Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Maar kinderen dagen elkaar uit en we waren al zo een tijdje bezig: durf jij, durf jij. Dus we gaan binnen en kijken rond, in stilte, angstig. We rommelen door wat spullen tot we zo een magneetbord zien met maar twee magneetjes, in de vorm van een cirkel, langs elkaar. Het leken wel ogen, ja, het waren ogen. Bang stormde we de kamer uit. Even later gingen we weer binnen en de "ogen" waren verschoven. Op het bord stond geschreven "Hallo, willen jullie met mij spelen?". Ik ben gillend de kamer uitgerend.
leonie87 schreef:Ik zou er echt geen problemen mee hebben. Ik denk ook dat je dingen in kan beelden/aan kan trekken. Ik voel het wel ooit, een hele negatieve sfeer in een huis, maar dit komt mijn inziens door de bewoners of je eigen band met de bewoners. Mij kan het eigenlijk nooit gek genoeg. Ben altijd wel in voor zulke dingen
Gini schreef:Ik denk dat je je een sfeer zelf eigen maakt. Zo woont mijn tante nog in een groot herenhuis en om het nog leuker te maken is het ook zo een beetje "vervallen" en kriept en kraakt het enorm. Er was 1 kamer die eigenlijk niet echt gebruikt werd, een rommelkamer met allerlei spullen door elkaar. De luchter had van die lange spinachtige armen die schaduwen op de muur wierp. De gordijnen waren altijd dicht. Het waren groene, lichtdoorlatende gordijnen waardoor heel de kamer zo een enge, groene gloed kreeg. Bovenop de kleerkast lag een oude pop (zo het soort waar de ogen open en dicht van gaan als je de pop neerlegt en optilt). Je raadt het al, perfecte setting voor een heus spookverhaal. De kamer werd door mijn broer en mij al snel omgedoopt tot spookkamer en we zouden daar geen stap meer binnen zetten.
Maar kinderen dagen elkaar uit en we waren al zo een tijdje bezig: durf jij, durf jij. Dus we gaan binnen en kijken rond, in stilte, angstig. We rommelen door wat spullen tot we zo een magneetbord zien met maar twee magneetjes, in de vorm van een cirkel, langs elkaar. Het leken wel ogen, ja, het waren ogen. Bang stormde we de kamer uit. Even later gingen we weer binnen en de "ogen" waren verschoven. Op het bord stond geschreven "Hallo, willen jullie met mij spelen?". Ik ben gillend de kamer uitgerend.
Nynke1 schreef:Gini heeft zelfs nog gezegd dat iemand een grapje had uitgehaald, en zelfs dan geloven mensen hier het nog......
Urielle schreef:Nynke1 schreef:Gini heeft zelfs nog gezegd dat iemand een grapje had uitgehaald, en zelfs dan geloven mensen hier het nog......
Even niet een geintje: ik heb ooit in de badkamer toen ik een kriebelig gevoel kreeg out of the blue, voor de gein en in een zwakke poging om meer luchtigheid te creëren hardop, beetje lacherig, gezegd: 'Als er nu iemand aanwezig is, geef me dan een teken alsjeblieft.'
En toen viel er gelijk een kleerhanger van een plank af.
Ik ben nog nooit zo snel de badkamer uitgerend zeg
Nynke1 schreef:Gini heeft zelfs nog gezegd dat iemand een grapje had uitgehaald, en zelfs dan geloven mensen hier het nog......
Urielle schreef:Nynke1 schreef:Gini heeft zelfs nog gezegd dat iemand een grapje had uitgehaald, en zelfs dan geloven mensen hier het nog......
Even niet een geintje: ik heb ooit in de badkamer toen ik een kriebelig gevoel kreeg out of the blue, voor de gein en in een zwakke poging om meer luchtigheid te creëren hardop, beetje lacherig, gezegd: 'Als er nu iemand aanwezig is, geef me dan een teken alsjeblieft.'
Urielle schreef:_San87_ schreef:Vind je het heel erg dat ik dit een erg grappig toeval vind?
Nee hoor, mag best. Dat ding lag al wekenlang op een brede stabiele plank. Maar ik heb wel meer gezien dan dat
leonie87 schreef:Urielle schreef:
Hahaha ja zulke dingen gebeuren. Echt waar, ik zou er graag een hobby van maken al die zogenaamde enge huizen te bezoeken. Ik geloof wel dat er meer is hoor, maar niet echt persee in 1 huis of op 1 plaats.