Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quillemette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:58

OJEEEE... GTA5 is besteld.......... -O-

Lianne86

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:05

Beter dan de PS3 download :') na 3x super chago te zijn geweest... 1. niet doorladen... 2. eindelijk binnen, fout.... --> start opnieuw bij 1... :') kwam ik vanmorgen op het idee om te googlen "ow, kijk schat, er is iets fout gegaan" Bekende error... Maar was vanmorgen nog niet opgelost... Nu geen idee :S

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:06

Quillemette schreef:
OJEEEE... GTA5 is besteld.......... -O-

Sterkte!! :(:)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:11

Fiebie schreef:
een kleine wiewie wordt vaak gecompenseerd met een groot spel :+

Hahahaha! Die had hij dan weer niet... _O-

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:18

Mijn vriend laat me gewoon zitten om dat kl*te spel te spelen :n
Hij zou gisteravond naar me toe komen en ik wacht nog steeds op hem. :=

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:20

Lianne86 schreef:
GTA en FIFA 14 mag dat ook? :') we hebben vakantie speciaal aangepast op FIFA...

You say whaaaaaat? Vakantie aanpassen voor een spelletje???

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:21

Ja, eerst had ie officieel aangevraagd van 1 sept tot eind september.. dus ik "lief, FIFA komt eind september pas uit" :') dus nu hebben we vanaf maandag vakantie.. Kan GTA er ook nog even in... we hebben dus 3 dagen samen gehad en nu is het gamen...

Nouja dit weekend nog wel samen weg... Maar denk dat we elkaar daarna weinig meer zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:26

Mijne speelt geen GTA of FIFA maar heeft wel de nieuwe assasins creed gereserveerd. Nou heb ik wel zoiets van, als hij wil gamen, lekker doen, ik ben zelf ook gek op gamen. Maar, als hij de hele avond al zit te spelen dan gaat toch echt als ik vraag of we naar bed gaan, de stekker van dat spel er uit. Meneer is in de nachten niet alleen op de wereld :) Verder trek ik 's avonds wel lekker mijn eigen plan, beetje bokken, boekje lezen, haken etc. :+

Verder spelen we ook veel met zijn tweetjes, vooral schietspelletjes op de xbox, ondanks dat ik daar niet ontwikkeld genoeg voor ben vind ik het wel extreem leuk _O- Straks de PS4 kopen, helemaal zin in :):)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:08

Ik vind het echt een leuk spel maar bak er zelf niks van... dus ik kijk braaf met hem mee. Kijk liever hier naar dan naar fifa en als ik vind dat iemand vervelend is schiet je m dood <3 :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:11

Ik baal inderdaad dat GTA V uit is... nu ik zelf geen geld heb :D

Had hem graag willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:25

Dennis schreef:
Ik ben vanmorgen aan het werk gegaan, toen zat vriend-lief al op de bank voor de TV. Ontbijt bordje had ik voor het paarden voeren klaar gezet. Kom net tussen de middag thuis, ontbijt bordje stond er nog steeds, 'nee, ik heb geen honger'.
Prima, ik lekker een eitje voor mij zelf bakken, nee hij hoeft niet. Ligt m'n ei goed en wel op mijn bord, ja lieverd, ik wil toch wel een eitje, want ik heb nog niet ontbeten......
Ei is op de bank voor de TV naar binnen geschoven. Als ik langs loop word er even lief gelachen, maar antwoord op vragen kan ik wel vergeten.

Ik zou dan zeggen, dikke vinger nu doe je t zelf maar :P

Heb net heeeerlijk geshopt, dat verdiende ik wel. Hij een spel, ik kleding :D

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:29

mijn vriend speelt het allebei en ik speel leuk mee:P doe je tenminste nog iets samen.
mijn vriend heeft in de nachtverkoop bij mediamarkt GTA5 gehaald. zelf speel ik dat niet:P
fifa echter speel ik lekker mee. en Black ops 2 samen met zijn collegas heerrlijk :+

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:34

Vriendje gaat de PS4 kopen zodra die uit is, maar zijn woorden: "dan koop ik er GTA5 bij voor jou!"

Hij weet wel hoe mij, stiekeme game-nerd, blij kan maken. :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:05

Hier was er nog steeds overleg met het FIFA team of ze meteen over zouden stappen... Aangezien er een paar bang zijn voor de eerste bugs :')

Maar dat je de PS3 spellen op de PS4 kan spelen is ook alweer een optie toch? (Zou het eerst niet zijn, toen weer wel... nu niets meer over gehoord :S)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:08

Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:14

Sannert schreef:
Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar. :D

_/-\o_ :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:16

Ik heb net eten opgewarmd.. Hij eet vandaag lekker restjes, want zijn bord staat nu zo'n 10 minuten op tafel :') Gooi het zo nog wel een keer in de magnetron (Ja, sorry... de eerste dagen van een game is het zonde om te koken... ik begin maar niet over de schuur die hij deze week zou gaan opruimen, doe ik morgenmiddag zelf wel :p)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:35

Whaha Sannert!! Geweldig!!!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:01

Lianne86 schreef:
Maar dat je de PS3 spellen op de PS4 kan spelen is ook alweer een optie toch? (Zou het eerst niet zijn, toen weer wel... nu niets meer over gehoord :S)

Nee, niet backwards compatible. Maar bij bv Final Fantasy XIV krijg je naar het schijnt de mogelijkheid de PS4 versie gratis te downloaden als je de PS3 versie gekocht hebt (let wel, het is on-line, dus je blijft wel de maandelijkse fee betalen, maar goed, wel sociaal dat je niet 2 keer het spel zelf betaalt.
Ik kan me zo voorstellen dat er meer spellen zijn waarbij een soortgelijke optie komt...?

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:26

oeeeh ben gek op gta ! dus ik doe vrolijk mee met vriendlief we hebben allbei ons eigen gta en 2 playstations zitten we elkaar niet in de weg hahaa :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:49

whh ik had dit topic eerder moeten zien :))

Ik was maandag helemaal bekaf van Horse Event.. Mijn lover was een middagje komen kijken op Horse Event.. Afijn.. Jullie voelen vast de bui al... Ik moest mee naar de nachtopening van GTA... :=

Maandagavond om 20 uur lag ik al in diepe coma.. maar om 23 uur werd ik netjes gewekt :')

op naar de mediamarkt... Wat een drukte... Niet normaal.... :=

En nu ben ik al 2 dagen mijn vriend kwijt aan een xbox...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:57

Ik dacht dat mijn vriend erg was toen ik een appje kreeg met informatie voor de vriendin. Het kwam erop neer dat ik voor de komende tijd maar een dildo moest kopen :')

Maar gelukkig valt het nog redelijk mee als ik deze berichtje zie haha.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:59

haha zo blij dat de mijne geen game verslaaft is :D

Mysticism

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:10

Dallista schreef:
Lianne86 schreef:

Nee, niet backwards compatible. Maar bij bv Final Fantasy XIV krijg je naar het schijnt de mogelijkheid de PS4 versie gratis te downloaden als je de PS3 versie gekocht hebt (let wel, het is on-line, dus je blijft wel de maandelijkse fee betalen, maar goed, wel sociaal dat je niet 2 keer het spel zelf betaalt.
Ik kan me zo voorstellen dat er meer spellen zijn waarbij een soortgelijke optie komt...?

Backwards compatibility komt wél, namelijk in de vorm van Gakai. Begin 2014.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:37

magicalangel schreef:
Backwards compatibility komt wél, namelijk in de vorm van Gakai. Begin 2014.

Oh, met een streaming service. Da's me volledig ontgaan. Hhhhmmm.... Klinkt heel interessant!
Kom maar op met die PS4 :9

edit: maar onder backward compatibility versta ik zelf de mogelijkheid om bv PS3 spellen (op schijf) op de 4 te spelen. Die functionaliteit is er toch niet?