Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:06

:') ik zou wel naar de sauna gaan heerlijk en kan ik gelijk zien hoe ie eruit ziet

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:09

Oké bijgelezen.
Sjeeeuuusss wilmaboy wat een verhaal! Creepy girl..

Ben aan het denken voor een horrordate maar tot nu toe komt niks :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:18

lieveli schreef:
Doe!!!

Ik zit te dubben of ik nog horrordates heb...

Wel een mislukte one night stand met een jongen na een avondje los gaan. Dat was al erg genoeg want toen mijn kat in bed sprong merkte hij zwijmelend op dat we net een gezinnetje leken. Mag ik een teiltje?

De dag erna wilde hij niet weg. Pas toen ik vertelde dat mijn vader bij de Joodse maffia zat en een strafblad had, ging 'ie weg. Hij wilde nog wel s'middags langskomen maar ik heb bedankt.

En twee weken later belde hij op, of ik zin had in een date. Ik zat midden in mijn tentamens en oh ja, ik was op hem afgeknapt dus ik hield een vaag verhaal over dat ik nu niet kon. Zei hij 'oke, maar als je je bedenkt, sta ik buiten'.

Stond hij onder mijn raam.

Zeg me alsjeblieft dat je iets hebt gegooid. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:29

Ben sinds een paar weken na 9 jaar weer vrijgezel maar nu durf ik echt niet meer op date := .

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:45

Gloa schreef:
Ben sinds een paar weken na 9 jaar weer vrijgezel maar nu durf ik echt niet meer op date := .

Het is onwijs spannend (heb ook een lange relatie achter de rug), maar o zo leuk! *\o/*

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 04:00

Mijn date of horror was denk ik wel die met mijn ex :') Pfoe.
We hadden elkaar gezien in de trein en naast telefoon, naam en datedatum hadden we elkaar niet gesproken of gezien. Vervolgens weigerde hij met mij te praten via toen nog hyves. Begon allemaal al lekker dus. Via een klasgenoot wel wat te weten gekomen over hem; Hij heeft een hele mooie jas! en als hij praat beweegt hij zijn handen heel erg. Oh hemel.. Nou daar gingen we :P

1e date. Hij haalde mij thuis op, mijn ouders waren er in ieder geval enthousiast over. Ging eigenlijk nog wel prima dus. We zouden vervolgens uit eten gaan, dus een restaurantje uitgezocht en lekker gegeten, maar het enige waar ik me op kon concentreren waren die handen. Die gruwelijke handbewegingen :') Ik ben een paar keer naar de wc gelopen om uit te lachen omdat ik het gewoon echt niet meer aan kon. Goed, etentje was verder wel gezellig en ik mocht voor het eerst eens laat thuis zijn van mijn ouders, dus naar huis gaan was zonde. Door naar de bioscoop. We lopen de trap op, ga ik finaal op mijn plaat over de eerste traptree. Knalrode kop natuurlijk, ik kijk opzij licht meneer ook plat op zijn bek. Gestruikeld over dezelfde traptree haha. Vervolgens in de bioscoop het heel gezellig gehad, uiteindelijk gezoend en toen kwamen we op een gesprek over wielrennen. En als er een sport is die ik haat is het wielrennen. Om over die geschoren benen maar te zwijgen. Dus terwijl ik daar zat te gruwelen over geschoren benen trekt hij zijn broekspijpen omhoog.. ARGH. Geschoren benen. Toen de film afgelopen was bleek er ook nog eens een vriend van hem in de bioscoop te zitten die uitgebreid zat te schateren om het hele tafereel. Daarna door naar de kroeg. Een vriendin van me had beloofd dat een ontzettend enge claimerige jongen er niet zou zijn. Dus wel :/ En zonder dat ik het in de gaten had gaf die jongen mij ook nog eens een kus! Ik was compleet over de zeik en ben als een gek op zoek gegaan naar die vriendin voor hulp, terwijl ik mijn arme date gewoon daar midden in de zaal heb laten staan :') (heb hem later wel weer teruggevonden) Uiteindelijk belde mijn ouders ook nog eens woedend op dat ik allang thuis had moeten zijn en waar ik wel niet uithing. Oeps :P

2e date: Jaja, ondanks alles kwam die er ook nog! We gingen naar een bandje toe en ik mocht gewoon niet naar binnen omdat ik mijn id-kaart was vergeten! Verdorie, dus we zijn nog expres terug naar mijn huis gereden om vervolgens binnen te komen waarna hij me doodleuk verteld al de hele dag last van zijn ballen te hebben. Charming, check :')

Twee weken later ofzo hadden we wederom een gruweldate. We zouden met vrienden van hem naar een festival gaan om gezellig een biertje te drinken enzo. Ik moest er nog achter komen of ik hem nou echt leuk vond of gewoon wel oke, dus prima! We staan samen op het station en.. We hebben matchende shirts qua kleur. Nou als er iets verschrikkelijk is.. En het was ook niet dat we een typische kleur aan hadden, nee we hadden beide een zeegroene kleur aan. Hoe krijg je het voor mekaar? Toch maar naar dat festival gegaan, had hij al zijn vrienden gezegd dat we al een relatie hadden. Ik wist van niks! En steeds die vragen: Ja, maar.. Wat is jullie datum nou? Dat is toch leuk om te weten?! Ik zal je vertellen, ik heb me heel ongemakkelijk gevoeld hihi.

Een maand later, hij was nog steeds in de veronderstelling dat we al iets hadden. Samen naar een festival toe en toen heb ik hem toch maar eens gevraagd hoe het nu zat. Letterlijk citaat: "Hebben wij nou iets of niet?". Waarop zijn antwoord een hele harde schreeuw van JA toch?! Was. Oh :')

Achja, enkel gruweldates gehad met die knul eigenlijk. Maar ook ontzettend hard gelachen. Ik heb toch 2,5 jaar een relatie met hem gehad en het onwijs gezellig gehad :)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:11

Mijn horrordate is iets anders dan de meeste verhalen hier. Ik had 8 jaar geleden een date met een jongen (oud klasgenoot van de basisschool), erg romantisch en gezellig. Er was meteen een klik en die avond ben ik meteen met hem mee naar huis geweest. Hierna volgde een relatie van 1 jaar.

What's the horror zou je denken? Ik heb die hele jongen al bijna 20 jaar niet gezien en hij heeft alles uit zijn duim gezogen. :') Ik kwam erachter toen ik een ander oud klasgenoot tegenkwam bij de supermarkt die hem nog wel eens sprak. Hij vertelde dus 8 jaar geleden hele verhalen over onze dates en later relatie... LOSER/CREEP :+

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:20

ik kan nog wel even doorgaan over die griet hoor..

Rytir, is toch handig om in een relatie te zitten als je er zelf niet van op de hoogte bent...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:23

Dat is waar, je hebt in ieder geval nooit ruzie :D

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:24

Rytir schreef:
Dat is waar, je hebt in ieder geval nooit ruzie :D

althans niet waar je vanaf weet :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:26

Rytir schreef:
Mijn horrordate is iets anders dan de meeste verhalen hier. Ik had 8 jaar geleden een date met een jongen (oud klasgenoot van de basisschool), erg romantisch en gezellig. Er was meteen een klik en die avond ben ik meteen met hem mee naar huis geweest. Hierna volgde een relatie van 1 jaar.

What's the horror zou je denken? Ik heb die hele jongen al bijna 20 jaar niet gezien en hij heeft alles uit zijn duim gezogen. :') Ik kwam erachter toen ik een ander oud klasgenoot tegenkwam bij de supermarkt die hem nog wel eens sprak. Hij vertelde dus 8 jaar geleden hele verhalen over onze dates en later relatie... LOSER/CREEP :+

Geweldig verhaal _O-

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:34

Ohh wat een geweldige verhalen!
Ik heb binnenkort sinds tijden weer eens een keer een date.. Alleen durf ik nu bijna niet meer :+

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:01

hahaha er staan echt prachtige verhalen tussen! werd wel een beetje gek aangekeken door mn collega's toen ik hartelijk moest lachen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:31

haha wat een vermakelijk topic! nu gelukkig al een tijdje het dateleven uit maar heb wel flink wat afgedate de afgelopen twee jaar,

hier een verhaal wat mij overkwam na een date of zes (ja in het begin was t leuk en klikte het goed maar hij had teveel "dingetjes" die mij ietwat verveelde..)

Hij woonde een stad even verderop, een kwartiertje met de auto, half uurtje met de bus.
meneer woonde midden in de stad dus had een auto samen met zijn vader omdat hij voor de rest alles toch met de fiets af kon (nouja kan...maar meneer was intussen wel al 40)
nouja auto had hij dus niet altijd tot zijn beschikking dus kwam hij met het ov, prima, dan haal ik je toch op bij de bus.
nou zo gedaan dus, best een leuke avond gehad, volgende dag zou hij pas na het avond eten vertrekken maar ik had in de middag zoiets van hmmm nou, ik voel me niet zo lekker dus zet ik je in de middag bij de bus af. oke vond meneer goed en wel, dus ik hem wegbrengen met de auto.
hadden we verkeerd gekeken naar de tijden dus moesten een half uurtje wachten (was in Januari, dus ijs en ijs koud)
wil ik de auto een klein stukje verder parkeren zodat ik niet in de weg stond, start de auto niet meer! accu naar de %#$*, dus ik zeg nou hey als je gewoon de bus wilt pakken, prima hoor! (denk, een echte vent laat een dame niet in n koude auto beetje alleen zitten wachten op de ANWB?!?! maar zeg het toch maar)
dus meneer stapt uit de auto na dat half uurtje, zwaait een keer en stapt in de bus!houdoe!

op dat moment zelf had ik zoiets van ja ik zeg t ook zelf dat ie niet hoeft te wachten....maarrr achteraf dacht ik sjeeezus wat een pannenkoek ook! kijk dat je als man zijnde niets van techniek weet, nou ja best maar je kunt dan toch wel even samen met mij in de auto wachten in de kou?!?! :-) nou het is ook niks meer geworden van mijn kant! te slappe hap!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:32

Telt een eerste en enige date ook? :+ Het was niet zoooo rampzalig maar het was in ieder geval een dikke no go _O-

Ik en mijn huidige vriend hadden toentertijd al een relatie gehad maar op dat moment waren we een dikke 2 maanden uit elkaar en ik had een kerel leren kennen via zo'n gratis datingsite. Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek naar een echte date, meer naar afleiding, maar deze vent was wel tof en we begonnen met chatten en naderhand met skypen (praten dus). Ik had aangegeven dat ik eigenlijk niet op zoek was en nog enorm met mijn ex in mijn hoofd zat, maar na 2 weken regelmatig tot 4 uur 's nachts kleppen toch maar ingegaan op zijn aandringen om af te spreken. Ik vond hem vanop foto en webcam niet superaantrekkelijk, maar goed, voordeel van de twijfel. Het klikte op zich wel.

We spraken af in de stad en zouden gewoon wat drinken. Nu bleek hij allereerst vrijwel even groot als ik te zijn terwijl ik amper een hak aan had. Dat was al de eerste afknapper daar hij me had wijsgemaakt dat hij zeker 1.75 was x) (En mijn hakken waren toch echt geen 15 cm...) Verder was hij erg mager/smal en had hij een enorm ingevallen gezicht. Hoegenaamd niet m'n type! :+
Toch maar op weg naar een cafeetje. Ik praten om het gesprek aan de gang te houden. Hij had gezegd dat hij face to face 'wel wat verlegen was' maar ik vond er wel erg weinig klank uit komen. Toen we daar eenmaal zaten verveelde ik me echt steendood. Ik kwam erachter dat alle anekdotes die ik al eens had gehoord via skype ook de enige waren die hij had. Daarbij viel hij na elk vertelseltje stil waardoor ik weer wat randoms moest verzinnen. Mijn moeder zou me weer ophalen na die 'date' en toen hij even naar de wc was smste ik na amper 30 min dat ik heel snel weer weg wilde O:)
Toch nog naar een ander cafeetje getrokken en daar weer wat gedronken. Toen ging hij heel ostentatief op zijn hand leunen en me 'verliefd aanstaren'. Ik wist niet waar kijken. Ik vond het zó ongemakkelijk en was op slag enorm geïnteresseerd in mijn omgeving. 'Wat een mooi plafond hebben ze hier...', 'Wat een leuke deur..', 'Oh, er komen mensen binnen..'. Zolang ik hem maar niet aan moest kijken :')
Uiteindelijk zijn we in totaal anderhalf uur bij elkaar geweest gok ik, hooguit 2. Toen vond ik het welletjes geweest. Ik kreeg nog een sms dat hij het leuk had gevonden en dat hij me mooi vond :P

Een paar dagen later kreeg ik weer contact met mijn ex en wat maanden later waren we weer officieel bij elkaar. Hoewel die date toen al maanden geleden was was hij er het hart van in dat we toen ook effectief weer samen waren. Tot dan had hij gehoopt dat hij een kans maakte. Heb ook nog een uitnodiging voor de sauna gekregen e.d. x) Uiteraard nooit op in gegaan.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:34

hahaha wat is dat toch met mannen en daten in de sauna! heb ook al eens zo'n aanbieding gehad...heb er ook voor bedankt!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:38

Ja, ik vond dat toen ook maar vaag. Vooral het 'als vrienden'-gedeelte vond ik niet helemaal koosjer :D

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:56

Was in een restaurant. We hadden elkaar via internet ontmoet. We hadden afgsproken in een restaurant. Eerst kwam hij een kwartier te laat en heb ik hem gebeld waar hij was omdat ik misschien bij de verkeerde stond. Nee ik stond goed maar hij moest eerst even tanken. Ach ja!! Ik buiten op hem gewacht! Toen hij er was zijn we naar binnen gegaan en had hij een cadeaubon meegenomen van ici paris van 10 euro. Toen we eenmaal binnen zaten was er weinig gespreksstof en bedacht ik me maar dat we het voorgerecht maar alvast lieten zitten. Scheelde weer wat tijd. Toen we eenmaal aan de praat kwamen begon het over familie of we nog veel cotnact hadden met ooms en tantes. Ik wel best nog veel en leuk contact. Maar hij niet neeee als die en die aan de deur zouden komen dan zou hij ze aan de b e k slaan en die mocht hij al helemaal niet en die had hem uitgescholden. Nee hij wilde bijna niemand meer zien. Toen hadden we het over werk. Nou dat was ook niks want hij wilde wel graag weg... Pff het was een zware avond. Uiteindelijk hebben we nog een sorbet gegeten en begon ik al wat te gapen. Toen begon hij nog even dat hij nog even lekker in de kroeg ging hangen want dat vond hij we lekker. Gewoon lekke zuipen!!! Dusss... ehm. Toen we buiten waren heb ik hem vriendelijk bedankt voor de bon en het eten. Hij vroeg of ik nog mee ging de kroeg in lekker feesten. Heb maar gezegd dat ik heeeel moe was! en dat ik graag naar huis wilde.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:54

Ik heb er een van best een poos terug. Het was op de tweede date met een jongen die ik wel oke vond, was niet 100% overtuigd na de eerste date, maar een tweede zou ik wel overleven... Via de app zat hij al van ja als er toen geen mensen bij waren had ik je gezoend. Op dat moment kreeg ik al een beetje de rillingen. Toch op een tweede date gedaan waar hij me bij het afscheid zoende. Ik zoende niet terug waarna hij wel zei: 'zo dat moest er eens van komen!' Waarna hij op facebook vroeg: 'Zit jij nog na te zwijmelen?'

Ieeeks! Die heb ik dus mooi even afgewimpeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:14

Optiwolk schreef:
Een van de grappigste momenten op date was een jongen die voor me ging koken, hij zat op kamers.
Spaghetti, maar goed hij maakte "de beste spaghetti die ik ooit ging eten".
Ui in de saus ... oké goed ben ik al geen fan van. Ging hij die 'fijn' snijden. De kleinste stukken waren serieus nog groter dan een €2-stuk.
En om zijn saus romiger te maken deed hij er een scheutje melk in want
"Melk die je doorkookt dat wordt room"
De pasta was wel al dente, daar was er niets op aan te merken.

Waarom weet ik over wie dit gaat, waarom heeft hij dit ook bij mij geprobeerd (weet niet meer of het eerst bij jou of eerst bij mij was) en waarom lig ik nog steeds in een deuk als ik eraan denk dat hij nog steeds heilig overtuigd is van zijn "room-verhaaltje?"
Hij is er dus zeker van dat melk korte tijd verhitten (ook in saus) zorgt voor pasteurisatie en dat je dan room krijgt. Dat er nog een heel ander proces bij komt kijken snapt hij niet. Ook niet al de biochemicus uit onze vriendengroep dat aan 'm probeert wijs te maken.

Maar Opti, je hebt wel het beste van al achter gehouden :P (hint: er zit wat tussen je tanden).

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:36

Tja, de sauna, normaal gesproken is zoiets ook niets voor mij maar ik heb mn grote mond vooraf weer eens niet kunnen houden haha. En ik dacht ook; Yolooo, kijken of ik het durf. En ik durfde het nog ook! :D

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:57

Ann_moi schreef:
Ik heb er een van best een poos terug. Het was op de tweede date met een jongen die ik wel oke vond, was niet 100% overtuigd na de eerste date, maar een tweede zou ik wel overleven... Via de app zat hij al van ja als er toen geen mensen bij waren had ik je gezoend. Op dat moment kreeg ik al een beetje de rillingen. Toch op een tweede date gedaan waar hij me bij het afscheid zoende. Ik zoende niet terug waarna hij wel zei: 'zo dat moest er eens van komen!' Waarna hij op facebook vroeg: 'Zit jij nog na te zwijmelen?'

Ieeeks! Die heb ik dus mooi even afgewimpeld. :)

oh bah! dat snap ik hoor! -O-

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:51

Ik heb nog nooit dates gehad, en was er eigenlijk net eentje aan het afspreken toen ik dit topic tegenkwam... dat wordt nog wat, zoveel dingen die mis kunnen gaan := Maar on the bright side, wie weet binnenkort een verhaal om hier aan de verzameling toe te voegen. :+

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:26

Ik heb er een aantal gehad die hier wel een plekje verdienen.... :D
Ik was 17 de jongen 21 en hij woonde net op zichzelf. De hele date kon hij alleen maar vertellen over de spullen die hij had en dat alles wat hij bezat het meest geweldige spul was wat er bestond. Hij woonde nog maar net op zichzelf dus ALLE spullen kwamen voorbij...... Omdat het verder zo'n knap kereltje was heb ik me toch door hem laten overhalen om een afscheidszoen te doen..... Nou dat was een heule domme inschattingsfout. Hij duwde zijn lap naar binnen en deed vervolgens.... Niets! Ow yuk! Een dooie slak in mijn mond :r

Toen ik 21 was had ik iemand ontmoet via een chatbox, we hadden de grootste lol met elkaar en na het uitwisselen van telefoonnummers hadden we vele amusante gesprekken. En ja na een tijdje de hamvraag, moesten wij niet eens vreselijk op date gaan. Ik dacht waarom niet, als er fysiek geen klik is heb ik in ieder geval een leuke avond want aan gesprekstof geen gebrek. Hij vertelde me dat ie 1.88m was blond haar en dat zijn uiterlijk er wel voor zorgde dat de meisjes hun hoofd naar hem omdraaiden.

Nou ehhh dat omdraaien snap ik, want hij zag er uit als een kermisattractie..... Was even lang als ik (1.69 m!) en enorm grofgebekt (compensatiedrang?).
Maar goed ik dacht, komop sportief zijn, dus op naar de kroeg. Aangezien ik hem in mijn autootje van het station had opgepikt moest ik hem na een avond van vreselijk ergeren ook weer terugbrengen en op weg naar het station gebeurde het...... _-:(
Het was mistig dus ik zat overgeconcentreerd naar buiten te turen (had nog maar net mijn rijbewijs) pakt hij ineens mijn hand en legt hij deze op zijn opgewonden (blote!) piet !!!!! Met de opmerking, ja of je nou mijn versnellingspook vast hebt of die van de auto...... Werkelijk, ik reed van schrik pardoes de berm in..... Trapte vol op de rem en heb hem echt uit de auto gescholden. Zo kwam het dat hij in the middle of nowhere de weg naar het station moest zoeken in de dichte mist op een plaats waar hij niet bekend was. Ik haalde veel genoegdoening uit het feit dat hij er minstens 10 km van verwijderd was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:42

_O- _O- _O- Geniaal! Goed van je dat je hem er uit hebt gezet!