contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:43

FerroSandy schreef:
Of misschien een begin van en ben je er wel op tijd mee.

Nouja, op tijd mee.. Om het lichamelijke tegen te houden ja, maar zou hij die behoefte hebben dan is die er nog steeds natuurlijk..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:43

Ik weet ook wel dat het niet onschuldig hoeft te zijn, maar in dit geval weet TS nog helemaal niet of het nou wel of niet onschuldig was. Het is wel zo handig om dan even af te wachten voor je gaat roepen dat je relatie voorbij is.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 13:44

Cayenne schreef:
Dan zou ik nu niet meteen roepen dat je relatie voorbij is etc etc en eerst zijn verhaal afwachten.
[/quote]

In mijn ogen is die wel voorbij, anders profileer je je niet op zon site, en als vrijgezel.
Als je gezellig praat je wil maken bel je maar je vrienden cq vriendinnen

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:45

Cayenne schreef:
Ik weet ook wel dat het niet onschuldig hoeft te zijn, maar in dit geval weet TS nog helemaal niet of het nou wel of niet onschuldig was. Het is wel zo handig om dan even af te wachten voor je gaat roepen dat je relatie voorbij is.

Maar ik vind het sowieso al raar dat iemand zo'n pagina aan gaat maken en dan neerzet dat je singel ben.
Dan moet je wel een heel goed excuus hebben...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:47

Cayenne schreef:

Voor sommigen gaat ook dat te ver hoor.

Ik vind het ook gewoon raar. Stiekem jezelf aanmelden op datingssites, jezelf neerzetten als single, dames contacteren en ermee praten, en dat allemaal verbergen. Onschuldig? Maak dat de kat wijs..

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:47

Mee eens, ik zou niet al te boos proberen te reageren hoe moeilijk ook. Anders krijg je zo'n situatie waarin hij beterschap beloofd op zijn knietjes en vervolgens alleen maar leert dat hij het in het vervolg beter verborgen moet houden.

Probeer er achter te komen wat er aan de hand is, waarom die behoefte? Onzekerheid misschien, weten hoe goed hij op de markt ligt? Spanning opzoeken omdat hij dat mist? Of is hij echt aan het rondkijken naar 'vervanging'. Wat was hij van plan dan, als hij zo'n meisje zou ontmoeten, en verwacht hij dat hij zich in kan houden als zij hem wil maar hij niet (omdat hij een vriendin heeft)?

Pffft k*tsituatie TS.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:49

Ja anders zoek je geen contact met andere lijk mij.
Misschien is het allemaal heel onschuldig.
Maar daar is het bij mijn ex ook mee begonnen met zo'n gesprek.
Totdat hij toch een leuke meid tegen komt.
Misschien is hij niet zo maar vaak zit er meer achter.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:50

Maar Cayenne, als het dan echt zo onschuldig zou zijn, waarom moet er dan stiekem over gedaan? Praat er dan over, maak desnoods een gezamelijk profiel en ga zo op zoek naar vrienden, maar waarom stiekem op zoek naar vrienden op een dating site? Twoo en badoo staan er allebei om bekent dat er veel mensen, mannen en vrouwen, op zitten voor de sex. De meeste hebben al een relatie of zijn gewoon getrouwd.
Heb mijn ex leren kennen op badoo en wat voor types dat je daar soms tegenkom, dan zou het bij ok over en uit zijn. Alleen heeft ex de stap gezet omdat ik achterdochtig en gekwetst was vanwege het stiekeme gedoe

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:51

TS, wil je dan helemaal niet meer met hem praten of alleen niet nu?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 13:54

Sees schreef:

Ik ga vanavond zijn uitleg aanhoren.
Maar of ik wil praten is een tweede. imo is er geen uitleg mogelijk die dit gedrag goed praat.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:59

nelis schreef:
Sees schreef:

Maar of ik wil praten is een tweede. imo is er geen uitleg mogelijk die dit gedrag goed praat.

Helemaal mee eens, je kunt ook vreemdgaan in je hoofd, daarvoor hoef je hem niet ergens te laten wapperen. Als mijn man dit zou doen zou ik me misschien eerst afvragen of hij iets mist, zijn al heel lang samen, maar mijn tweede reactie zou zijn, eruit.

WilmaBoy

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:00

en terecht

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:04

Ik kan TS begrijpen. Ik woonde kort samen met mijn vriend toen ik erop uit kwam dat hij geregistreerd stond op Badoo en Twoo. Ik kon hier ook niet mee lachen, zeker niet omdat ik er niets van wist en het stiekem gebeurde. Zodra ik het wist heb ik mijn vriend er op aan gesproken. Dit was een hele heftige discussie. Ik vond het een stap te ver, niet vreemdgaan maar wel al een stap te ver (ben in het verleden bedrogen geweest en heb dus problemen met vertrouwen, dit wist hij trouwens). Hij vond dat hij er niets verkeerd mee deed. Hij zocht alleen vriendschappelijk contact, niet meer zei hij. Hij zei ook dat de vrouwen waarmee hij chatte hij vertelde dat hij een relatie had, ... Hij zag er geen kwaad in. Mijn vriend vond het helemaal geen datingsites, ik vond van wel. Pas toen ik het liet rusten (er ruzie over maken hielp niet) en hem vroeg hoe hij zich zou voelen in mijn plaats heeft hij me beloofd zich af te melden van de mails en dergelijke en niet meer op de site te gaan, maar dat hij met 2 of 3 vrouwen wel nog contact wou hebben via FB. Ik had en heb het er nog steeds moeilijk mee. Maar hij heeft me bij de 3 vrouwen wel het stukje laten lezen waarin hij vertelde aan hun dat hij een relatie had en gelukkig was. Met 2 van de 3 heeft hij geen contact meer, met die andere af en toe. Hij zei me dat hij gewoon zijn vriendenkring wou uitbreiden. Ik vond dat dat op een andere manier kon. Al bij al is het goed uitgedraaid bij ons. Maar het vertouwen is nog steeds beschadigd, zelfs nu nog ben ik erg achterdochtig. Als ik me goed herinner stond er bij hem als status wel 'in relatie' of 'samenwonend'. Dat is natuurlijk wel een verschil met het verhaal van TS. Als zijn status 'single' was had hij ook een enkeltje de deur uit gekregen denk ik. Al zou ik persoonlijk wel zijn verhaal willen weten. Mijn vriend was bv gewoon te naief. Die snapt het niet als iemand met hem flirt (hierdoor flirt hij wel onbewust terug) (enkel als het van dat subtiele geflirt is) Hij snapt het zelfs niet als ik met hem flirt :)
Ts ben je bereid naar zijn uitleg te luisteren op termijn of denk je gewoon 'de zaak is gesloten'?

Edit: zie dat je net antwoorde. Succes dan voor vanavond

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:08

Succes vanavond!!!

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:11

Ik kan TS reactie ook goed begrijpen hoor. Ik zou dit van mijn vriend ook echt niet pikken. Ik vind het niet echt vreemdgaan maar je stelt je open voor andere vrouwen, en niet op een vriendschappelijke manier want een datingsite is een datingsite.

Succes vanavond TS !

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:12

Ik ben benieuwd waar hij vanavond mee gaat komen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:16

Heel veel sterkte dan vanavond TS!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:17

Ik wil je veel sterkte wensen. Wat naar! :(

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:17

het is misschien geen vreemdgaan maar het is wel een vorm van bedrog.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:18

nelis schreef:
Sees schreef:

Succes, ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:19

tot nu toe alleen maar meegelezen, maar wil toch ff reageren. Uit eigen ervaring, zoals Mmares
Ook al is het alleen maar babbelen en over God en de wereld kletsen - het stiekeme en zich aanmelden als single is een vertrouwensbreuk.
In hoe verre, dat kan alleen maar TS bepalen.
Feit is dat als iemand zich op zulke sites aanmeld hij of zij op zoek is naar "iets" ( hoeft niet eens seksueel te zijn ) wat hij/zij mist in de eigen relatie.
Spanning? Flirten? Kan van alles zijn
Alleen ( maar dat is mijn mening dan ) als je gewoon nieuwe contacten wilt maken, mensen leren kennen dan zoek n site of forum waar dezelfde interesses zijn bvb haken, braaien of zo :+

Wij zijn er toen eruit gekomen maar de vertrouwensbreuk was heftig en het duurde heel lang voordat het vertrouwen er weer was ( en ik dus niet meer rond de pc of mobiel ijsbeerde met het drang om te controleren... )

TS, hoe heeft hij zich aangemeld ? alleen maar als single op zoek naar vrouwen of heeft hij ook specifieker over zich en zijn wensen verteld? Vreemd vind ik in ieder geval dat hij dus een foto van jullie samen kennelijk gebruikt heeft en jou eruit "geknipt" want in mijn ogen ( maar weer mijn eigen pure mening) weet hij dan donders goed dat hij niet zuiver bezig is..

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:20

ts kijk je uit dat je je niet laat leiden door word er hier allemaal neergezet word. Wij staan niet in jou schoenen, weten de hele situatie niet, we zetten nu neer hoe we zouden reageren maar wrs als puntje bij paaltje komt weten we allemaal niet hoe we reageren. Wacht het vanavond even af en volg je eigen gevoel hierin!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:20

sterkte vanavond!! :(:)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:24

dit kan naar mijn mening niet door de beugel....als mijn vriend dat zou doen is daar de deur!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:29

Ik zou er zeker ook niet blij mee zijn. Vooral het stukje single zou me als eerste kwaad maken, wie ben ik dan?? Ik zou het gevoel hebben dat ik aan de kant wordt gezet en dat ik dus niet belangrijk genoeg ben.

Nieuwe vriendenkring maken doen ze maar op een andere manier, niet via een datingsite. Er zijn genoeg forums, sportverenigingen enz.

Ik geloof als ik in zo'n situatie zou zitten en toch geprobeerd zou worden om samen door te gaan dat hij het nog erg moeilijk zou gaan krijgen. Waarom? hij mag echt door het stof om mijn vertrouwen weer te kunnen krijgen, mag absoluut geen commentaar hebben op controle van mijn kant uit. Dan had hij het maar niet moeten doen. Als die graag wil dat het goed komt dan moet hij zich maar aanpassen en mij de tijd geven hoe lang ik nodig heb en niet als hij het na een maand zat zou zijn de achterdocht dan is dat zijn probleem.