Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:19

Citaat:
Haha ik ben naar huis gefietst met 1 slipper en ben samen met mn vader terug gegaan om hem eruit te vissen met de dweil... Misschien was dat nog wel gênanter dan het verliezen van de slipper :')

Hahaha :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 20:14

Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen onafgebroken naar je zitten te staren.
Van de week zat er ook zo'n jongen in de trein.. Mijn vriendin keek hem aan, maar
hij snapte de hint nog niet. Later keek hij weer, en ze trok een hele lelijke kop.
Die jongen kreeg een knalrood hoofd en heeft de hele treinreis niet meer gekeken +:)+

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:35

Voor het eerst helemaal alleen naar Den Bosch reizen. Heenreis ging prima, terugreis overstap op Geldermalsen alleen dan in de trein terug naar Den Bosch stappen in plaats van die naar Dordrecht.
Niet eens door hebben dat ik in een NS trein zat ipv een Arriva.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:32

Ik zat in de bus helemaal achterin bij het raam, dan moet je dus langs twee mensen als je wilt opstaan.

Ik zit rustig naar buiten te turen, wandelt er echt een huge spin over zo'n raamstijl, vlak bij mijn hoofd.
Ik schrok zo erg dat ik over de schoot van de twee jongen heen kroop richting gangpad, ondertussen kwam er een oergeluid ala "IEHHHAAAHH!!" Uit mijn mond.

Resultaat, ik zat op handen en knieën in het gangpad, iedereen had zijn ogen op mij gericht en iedereen lag helemaal dubbel. Ik was nog steeds in shock door de spin -O-
Gelukkig was een van de jongens zo aardig de spin even naar het hiernamaals te brengen.

Ook regelmatig mensen op schoot gehad bij onverwachts remmen / optrekken in trein, metro en bus. :7

Toen ik voor een van de eerste keren met de trein ging.. Ik zit in de trein en de conducteur komt aan, ik laat mijn OV zien en meneer vraagt wat ik in Den Bosch ging doen.. Uhhh Den Bosch???
Ik moest dus naar Utrecht }:0

Ik was daarna toen ik wel in de juiste trein zat bij het eerste station uitgestapt.
In de trein stond nlk op het bordje Utrecht, bij ons staat in de bus op dat bordje altijd de halte waar de bus gaat stoppen.
Heel logisch nagedacht toch? :D alleen waren we nog lang niet op Utrecht 8)7 Utrecht was het eind station, daarom stond dat op dat bordje in de trein..

Ze moeten ook gewoon handleidingen uitdelen op die stations vind ik. Rete moeilijk dat treinreizen.

Sanned

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:09

Ik stond in de spits in een overvolle trein, echt sardientjes in een blikje. Maakt die trein een rare beweging waardoor ik val, zo bij iemand op schoot. Het was helaas nogal een viezig mannetje, dus ik spring zo snel als ik kan weer overeind. Zegt ie vervolgens: "Je had ook wel mogen blijven zitten hoor" :r

Ik heb ook een keer een meisje van mijn eigen leeftijd per ongeluk op schoot gehad. Daar moesten we allebei vooral hartelijk om lachen.

En dan heb ik er nog eentje van een vriendin. Ze zat in een stiltecoupé en probeerde nog wat te studeren. Maar in de bankjes naast haar zat een man heel luidruchtig te telefoneren. Op een gegeven moment was ze het zo zat dat ze de meneer onderbrak om hem er op de wijzen dat het toch echt een stiltecoupé was. Waarop de meneer zich ontzettend uitgebreid verontschuldigde, opstond en wegliep. Met een blindenstok in zijn hand :oo

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:15

Ik heb nog nooit iets genants meegemaakt denk ik... Nouja, zo wel eens bijna gevallen maar ik denk dat dat bij veel mensen voor komt :')

Eergisteren heb ik wel iets gênant gezien van andere mensen. Er stappen 2 mensen uit de trein, een moeder met haar zoon (ik denk dat hij zo'n 13-14 jaar was). Hij zegt tegen zn moeder dat hij zweet, dat hoorde ik toen ze langs mij liepen, en toen ze op het perron stonden, moest zijn moeder even controleren of hij geen okselvijvers had hahaha! _O- Hij had dus echt wel okselvijvers en dan ruikt die jongen daar ook nog aan. Ik vond het grappig, maar tegelijk ook goor :') Dat doe je toch niet op een perron?!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:17

Sanned schreef:
Ik stond in de spits in een overvolle trein, echt sardientjes in een blikje. Maakt die trein een rare beweging waardoor ik val, zo bij iemand op schoot. Het was helaas nogal een viezig mannetje, dus ik spring zo snel als ik kan weer overeind. Zegt ie vervolgens: "Je had ook wel mogen blijven zitten hoor" :r

Ik heb ook een keer een meisje van mijn eigen leeftijd per ongeluk op schoot gehad. Daar moesten we allebei vooral hartelijk om lachen.

En dan heb ik er nog eentje van een vriendin. Ze zat in een stiltecoupé en probeerde nog wat te studeren. Maar in de bankjes naast haar zat een man heel luidruchtig te telefoneren. Op een gegeven moment was ze het zo zat dat ze de meneer onderbrak om hem er op de wijzen dat het toch echt een stiltecoupé was. Waarop de meneer zich ontzettend uitgebreid verontschuldigde, opstond en wegliep. Met een blindenstok in zijn hand :oo

wat erg _O-

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:22

Oooooh die laatste :oo

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:28

Vragen of je ook kan pinnen. In een bus... :')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:29

er komen hier toch erge verhalen voorbij zeg! :') :oo

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:44

Ik en mijn zusje waren een keer in de verkeerde bus gestapt. Komen we ook pas achter toen we stad uitreden.. lekker optijd. _O- Was ook de laatste bus natuurlijk die avond. := Dus wij allemaal bellen naar huis: kom ons halen aub we zitten in de verkeerde bus!! :') Geloofde ze ons niet. :roll: Heel de bus keek ons aan natuurlijk.. Dus wij stappen eruit op een beetje een stille plek (rand van het dorp). Komt er een vrouw naar ons toe: meisjes wat doen jullie hier op dit tijstip blablabla. Wilde ze ons naar huis brengen. _O- Maar mijn moeder was er al bijna gelukkig, die vond het iets minder grappig omdat ze geen wijntje kon drinken omdat ze ons nog moest halen. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:25

Ik zat met mijn zusje te bellen van de week en vertelde haar over het topic. Ze heeft mij herinnerd aan een jochie van een jaar of 12 die dacht dat hij leuk was. Wij waren met zijn 2en onderweg met de bus naar huis.

Dat kleine pestventje ( ja dat was hij echt ) liep te klieren, liet scheten en boeren en vond het allemaal erg amusant. Hij was met een zooitje vriendjes van dezelfde leeftijd, zij deden het ook, maar dit jochie had volgens mij een pan bruine bonen leeggevroten ofzo.. Er waren al wat mensen die er wat van gezegd hadden, dat joch stonk ook echt. Zelfs de buschauffeur had al gevraagd of het wat zachter mocht.

Dus dat jochie houd zich even gedeisd, zit te ruften en schijt ineens spontaan zijn broek vol! :D

Ik was zo blij dat ik bijna thuis was! De lucht! Jochie barst in huilen uit, heel de bende meuren, alle mensen gniffelen ( ja, je krijgt wat je verdiend he :P ) Maar het feit dat zijn vrienden hem uitlachten was ergens nog het meest amusant.. :=

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:31

Whahahahahahaha

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:43

Hahaha oh jeetje wat een verhalen komen er voorbij zeg!! :')

Ik zat van de week met mijn slaperige kop in de metro, metrobandje riep om dat ik bij 'mijn' halte was. De metro stond al even stil, voordat het tot me doordrong dat ik mijn halte had gehoord.. Dus ik met een noodgang naar de deur, sta in de deuropening en ik zie dat het mijn halte dus helemaal niet is, moest er bij de volgende pas uit, het bandje liep een halte voor!! _O- En uiteraard had de halve metrowagon het gezien :+ Lame!!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:46

_O- Hilarische verhalen.

Het ergste wat ik meegemaakt heb, is dat ik mijn tas over mijn schouder had, toen bleef ik hangen aan een stoelleuning in de bus en achterover viel.
Gelukkig zat er bijna niemand in de bus :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:48

Tallie1979 schreef:
Ik zat met mijn zusje te bellen van de week en vertelde haar over het topic. Ze heeft mij herinnerd aan een jochie van een jaar of 12 die dacht dat hij leuk was. Wij waren met zijn 2en onderweg met de bus naar huis.

Dat kleine pestventje ( ja dat was hij echt ) liep te klieren, liet scheten en boeren en vond het allemaal erg amusant. Hij was met een zooitje vriendjes van dezelfde leeftijd, zij deden het ook, maar dit jochie had volgens mij een pan bruine bonen leeggevroten ofzo.. Er waren al wat mensen die er wat van gezegd hadden, dat joch stonk ook echt. Zelfs de buschauffeur had al gevraagd of het wat zachter mocht.

Dus dat jochie houd zich even gedeisd, zit te ruften en schijt ineens spontaan zijn broek vol! :D

Ik was zo blij dat ik bijna thuis was! De lucht! Jochie barst in huilen uit, heel de bende meuren, alle mensen gniffelen ( ja, je krijgt wat je verdiend he :P ) Maar het feit dat zijn vrienden hem uitlachten was ergens nog het meest amusant.. :=

_/-\o_ _O- _O- _O- omg :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 13:17

Tallie1979 schreef:

oh ge-wel-dig _/-\o_ _/-\o__/-\o_

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:26

Met de rugza achter een deur blijven haken met een van de hengsels. Heel lastig als je dan door wil lopen.

Ik ben ook eens gestruikeld op een perron waar natuurlijk iedereen het zag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:40

ik kan prima op hakken lopen, maar juist als ik op het station loop, en er zitten van die rare ribbeltjes op de tegels, ga ik half op mn bek natuurlijk, in de spits uiteraard :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:45

Geweldige bloopers hier! Aan een stuk door het hele topic gelezen! :D

Ik heb zelf een niet zo hele erge blooper hoor.. Maar eerste keer dat ik met de bus ging, natuurlijk overvol voor onze school om dat tijdstip, stond ik dus vooraan met een paar vriendinnen. Bus doet iets raars, ik val bijna om, maar ga daarbij keihard op de teen van een jongen staan. Ik geschrokken zitten verontschuldigen en vragen of het gaat waarop hij ja antwoord.

Loopt ie de bus uit, zien we hem half hinken. :')
Toen moest ik wel even gniffelen, maar ik schaamde me kapot. Arme jongen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:03

ik heb dat ook wel eens gehad dat ik per ongeluk op iemands tenen stond, oeps :')

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:36

Een paar jaar geleden ging ik met mijn zusje, opa en oma in de trein. Omdat het heel druk was was er alleen nog plek in de stiltecoupé op de onderste verdieping (niet slim met kinderen). Oma moest even naar het toilet en wij bleven zitten. 10 minuten later is oma nog steeds niet terug, maar zien we dat lampje wel constant op bezet/niet bezet springen.

Maakt mijn zusje ook nog eens de opmerking: ''Ik denk dat oma een twijfelaar is''. Toen kon je ons oprapen. Toen maar de stiltecoupé uitgelopen.

Kwartier later is oma terecht. Dacht ze dat we boven zaten. Is ze 20x van de voorkant naar de achterkant gelopen en uiteindelijk maar zelf ergens gaan zitten. Voortaan zitten we boven
:')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:58

Mir_U schreef:
Cayenne schreef:
Mijn vriend en ik gingen een paar weken geleden ook met de bus. Nou heb ik de OV kaart al best wel vaak gebruikt, maar had op dat moment blijkbaar een vlaag van verstandsverbijstering ofzo :')
Ik stap in, kaartje tegen het scherm.. geen bliep :? Nog een keer proberen.. :n Weer niets. Dan maar mijn anonieme kaart proberen.. ook niet :( Ondertussen stond er al een redelijke rij achter ons. Ik begon al te mopperen en verontschuldig me voor mijn niet werkende kaarten (heb ik weer >;) ) . Dan maar doorlopen en bij de buschauffeur uitleggen waarom ik niet kan inbliepen en de boel aan het ophouden was. Gelukkig toonde die begrip en mocht ik gratis meereizen *\o/*

Op de terugweg wilde ik het nog een keer proberen, dus hoppa, weer kaart tevoorschijn gehouden (saldo gecheckt en dat was ruim voldoende), maar kaartlief weigerde opnieuw dienst -O- Nog een keer of 3 proberen, anonieme kaart weer tevoorschijn getoverd... :n Ik hield de boel weer lekker op natuurlijk..
Op dat moment komt mijn vriend eens kijken wat ik in vredesnaam aan het doen ben, ziet dat ik de kaart voor het schermpje zelf hou ipv het uitleesgedeelte, zucht even diep, pakt mijn kaart af en *BLIEP* :') :+
Godzijdank ben ik blond en kan ik m'n haarkleur de schuld geven :o?

Haha mooi verhaal
Ik haal soms pinpas en ov-chip door elkaar (beetje zelfde kleur)..sta je ook banketstaaf te kijken als je wilt pinnen bij de supermarkt en het lukt niet, of andersom met inchecken voor de trein ;)

Haha ja, zo heb ik per ongeluk een keer geprobeerd met mijn OV de UB binnen te komen :') Poortje ging er op de een of andere manier gewoon mee open maar de bewaker riep me terug. Stond ik daar, heel verbaasd m'n OV in plaats van m'n collegekaart omhoog te houden :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:58

Toen ik met vriendinnen in Albufeira was, hadden twee van mijn vriendinnen het plan om een stadje te bezoeken. De rest en ik bleven liever weer een dag zonnen :+ , dus trokken ze er samen op uit.
Ze wilden naar het stadje Lagos. Na een half uur zagen ze de halte Lagoa en dachten 'ach Lagoa zal wel de Portugese benaming van Lagos zijn! Duhh'. Terwijl op alle borden in Portugal ook Lagos stond als we passeerden.
Uiteindelijk stapten ze dus uit in Lagoa, en verwachtten de bruisende stad te zien waar ze speciaal naar toe wilden. Niks was minder waar :') . Het was een dorpje van drie straten. Ik had als enige van ons Internet op mijn telefoon, dus belden ze mij om vanuit het appartement opzoeken hoe ze in hemelsnaam nog in Lagos moesten komen. En ja hoor er zou drie kwartier later een bus stoppen en daar naartoe gaan.
Mijn vriendinnen konden dus weer in de hitte gaan wachten. En ein-de-lijk, daar was hun bus! Ze staan enthousiast op, zwaaien om zeker te zijn dat ie hen ziet. Ennn.. de buschauffeur zwaait vrolijk terug en rijdt door. Toen hebben ze maar weer de eerste bus naar ons appartement gepakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:00

Ik zie regelmatig mensen tussen de deuren van de metro vastzitten. Die krengen gaan dan ook niet even open, nee die douwen gewoon door. _O-