Welke Uggs heb of wil jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:53

dressagelady schreef:
Is dat het waard ja L_iek? Dat kunnen mijn tall's ook wel gebruiken eigenlijk :') Ga eens even kijken of ik het online kan bestellen :)

Ja en het werkt super makkelijk. Ik had er ook niet te veel verwacht maar echt ze zien er eeer uit als nieuw.

Malima

Re: Welke Uggs heb of wil jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:39

ik ken dat spul niet, maar klinkt goed!

mijn lichtblauwe uggs zijn ook niet echt meer schoon :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:06

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:49

Ik ben ook aan het overwegen om het setje te kopen, de mijne waren en zijn nog steeds een beetje vuil. Hier in de schoenenwinkel verkochten ze enkel de shampoo omdat naar de rest te weinig vraag was :roll:

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:51

Ah apart, ik zag juist alleen die complete sets.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:54

Idd vreemd. Had gehoopt om met een setje buiten te komen maar helaas _O- Er was een kooltje op gevallen toen ik met een vriendin marshmellows heb zitten verwarmen in hun open haard, domme ik :=

Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het wassen van Uggs in de wasmachine? Of iemand die weet hoe ze er achteraf uitzien? :')

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:01

Ik wilde eerst de classic uggs in donkerblauw bestellen, maar toch maar niet gedaan. Ik twijfel zo erg. Aan de ene kant vind ik ze blehh, maar aan de andere kant ook wel weer leuk hahah. En ik weet niet hoe lang ze nog "in" zijn straks koop ik ze en loop ik voor aap haha.

@zitosh [LZP] Uggs schoonmaken

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:20

Ik heb een keer mijn oude uggs in de wasmachine gedaan. Gebeurde niet veel mee behalve dat ze schoon werden :') maar zijn wel een stuk lichter geworden (chestnut). Was niet zo erg omdat het toch mn oude stal/hondenuitlaatuggs waren. Zou het echter niet met mijn nette uggs doen.
Mocht je het wel overwegen, was ze dan kort en op een wolprogramma (koud). Dan laten drogen evt met handdoek of kranten erin. Zeker niet bij de verwarming zetten want daar worden ze lelijk van (al zijn ze dat natuurlijk al :Y) )

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:01

Aaah die baby uggs zijn altijd zo schattig, mijn nichtje heeft ook 2 paar! (Uggs verslaafde familie).
Mijn zus is nu zwanger van de tweede (vol trots :D) en daar komt ook een paar uggs voor! Ook als het een jongetje is.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:07

Uggs!! Mijn oude classic taal-uggs zijn echt tot op de draad versleten (gaten zijn erin gevallen..), dus die gebruik in nu in huis als sloffen. Ik ga dit jaar wel weer nieuwe kopen en waarschijnlijk worden het gewoon weer dezelfde, classic tall chestnut.

Is inmiddels trouwens de kwaliteit weer zoals die was? Want de eerste lichting was mooi stevig (die heb ik), maar vorig jaar en het jaar daarvoor vond ik ze veel slapper aanvoelen, maar waren ze wel duurder.
Nu was ik laatst bij de topshelf en daar stonden de shorts en die voelden wel weer stevig aan.

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:47

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:16

Iemand een foto van zijn collectie uggs? Vind ik altijd leuk om te zien!

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 16:13

Ik mag ze ook, gelukkig. 1 probleem, de prijs. Dus beetje op internet zitten kijken, sommige sites bieden ze voor 70/80/90 euro aan, maar die zijn waarschijnlijk niet betrouwbaar. Wilden ze bestellen, en toen we e-mail hadden ingevuld kregen we een berichtje in heel slecht nederlands.

Nu wil ik heel graag de classic mini kimono sand.
http://www.envishoes.com/ugg-classic-mini-kimono.html

Zou dit wel een normale site zijn?

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:22

Geen, uggs raken alweer uit en iedereen vind ze lelijk, bovendien zijn ze de pest voor je voeten, slechtste waar je op kan lopen.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 16:25

Ik snap echt niet dat jullie zeggen dat iedereen ze lelijk vind, ik bedoel bij mij ontploft twitter bijna van deze besteld, deze leuk enzovoort. En bij ons op school heeft echt iedereen ze, elk meisje en ja ook jongens hebben ze, geen gezicht bij de jongens maar goed...

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:27

_Apple_ schreef:
Ik snap echt niet dat jullie zeggen dat iedereen ze lelijk vind, ik bedoel bij mij ontploft twitter bijna van deze besteld, deze leuk enzovoort. En bij ons op school heeft echt iedereen ze, elk meisje en ja ook jongens hebben ze, geen gezicht bij de jongens maar goed...

Naja wij zitten ook op een andere school he :D

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:33

ik heb de grijze bailey button en de zwarte bailey button mini. :)
Wilde eigenlijk deze winter nog de bruine mini's met studs kopen maar dat kan ook nog wel een jaartje later.
ik vind ze iig heerlijk lopen en lekker warm :D

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 16:36

Sorry, mijn profiel was echt heel lang niet meer naar gekeken, maar 2e klas zit ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:38

xnaomivdh schreef:
Geen, uggs raken alweer uit en iedereen vind ze lelijk, bovendien zijn ze de pest voor je voeten, slechtste waar je op kan lopen.

Hmm die van mij zijn net goed gekeurd door de podoloog :+ grappig :D
Zijn de enige schoenen (de Evera sneakers van UGG) waar ik goed op loop en waar mijn voeten niet van gaan ontsteken.

Je scheert alles over 1 kam en denk dat dat erg jammer is en beperkend :)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:40

Hier geen ervaring met Uggs, maar als ik de website bekijk vind ik de Bailey (zo heet men hond ook trouwens) Button Triplet
wel mooi. Lijkt me heerlijk warm in de winter, maar toch een beetje duur voor me :)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:20

O Uggs.. Geweldig zijn ze, als sloffen dan :D wel nepperds. Ik zou er niet mee over straat durven persoonlijk. Dat ze uit beginnen te raken is wel waar hoor, je ziet steeds meer van die bruine 'cowboylaarsjes in plaats van Uggs. Wat je mooi vind moet je natuurlijk zelf weten. Jongens met Uggs vind ik vreselijk _O-

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:21

xnaomivdh schreef:

Raken alweer uit? Slecht voor je voeten?
Halve school loopt er nu al mee en mijn voeten voelen zich in de hemel in Uggs!

En al mochten ze uit zijn.. lekker dragen wat je zelf mooi vindt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:32

BoemPats schreef:
O Uggs.. Geweldig zijn ze, als sloffen dan :D wel nepperds. Ik zou er niet mee over straat durven persoonlijk. Dat ze uit beginnen te raken is wel waar hoor, je ziet steeds meer van die bruine 'cowboylaarsjes in plaats van Uggs. Wat je mooi vind moet je natuurlijk zelf weten. Jongens met Uggs vind ik vreselijk _O-

UGG heeft ook die schoenen die jij bedoeld ;)
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:32

@Jadeken:
DEze mod opmerking is eerder geplaatst. Zou je die ook even willen lezen?

Coby schreef:
Bij deze het uitdrukkelijke verzoek om in dit topic de ervaringen met Uggs te schrijven. Voor andere punten mbt Uggs kan een nieuw topic aangemaakt worden.
Ook wil ik jullie vragen om enkel ontopic te reageren. Zo voorkom je dat het topic naar de HK verplaatst moet worden.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:40

Ik draag geen Uggs. Ze zijn lelijk, gemaakt van bont (ik houd niet van bont hoe warm dan ook. Ooit gezien wat ze doen met wasbeertjes en nertsen. Nee bedankt) en héél slecht voor je voeten. Dus waarom zou ik zoiets dragen? Omdat 'iedereen' er mee loopt en je anders niet in bent? (zoals sommigen blijkbaar hier naar mijn interpretatie) :')

Ik ga lekker tegen de stroming in en doe mijn eigen gang. Hoef niet zo met die trends mee te gaan, scheelt veel geld in mijn portemonnee die lekker kan uitbesteden aan me paard. :j