Citaat:Haha ik ben naar huis gefietst met 1 slipper en ben samen met mn vader terug gegaan om hem eruit te vissen met de dweil... Misschien was dat nog wel gênanter dan het verliezen van de slipper
Hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanned schreef:Ik stond in de spits in een overvolle trein, echt sardientjes in een blikje. Maakt die trein een rare beweging waardoor ik val, zo bij iemand op schoot. Het was helaas nogal een viezig mannetje, dus ik spring zo snel als ik kan weer overeind. Zegt ie vervolgens: "Je had ook wel mogen blijven zitten hoor"![]()
Ik heb ook een keer een meisje van mijn eigen leeftijd per ongeluk op schoot gehad. Daar moesten we allebei vooral hartelijk om lachen.
En dan heb ik er nog eentje van een vriendin. Ze zat in een stiltecoupé en probeerde nog wat te studeren. Maar in de bankjes naast haar zat een man heel luidruchtig te telefoneren. Op een gegeven moment was ze het zo zat dat ze de meneer onderbrak om hem er op de wijzen dat het toch echt een stiltecoupé was. Waarop de meneer zich ontzettend uitgebreid verontschuldigde, opstond en wegliep. Met een blindenstok in zijn hand
Tallie1979 schreef:Ik zat met mijn zusje te bellen van de week en vertelde haar over het topic. Ze heeft mij herinnerd aan een jochie van een jaar of 12 die dacht dat hij leuk was. Wij waren met zijn 2en onderweg met de bus naar huis.
Dat kleine pestventje ( ja dat was hij echt ) liep te klieren, liet scheten en boeren en vond het allemaal erg amusant. Hij was met een zooitje vriendjes van dezelfde leeftijd, zij deden het ook, maar dit jochie had volgens mij een pan bruine bonen leeggevroten ofzo.. Er waren al wat mensen die er wat van gezegd hadden, dat joch stonk ook echt. Zelfs de buschauffeur had al gevraagd of het wat zachter mocht.
Dus dat jochie houd zich even gedeisd, zit te ruften en schijt ineens spontaan zijn broek vol!
Ik was zo blij dat ik bijna thuis was! De lucht! Jochie barst in huilen uit, heel de bende meuren, alle mensen gniffelen ( ja, je krijgt wat je verdiend he) Maar het feit dat zijn vrienden hem uitlachten was ergens nog het meest amusant..
Tallie1979 schreef:Ik zat met mijn zusje te bellen van de week en vertelde haar over het topic. Ze heeft mij herinnerd aan een jochie van een jaar of 12 die dacht dat hij leuk was. Wij waren met zijn 2en onderweg met de bus naar huis.
Dat kleine pestventje ( ja dat was hij echt ) liep te klieren, liet scheten en boeren en vond het allemaal erg amusant. Hij was met een zooitje vriendjes van dezelfde leeftijd, zij deden het ook, maar dit jochie had volgens mij een pan bruine bonen leeggevroten ofzo.. Er waren al wat mensen die er wat van gezegd hadden, dat joch stonk ook echt. Zelfs de buschauffeur had al gevraagd of het wat zachter mocht.
Dus dat jochie houd zich even gedeisd, zit te ruften en schijt ineens spontaan zijn broek vol!
Ik was zo blij dat ik bijna thuis was! De lucht! Jochie barst in huilen uit, heel de bende meuren, alle mensen gniffelen ( ja, je krijgt wat je verdiend he) Maar het feit dat zijn vrienden hem uitlachten was ergens nog het meest amusant..
Mir_U schreef:Cayenne schreef:Mijn vriend en ik gingen een paar weken geleden ook met de bus. Nou heb ik de OV kaart al best wel vaak gebruikt, maar had op dat moment blijkbaar een vlaag van verstandsverbijstering ofzo
Ik stap in, kaartje tegen het scherm.. geen bliepNog een keer proberen..
Weer niets. Dan maar mijn anonieme kaart proberen.. ook niet
Ondertussen stond er al een redelijke rij achter ons. Ik begon al te mopperen en verontschuldig me voor mijn niet werkende kaarten (heb ik weer
) . Dan maar doorlopen en bij de buschauffeur uitleggen waarom ik niet kan inbliepen en de boel aan het ophouden was. Gelukkig toonde die begrip en mocht ik gratis meereizen
![]()
Op de terugweg wilde ik het nog een keer proberen, dus hoppa, weer kaart tevoorschijn gehouden (saldo gecheckt en dat was ruim voldoende), maar kaartlief weigerde opnieuw dienstNog een keer of 3 proberen, anonieme kaart weer tevoorschijn getoverd...
Ik hield de boel weer lekker op natuurlijk..
Op dat moment komt mijn vriend eens kijken wat ik in vredesnaam aan het doen ben, ziet dat ik de kaart voor het schermpje zelf hou ipv het uitleesgedeelte, zucht even diep, pakt mijn kaart af en *BLIEP*![]()
![]()
Godzijdank ben ik blond en kan ik m'n haarkleur de schuld geven
Haha mooi verhaal
Ik haal soms pinpas en ov-chip door elkaar (beetje zelfde kleur)..sta je ook banketstaaf te kijken als je wilt pinnen bij de supermarkt en het lukt niet, of andersom met inchecken voor de trein