De kikkertjes van carnaval festival voor in de tuin, zonder geluid
Een paardje van de draaimolen
melody7
Geplaatst: 30-07-14 00:11
Dat tafeltje dekje ding Graag werkend
Baredawn
Geplaatst: 30-07-14 00:13
De Indische Waterlelies, want ik word zo vrolijk van dat bijbehorende deuntje van Paul de Leeuw!
En ook graag zo'n Unox rookworst Broodje winkeltje! Want die vind ik altijd heerlijk!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 30-07-14 00:15
judith370 schreef:
Ik ga denk ik voor de arreslee plus de paarden
Dan ga ik voor de paarden van de Ravelijn show.
sannedeedee1
Geplaatst: 30-07-14 00:16
Die eenhoorn (pegasus of wat is het) van de droomvlucht. Die draak van Ravelijn lijkt me ook wel wat.... Ik kom wel op bezoek bij de gene die de joris en de draak hebben overgenomen, hoef al die herrie vd achtbaan niet in mijn achtertuin haha
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 30-07-14 00:20
Ik ga moeten vechten met een hoop bokkers hier, want ik wil toch echt wel Joris en de Draak in m'n achtertuin.. gebruiken mag, 3 euro per ritje
Moet t nu doen met een half zinkend roeibootje met één peddel en de visvuiver achter ons huis
Judass
Geplaatst: 30-07-14 00:42
HorseyDude schreef:
judith370 schreef:
Ik ga denk ik voor de arreslee plus de paarden
Uh? Is dat van de Efteling?
Naja, een aantal jaar geleden (zegmaar iets van vijf), waren wij in de winterefteling met een bedrijfsuitje van m'n stiefvader, en toen mochten we in de Efteling een stukje meeliften Dus wel echt de Efteling ja.
Het Efteling Museum met inhoud.. ga er ook gelijk antikraak wonen en het teveel aan historische schatten met zorg opslaan zodat ik er met goed fatsoen ook wat meubels neer kan zetten...
zwijgende plattegrond, ik herstel je wel in ere, onder mijn handen zul je weer spreken (en dan weet ik tenminste waar ik ben met een sprekende plattegrond in huis).
----------------------
mijn vriend wil om de een of andere reden 1 specifiek elfje uit de droomvlucht reserveren.. vraag mij niet waarom
Geplaatst: 30-07-14 10:50
De grote groene draak met de goudschat.Leuk voor in de tuin of als deurbel.Of ezeltje strekje voor in de wei bij Britta.Moet ik wel,mest en goudstukken uit de wei halen,weer meer werk.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 30-07-14 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt