Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vriendje gaf aan op skype dat hij het sporten een weekje had verwaarloost (vind ik niet erg, is zijn keuze) en dus na zijn shift op de crosstrainer zou gaan en buikspieroefeningen doen. Al grappend zeg ik "oh, ga je trainen voor een sixpack?". Geeft hij aan dat hij dan nog lang moet trainen, en dat zo'n sixpack niet zacht ligt omdat er dan geen "laagje" meer overheen zit.
Varekaj schreef:Ik herinner me jouw lengte nog uit een ander topic, dus ik kan me best voorstellen dat het een nogal vreemde vraag is ja![]()
Had er gisteren ook eentjeVriendje gaf aan op skype dat hij het sporten een weekje had verwaarloost (vind ik niet erg, is zijn keuze) en dus na zijn shift op de crosstrainer zou gaan en buikspieroefeningen doen. Al grappend zeg ik "oh, ga je trainen voor een sixpack?". Geeft hij aan dat hij dan nog lang moet trainen, en dat zo'n sixpack niet zacht ligt omdat er dan geen "laagje" meer overheen zit.
Ik met mijn lompe kop: "schat, bij u gaat die altijd zacht blijven, hoe hard je ook traint". Kreeg gelijk een berichtje terug "schat, weer aan het praten voor je nadenkt?"
hahaha briljante opmerking van je vriend
GlenFiddich schreef:Deze middag waren een aantal vrouwelijke collega's bezig over hoe klein van gestalte hun mannen niet zijn. Bij enkele scheelt het minder dan 5 cm, 1 is zelfs kleiner. Daardoor is het blijkbaar een algemene regel dat ze geen hakken mogen dragen van hun man omdat ze dan groter zijn. Richt er 1 van de vrouwen zich tot mij: "Heb je dat probleem ook?" ... Eh, say what?
denice schreef:Ik sla mijn vriend regelmatig bewusteloos in bed, en dat gaat altijd ' per ongeluk '!

mala26 schreef:ik heb gisteren een auto ongeluk gehad. terwijl ik in mijn auto lag om er uit gehaald te worden (lag op met mijn auto in een droge sloot met bestuurderskant onderop) zaten er 4 mannen in mijn kleine twingo.
Ik op dat moment ,zooo jongens leuk hoor 4 man in mijn auto maare zullen we dit niet op een ander moment ander tijdstip voortzetten???
carr_friesje schreef:Ik had laatst een héle lompe/foute opmerking
Vriend stikte zowat van 't lachen. alleen helaas véél te 18+ voor bokt
[/quote]
GlenFiddich schreef:mala26 schreef:ik heb gisteren een auto ongeluk gehad. terwijl ik in mijn auto lag om er uit gehaald te worden (lag op met mijn auto in een droge sloot met bestuurderskant onderop) zaten er 4 mannen in mijn kleine twingo.
Ik op dat moment ,zooo jongens leuk hoor 4 man in mijn auto maare zullen we dit niet op een ander moment ander tijdstip voortzetten???
Hopelijk is alles OK
@Varekaj: jij was ook ergens 1m5X zeker?
@Carr_friesje: ik ben ook matig nieuwsgierig naar wat het is.
'mala26 schreef:scans en foto's goed gelukkig. alleen doet nu alles pijn natuurllijk, morgen dag 2 dus zal nog wel erger worden'
maar al met al heb ik zeer mazzel gehad. als ik een meter door was geslipt had ik mijzelf om 2 palen heen gewikkeld en dan was het anders afgelopen
GlenFiddich schreef:mala26 schreef:scans en foto's goed gelukkig. alleen doet nu alles pijn natuurllijk, morgen dag 2 dus zal nog wel erger worden'
maar al met al heb ik zeer mazzel gehad. als ik een meter door was geslipt had ik mijzelf om 2 palen heen gewikkeld en dan was het anders afgelopen
Close call dus. Veel beterschap.