Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gypsy schreef:Ik heb altijd al gegrapt dat ik te laat geboren ben, ik zou zo graag naar een concert van bv the doors, guns 'n roses, deep purple, of agent orange willen!
MiReRe schreef:Ik zing opera, dus ik ga regelmatig terug in de tijd.
Als non onthoofd in de Franse revolutie bijvoorbeeld.
Ik laat me verleiden door Don Juan, ik ga te voet vanuit de spaanse bergen mijn geliefde in sevilla een brief van z'n moeder brengen, ik wacht al 3 jaar in Japan op m'n Amerikaanse echtgenoot, ik zing een sterfzang omdat m'n man zonodig ergens in de oudheid Carthago moet veroveren, smeed complotten om aan oude viezeriken te ontkomen en om te testen of onze vriendjes wel trouw zijn. Verder weet ik me te bewegen als kip, vos en hert.
Dus, zolang de tijdmachine nog niet echt bestaat vind ik dit wel een aardig alternatief.
troi schreef:Ik zou wel eens bij jezus op bezoek willen. Ben reuze nieuwsgierig wat dat voor 'mens' was

)
),
Agossie schreef:Er is één dag, één moment dat ik anders zou willen doen. Eén situatie waar ik "Ja, graag" had willen zeggen, maar "Nee, ik heb geen tijd" zei. Als ik dàt kon veranderen, zou mijn leven er echt heel anders uitzien...