ik zou wel naar de sauna gaan heerlijk en kan ik gelijk zien hoe ie eruit ziet Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zou wel naar de sauna gaan heerlijk en kan ik gelijk zien hoe ie eruit ziet
lieveli schreef:Doe!!!
Ik zit te dubben of ik nog horrordates heb...
Wel een mislukte one night stand met een jongen na een avondje los gaan. Dat was al erg genoeg want toen mijn kat in bed sprong merkte hij zwijmelend op dat we net een gezinnetje leken. Mag ik een teiltje?
De dag erna wilde hij niet weg. Pas toen ik vertelde dat mijn vader bij de Joodse maffia zat en een strafblad had, ging 'ie weg. Hij wilde nog wel s'middags langskomen maar ik heb bedankt.
En twee weken later belde hij op, of ik zin had in een date. Ik zat midden in mijn tentamens en oh ja, ik was op hem afgeknapt dus ik hield een vaag verhaal over dat ik nu niet kon. Zei hij 'oke, maar als je je bedenkt, sta ik buiten'.
Stond hij onder mijn raam.
Pfoe. 
Ik ben een paar keer naar de wc gelopen om uit te lachen omdat ik het gewoon echt niet meer aan kon. Goed, etentje was verder wel gezellig en ik mocht voor het eerst eens laat thuis zijn van mijn ouders, dus naar huis gaan was zonde. Door naar de bioscoop. We lopen de trap op, ga ik finaal op mijn plaat over de eerste traptree. Knalrode kop natuurlijk, ik kijk opzij licht meneer ook plat op zijn bek. Gestruikeld over dezelfde traptree haha. Vervolgens in de bioscoop het heel gezellig gehad, uiteindelijk gezoend en toen kwamen we op een gesprek over wielrennen. En als er een sport is die ik haat is het wielrennen. Om over die geschoren benen maar te zwijgen. Dus terwijl ik daar zat te gruwelen over geschoren benen trekt hij zijn broekspijpen omhoog.. ARGH. Geschoren benen. Toen de film afgelopen was bleek er ook nog eens een vriend van hem in de bioscoop te zitten die uitgebreid zat te schateren om het hele tafereel. Daarna door naar de kroeg. Een vriendin van me had beloofd dat een ontzettend enge claimerige jongen er niet zou zijn. Dus wel :/ En zonder dat ik het in de gaten had gaf die jongen mij ook nog eens een kus! Ik was compleet over de zeik en ben als een gek op zoek gegaan naar die vriendin voor hulp, terwijl ik mijn arme date gewoon daar midden in de zaal heb laten staan
(heb hem later wel weer teruggevonden) Uiteindelijk belde mijn ouders ook nog eens woedend op dat ik allang thuis had moeten zijn en waar ik wel niet uithing. Oeps 

Ik kwam erachter toen ik een ander oud klasgenoot tegenkwam bij de supermarkt die hem nog wel eens sprak. Hij vertelde dus 8 jaar geleden hele verhalen over onze dates en later relatie... LOSER/CREEP
Rytir schreef:Mijn horrordate is iets anders dan de meeste verhalen hier. Ik had 8 jaar geleden een date met een jongen (oud klasgenoot van de basisschool), erg romantisch en gezellig. Er was meteen een klik en die avond ben ik meteen met hem mee naar huis geweest. Hierna volgde een relatie van 1 jaar.
What's the horror zou je denken? Ik heb die hele jongen al bijna 20 jaar niet gezien en hij heeft alles uit zijn duim gezogen.Ik kwam erachter toen ik een ander oud klasgenoot tegenkwam bij de supermarkt die hem nog wel eens sprak. Hij vertelde dus 8 jaar geleden hele verhalen over onze dates en later relatie... LOSER/CREEP
nou het is ook niks meer geworden van mijn kant! te slappe hap!
Het was niet zoooo rampzalig maar het was in ieder geval een dikke no go 

Optiwolk schreef:Een van de grappigste momenten op date was een jongen die voor me ging koken, hij zat op kamers.
Spaghetti, maar goed hij maakte "de beste spaghetti die ik ooit ging eten".
Ui in de saus ... oké goed ben ik al geen fan van. Ging hij die 'fijn' snijden. De kleinste stukken waren serieus nog groter dan een €2-stuk.
En om zijn saus romiger te maken deed hij er een scheutje melk in want
"Melk die je doorkookt dat wordt room"
De pasta was wel al dente, daar was er niets op aan te merken.
(hint: er zit wat tussen je tanden).
Ann_moi schreef:Ik heb er een van best een poos terug. Het was op de tweede date met een jongen die ik wel oke vond, was niet 100% overtuigd na de eerste date, maar een tweede zou ik wel overleven... Via de app zat hij al van ja als er toen geen mensen bij waren had ik je gezoend. Op dat moment kreeg ik al een beetje de rillingen. Toch op een tweede date gedaan waar hij me bij het afscheid zoende. Ik zoende niet terug waarna hij wel zei: 'zo dat moest er eens van komen!' Waarna hij op facebook vroeg: 'Zit jij nog na te zwijmelen?'
Ieeeks! Die heb ik dus mooi even afgewimpeld.
Maar on the bright side, wie weet binnenkort een verhaal om hier aan de verzameling toe te voegen.