Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na 3x super chago te zijn geweest... 1. niet doorladen... 2. eindelijk binnen, fout.... --> start opnieuw bij 1...
kwam ik vanmorgen op het idee om te googlen "ow, kijk schat, er is iets fout gegaan" Bekende error... Maar was vanmorgen nog niet opgelost... Nu geen idee :S 
dus nu hebben we vanaf maandag vakantie.. Kan GTA er ook nog even in... we hebben dus 3 dagen samen gehad en nu is het gamen...
Verder trek ik 's avonds wel lekker mijn eigen plan, beetje bokken, boekje lezen, haken etc.
Straks de PS4 kopen, helemaal zin in

Dennis schreef:Ik ben vanmorgen aan het werk gegaan, toen zat vriend-lief al op de bank voor de TV. Ontbijt bordje had ik voor het paarden voeren klaar gezet. Kom net tussen de middag thuis, ontbijt bordje stond er nog steeds, 'nee, ik heb geen honger'.
Prima, ik lekker een eitje voor mij zelf bakken, nee hij hoeft niet. Ligt m'n ei goed en wel op mijn bord, ja lieverd, ik wil toch wel een eitje, want ik heb nog niet ontbeten......
Ei is op de bank voor de TV naar binnen geschoven. Als ik langs loop word er even lief gelachen, maar antwoord op vragen kan ik wel vergeten.

Sannert schreef:Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar.
Gooi het zo nog wel een keer in de magnetron (Ja, sorry... de eerste dagen van een game is het zonde om te koken... ik begin maar niet over de schuur die hij deze week zou gaan opruimen, doe ik morgenmiddag zelf wel :p) Lianne86 schreef:Maar dat je de PS3 spellen op de PS4 kan spelen is ook alweer een optie toch? (Zou het eerst niet zijn, toen weer wel... nu niets meer over gehoord :S)

Dallista schreef:Lianne86 schreef:Maar dat je de PS3 spellen op de PS4 kan spelen is ook alweer een optie toch? (Zou het eerst niet zijn, toen weer wel... nu niets meer over gehoord :S)
Nee, niet backwards compatible. Maar bij bv Final Fantasy XIV krijg je naar het schijnt de mogelijkheid de PS4 versie gratis te downloaden als je de PS3 versie gekocht hebt (let wel, het is on-line, dus je blijft wel de maandelijkse fee betalen, maar goed, wel sociaal dat je niet 2 keer het spel zelf betaalt.
Ik kan me zo voorstellen dat er meer spellen zijn waarbij een soortgelijke optie komt...?
magicalangel schreef:Backwards compatibility komt wél, namelijk in de vorm van Gakai. Begin 2014.