Rare gewoontes van jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:45

Pion schreef:
Volume moet altijd op een even getal staan :j

Me too :P

WilmaBoy

Re: Rare gewoontes van jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:12

ik heb nog een eigenaardige.. ik moet de weg die ik 's morgens heb genomen naar kantoor ook 's avonds terug naar huis nemen, maar mag die weg de volgende dag dan niet nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:54

Kwam ik vandaag achter..
- in de supermarkten moet je door zo'n poortje heen, die dus voor je opengaat..

Automatisch draai ik dan mn arm, mocht hij te vroeg dichtgaan..

Xx

saabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:46

ik ga bijna elke dag met de tram naar werk/school. Elke tram heeft een eigen nummer en elke keer als ik in de tram zit schrijf ik die op. Doe dat nou al 3 jaar inmiddels en die lijst is enorm lang :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:56

Het bot bovenop mijn voet zit altijd vast als ik die lang niet heeft bewogen. Sochtends als ik mijn voeten buiten bed op de grond zet is dus altijd het allereerste dat ik doe 3x door de knietjes om dat bot los te knakken... en dan ga ik naar het toilet.

Standaard, elke ochtend, no exceptions, zelfs niet als ik bij een ander slaap.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:29

Waaauw herkenbare dingen hier :')

Ik trap ook niet met de fiets boven schaduwen, maar alleen als ik langzaam fiets en alle tijd heb

Ik kijk ook áltijd onder mn kussen en dekbed, dat er geen spin zit (ben echt als de dood voor ziet beesten)

Sochtends gaat altijd précies hetzelfde, op de minuut. Uit bed, tas mee naar beneden, even nog liggen op de bank, eten, 'slapen' op de bank met wekker op telefoon op 7;12, en dan aankleden en om 7:24 richting fiets ><

Ik kan er echt niet tegen als er iets verkeerd hangt aan mijn zadelkar, maar in mijn poetstas is alles echt een t*ringzooi..

Ik kan echt niet slapen tot mijn kamer spinvrij is verklaard na mijn speurtocht :'D

Soms denk ik ook dingen in mn hoofd in het engels als iets lang duurt..

Ik vertel altijd de langste verhalen aan Max (mijn paard) vaak ook wat ik met haar wil bereiken en leren :p

Zo snel weet ik verder niks meer..

Wauw zie ineens watvoor lijst ik heb :')

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:44

Missie_Maxie schreef:
Pion schreef:
Volume moet altijd op een even getal staan :j

Me too :P

+1 :+ Erg herkenbaar. Ik doe hem zelf altijd op een vijf of tiental. (dus bijv 40 of 45, niet 41, 42 etc) *D

Heel veel herkenbare dingen hier...
* Doe zelf heel vaak als we spaghetti eten, een lepel spaghetti op een komkommer... :)) schijn ik lekker te vinden...
* Ik sta heel vaak met mijn benen omgedraaid. Dan kan ik langer op een plek blijven staan, en krijg ik geen kramp... :))
* Ren bijna altijd de trap op, en dan vindt ik het na twee trappen gek dat ik moe ben :')

:D

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:12

*Bij spaghetti eten moet het spaghetti saus en spaghetti pasta apart zijn op het bord, mag in het midden wel aanraken maar niet gemengd zijn!
*Als we curry eten met gewoon rijst, meng ik altijd mijn rijst met ketchup(vind iedereen echt goor trouwens maar YUMMM)
*Als ik nerveus word kraak ik mijn vingers.
*Bij het slapen gaan luister ik altijd podcasts, zonder blijf ik uren wakkerliggen.
*Als ik heel erg boos ben of iemand mij zo hard opfokt dat er een scheldpartij onstaat moet ik in het engels overschakelen, vroeger was het omdat ik niet genoeg Nederlandse scheld woorden kon.

Zijn vast nog veel meer, maar ik denk er eigenlijk niet te vaak overna.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:57

Er komen hier echt onwijze hilarische gewoontes langs, en sommige zijn zó herkenbaar :+

Ik heb dat al eet ik yoghurt, dan MOET mijn lepel schoon zijn en geen yoghurt meer opzitten als ik een nieuwe hap wil nemen :') Heel weird, maar het moet gewoon :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:01

Ik eet mijn nagelriemen -O-

Niet vet, heel pijnlijk soms en ik kom er maar niet vanaf. Meestal als ik me verveel, of als ik achter de computer zit of zo dan gebeurt het gewoon xd

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:06

- Als ik bij mezelf thuis de wc doortrek ren ik er als een gestoorde vol angst vandaan (geen idee waarom ik dan ineens bang ben)
- 's ochtends praat ik niet, ik kreun alleen soortvan terug.. Holbewonergeluiden ofzo.
- ik ren als het donker is altijd panisch de trap op met het idee dat iemand achter me zit (wat natuurlijk niet zo is)

meer weet ik nu even niet... maar er zal vast meer komen als ik erop let..

EDIT: Ohjawel:
- als ik alleen of met vriendinnen tv kijk of playstation zit ik bijna altijd met mijn benen wijd :+ met mijn vriend erbij nooit. vreemd
- ik zit altijd met mijn rechterhand in mijn linker (bh) cup... Geen idee waarom als ik alleen ben, ik heb het vaak ook niet door...
- ik begin als ik mijn haar stijl altijd rechts.
- ik trek altijd eerst mijn linker sok aan
- ik begin mijn makeup bij mijn linker oog, en anders gaat het helemaal fout

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:23

-ik sloop m'n vingertoppen, serieus :\ m'n nagels zijn heel kort gebeten en daarom heen zitten allemaal wondjes, en m'n nagelriemen zijn eng ver naar beneden.
-ik heb hele gesprekken in m'n hoofd, en als ik alleen bij m'n pony ben praat ik ook met hem :+
-ik denk best regelmatig in het Engels
- ik playback op de fiets :'), niet heel overdreven, maar ik beweeg m'n mond gewoon, zo praat ik ook tegen mezelf.
-als ik alleen ben praat ik tegen mezelf, maar dat kan ik absoluut echt niet als er iemand bij is
-ik heb héle rare logica in de morgen, ze zijn nogal wazig voor me als ik er later op terugdenk en je moet geen dingen van me vragen in de morgen :'), vaak denk ik dingen als 'als ik nog 5 minuten blijf liggen ben ik aangekleed'
-als ik kijk naar iemand die aan het galopperen is, beweeg ik m'n hoofd mee op het ritme, en als iemand springt beweeg ik lichtjes mee.
-ik wil ook wel is hulpen gaan geven als ik kijk naar iemand op een paard, probleem is wel dat ik af en toe zelf ook nog is op een paard zit :+
-als ik alleen ben ga ik rare gezichten trekken of random geluidjes maken
-ik geef dingen een naam en doe alsof ze een personaliteit hebben, Boris de tas is al zo'n 3 jaar een hele goeie vriend van me :)
-ik dans/loop als ik alleen ben
-in het donker ben ik altijd heel bang, dus als ik 'snachts m'n bed uitga of in het donker de kippen dichtdoe dwing ik mezelf rustig te blijven, ik kijk wel belachelijk veel om me heen, en meestal ren ik het laatste stukje
-in een bepaalde tijd in het jaar schijnt de zon zo dat de hoge stoeprandachtigiets waar ik 'sochtends langsfiets een mooie schaduw maakt waar ik 'overheen' fiets, en als er een 'gat' is, spring ik daar overheen(slinger ik een stuk naar links :+)

ik denk dat dat het wel was :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:27

Ik moet alijd alles vanaf links doen. Links op en af mijn scooter stappen, links alle fitnessapparaten op en af, links mijn fiets op en af.
In de supermarkt, drogist enz pak ik altijd ergens de achterste van.
Als een programma die ik wil kijken al begonnen is, dan kan ik niet 10 min later pas gaan kijken. Dan kijk ik het helemaal niet en kijk ik hem in zijn geheel terug.

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:28

hahah ik heb alles het zelfde als BlauweSteen!!!! maar de laaste zin doe ik niet zo erg

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:29

oowja! en ik MOET altijd eerst mijn linker schoen aan doen, anders brengt het ongeluk

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:34

- als ik ga slapen draai ik standaard 3x
- bij het haar wassen plak ik me haar aan de muur om aant eind eraf te spoelen
- mijn zadelkast moet zijn hoe ik hem indeel, is die anders word ik gek.
- ik moet iets opruimen als het me niet aanstaat.
- zeg te vaak ja, als ik met iets moet helpen.
- help iedereen overal altijd mee, maar na dat ik zeg ja denk ik; had beter nee kunnen zeggen.
- en ik praat tegen me paard...

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:36

Oh en als ik snachts niet kan slapen irriteer ik me aan de gekste dingen...
Zo kan het zijn dat ik snachts ineens mijn mooie krullen ga stijlen, of dat ik rond een uur of 3 ineens mijn kamer uitgebreid ga opruimen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:37

Volgens mij kan je dat beter aan m'n man vragen, die heeft er vast een beter antwoord op dan ik...

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:41

Haha veel herkenbaars hier!!

Mars-lover> - ik zit altijd met mijn rechterhand in mijn linker (bh) cup... Geen idee waarom als ik alleen ben, ik heb het vaak ook niet door... > ik ook haha zo vreemd....

Ik klik altijd met mijn tong van het gehemelte en dan hoor je klok.. M'n vriend wordt er totaal gek van :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:41

- met mijn roze dekje gaat het rijden beter (bijgeloof, de 1e keer dat ik een blauw dekje eronder deed ging paard onderuit terwijl ik er op zat :+ )
- we hebben thuis 2 wc's, 1 boven en 1 beneden. Ik kan gewoon níet beneden naar de wc.
- niet het laatste beetje opdrinken
- treinkaartjes bewaren in portemonnee (daardoor heb ik ooit eens mijn portemonnee teruggekregen toen ik hem was verloren _O_ )
- meezingen met mijn muziek als ik fiets, wat me al heel wat rare blikken heeft opgeleverd :')
- niet op blote voeten willen lopen, altijd sokken aan en dan het liefst nog sloffen ook!
- als ik ga slapen en ik doe het licht uit, draai ik me direct en ga dan eerst een tijdje onder de deken liggen :? :')

Er zijn er vast nog wel meer, kan er nu alleen nu niet opkomen :')

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:42

Hmm en als ik tegen mijn vriend aanlig kriebel ik graag aan zijn tepel of net onder zijn oksel hahahah..

Vind hij helaas minder leuk :(

... en ik zeg regelmatig 'MIaaaauw' als ik niks tegen mijn vriend te zeggen heb

EDIT: en ik heb ALTIJD sokken bij me, ik hou er niet van om op blote voeten te lopen binnen,

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:44

eeehh :) sokken maatje :D

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:46

UMayDream schreef:
- niet het laatste beetje opdrinken

HERKENBAAR _O- Doe ik ook echt nóóóít :'D

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:48

happy98 schreef:

Haha mijn vriend zit me dan altijd zo raar aan te kijken als ik sokken aan ga doen.. :')

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:55

mars_loves schreef:
happy98 schreef:

Haha mijn vriend zit me dan altijd zo raar aan te kijken als ik sokken aan ga doen.. :')

ook in bed, ik moet ze gewoon aan!!!