Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eulogy schreef:Ik vind dat jullie allemaal zo weinig uitgeven aan schoenen ed! Ik vind dat je het bij schoenen al snel ziet als ze goedkoop zijn en koop dus eigenlijk altijd wel duurdere schoenen (rond de €100-€200 voor laarzen, all stars/vans voor de normale prijs (€50-€60?) en pumps dan meestal in de uitverkoop, maar geen slechte kwaliteit oid).

Douraque schreef:Mijn kleding hangt nu niet in een inloopkast helaas, doordat ik thuis woon + weinig plaats zit alles in grote tassen ed.
Ik hoef ook geen dure kleding, ik koop wat ik mooi vind. De ene keer is dat een jurkje van de h&m uit de sale, een spijkerbroek van Zara en de andere keer is het een Versace jurkje. Qua schoenen wil ik toch wel kwaliteit, dus of Guess of Steve Madden of Fifth Avenue of iets dergelijks. Qua lingerie hetzelfde, ik kies voor kwaliteit in combinatie met mooi eruitzien waardoor ik uitkom bij Victoria's Secret. En langzaam maar zeker is de kleding meer geworden en groeit nog steeds

Douraque schreef:Ik shop veel te veel, ik koop wat ik leuk vind maar ik spaar het daarnaast ook op om 1 keer per jaar in Amerika te besteden aan merkkleding (Guess, Victoria's Secret, DKNY, Versace ed). Qua geld als ik gemiddeld wat koop kan het zo zijn dat ik iets voor 5 euro koop, maar ook voor 100 euro. Wat ik spaar om tijdens vakantie aan shopgeld te hebben ligt wel veel hoger
Ik heb momenteel ongeveer (schrik niet):
- 50 spijkerbroeken
- 10 nette broeken
- 30 a 40 jurken
- 10 rokken
- 5 colberts
- 40 lange mouwen shirts
- 30 korte/mouwloze shirts/hempjes
- 20 truien dan wel vesten
- 15 lingeriesetjes
- 3 bikini's
- 5 winterjassen waarvan 1 voor de paarden
- 2 herfstjassen
- 5 zomerjassen
- 70 paar schoenen, vooral pumps of laarzen met hak
- 2 paar sportschoenen
- 1 paar slippers
Joolien schreef:Douraque schreef:Ik shop veel te veel, ik koop wat ik leuk vind maar ik spaar het daarnaast ook op om 1 keer per jaar in Amerika te besteden aan merkkleding (Guess, Victoria's Secret, DKNY, Versace ed). Qua geld als ik gemiddeld wat koop kan het zo zijn dat ik iets voor 5 euro koop, maar ook voor 100 euro. Wat ik spaar om tijdens vakantie aan shopgeld te hebben ligt wel veel hoger
Ik heb momenteel ongeveer (schrik niet):
- 50 spijkerbroeken
- 10 nette broeken
- 30 a 40 jurken
- 10 rokken
- 5 colberts
- 40 lange mouwen shirts
- 30 korte/mouwloze shirts/hempjes
- 20 truien dan wel vesten
- 15 lingeriesetjes
- 3 bikini's
- 5 winterjassen waarvan 1 voor de paarden
- 2 herfstjassen
- 5 zomerjassen
- 70 paar schoenen, vooral pumps of laarzen met hak
- 2 paar sportschoenen
- 1 paar slippers
Holy guacamole!!! Dat weet je toch niet wat je moet kiezen!
Ik heb ook wel veel maar niet ZOveel! En ik kan heel vaak al niet kiezen, laat staan jij!

Rebeccaa schreef:romyloverrr schreef:ik hoop alleen als ik iets echt leuk vind , en het niet te duur is.
als het belachelijk goedkoop is , of als het echt goed zit iets ( heb laatst 5 ! nieuwe broeken gekocht ( wel in de uitverkoop )
omdat ze zo lekker zaten. maar dan wel de maat die ik nu heb ( 140 ) 3 broeken , en dan 152 2 broeken ''op de groei''
wow, 15 jaar zijn en nog steeds in maatje 140 passen

Ik ben gek op sneakers, dus dat is niet alleen kopen maar ook sparen en ik ben gek op kleren dus als ik er geld aan kan besteden, met plezier!

Dus bij deze mijn tip als je je eigen garderobe even zat bent en niet in staat ben een vermogen uit te geven zoals bijvoorbeeld mevrouw met de 50 spijkerbroeken (ik zie Sarah Jessica Parker voor me in haar inloopkast die Big voor haar heeft gemaakt!) pas dan even op iemands huis!
voor lij replay niets anders mee
en een nickleson jas
oh wat hou ik van die dingen
Rebeccaa schreef:romyloverrr schreef:ik hoop alleen als ik iets echt leuk vind , en het niet te duur is.
als het belachelijk goedkoop is , of als het echt goed zit iets ( heb laatst 5 ! nieuwe broeken gekocht ( wel in de uitverkoop )
omdat ze zo lekker zaten. maar dan wel de maat die ik nu heb ( 140 ) 3 broeken , en dan 152 2 broeken ''op de groei''
wow, 15 jaar zijn en nog steeds in maatje 140 passen