedereen wel een bedrag is.
Rianne_ schreef:Ik vind het wel bijzonder dat sommige mensen denken dat 'iedereen' een prijs heeft.
Als ik voor mezelf spreek ben ik er zeker van dat ik het voor geen enkel bedrag zou doen.. Juist omdat seks voor mij iets groots is, niet iets wat je zomaar even met een willekeurig iemand voor het juiste bedrag doetJe kunt wel zeggen dat jíj het voor een bepaalde prijs doet, maar over een ander oordelen in de zin van 'iedereen', kan imo niet.