Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GlenFiddich

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:24

Deze middag waren een aantal vrouwelijke collega's bezig over hoe klein van gestalte hun mannen niet zijn. Bij enkele scheelt het minder dan 5 cm, 1 is zelfs kleiner. Daardoor is het blijkbaar een algemene regel dat ze geen hakken mogen dragen van hun man omdat ze dan groter zijn. Richt er 1 van de vrouwen zich tot mij: "Heb je dat probleem ook?" ... Eh, say what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:29

Ik herinner me jouw lengte nog uit een ander topic, dus ik kan me best voorstellen dat het een nogal vreemde vraag is ja :')

Had er gisteren ook eentje :o Vriendje gaf aan op skype dat hij het sporten een weekje had verwaarloost (vind ik niet erg, is zijn keuze) en dus na zijn shift op de crosstrainer zou gaan en buikspieroefeningen doen. Al grappend zeg ik "oh, ga je trainen voor een sixpack?". Geeft hij aan dat hij dan nog lang moet trainen, en dat zo'n sixpack niet zacht ligt omdat er dan geen "laagje" meer overheen zit.
Ik met mijn lompe kop: "schat, bij u gaat die altijd zacht blijven, hoe hard je ook traint". Kreeg gelijk een berichtje terug "schat, weer aan het praten voor je nadenkt?" :))

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:30

Varekaj schreef:
Ik herinner me jouw lengte nog uit een ander topic, dus ik kan me best voorstellen dat het een nogal vreemde vraag is ja :')

Had er gisteren ook eentje :o Vriendje gaf aan op skype dat hij het sporten een weekje had verwaarloost (vind ik niet erg, is zijn keuze) en dus na zijn shift op de crosstrainer zou gaan en buikspieroefeningen doen. Al grappend zeg ik "oh, ga je trainen voor een sixpack?". Geeft hij aan dat hij dan nog lang moet trainen, en dat zo'n sixpack niet zacht ligt omdat er dan geen "laagje" meer overheen zit.
Ik met mijn lompe kop: "schat, bij u gaat die altijd zacht blijven, hoe hard je ook traint". Kreeg gelijk een berichtje terug "schat, weer aan het praten voor je nadenkt?" :))

_O- _O- _O- hahaha briljante opmerking van je vriend :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:35

Ik sla mijn vriend regelmatig bewusteloos in bed, en dat gaat altijd ' per ongeluk '!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:36

Bewusteloos?! :oo

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:11

GlenFiddich schreef:
Deze middag waren een aantal vrouwelijke collega's bezig over hoe klein van gestalte hun mannen niet zijn. Bij enkele scheelt het minder dan 5 cm, 1 is zelfs kleiner. Daardoor is het blijkbaar een algemene regel dat ze geen hakken mogen dragen van hun man omdat ze dan groter zijn. Richt er 1 van de vrouwen zich tot mij: "Heb je dat probleem ook?" ... Eh, say what?

Gekend probleem -O-
Ik mag 't wel van m'n vent, maar ik vind 't zelf belachelijk.
En laat ik net geïnvesteerd hebben in een paar dat me de 1.85 voorbij hijst -O-
(Ben zelf ergens tussen 1.70 en 1.75 en de hakken zijn dacht 13cm.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:12

Dat was dan wél weer een voordeel van K. :')
Ik ken het probleem ook niet, ben 32cm kleiner dan vriend(je) dus ik steek die nooit voorbij, tenzij ik op een trap ga staan of hij op zijn knieën gaat zitten.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:16

Varekaj schreef:
Dat was dan wél weer een voordeel van K. :')
Ik ken het probleem ook niet, ben 32cm kleiner dan vriend(je) dus ik steek die nooit voorbij, tenzij ik op een trap ga staan of hij op zijn knieën gaat zitten.

Zo groot was die niet hoor, dat was z'n haar O:)

Hulstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:18

Ik laat boeren, scheten en ben subtiel bot.... Best lomp dus soms :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:56

Dat was toch op zijn minst een half hoofd hoor Opti. Dus een goeie 10cm. Net genoeg voor een mooi stel hakken :))

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 10:29

denice schreef:
Ik sla mijn vriend regelmatig bewusteloos in bed, en dat gaat altijd ' per ongeluk '!

Moest een man dat doen, ie zat al in de gevangenis :p

Is K. een ex van Opti? Doet me op zich weer denken aan iemand die mij volledig zag zitten omdat ik als twee druppels water op haar ex leek. "Hoe groot ben je? Mijn ex was ook zo groot. Je loopt graag? Mijn ex was voetballer. Je rijdt met een volkswagen? Mijn ex reed ook met een Duitse wagen." Het is dan ook bij één date gebleven.

Anderzijds doet het mij ook denken aan een ex die geobsedeerd leek over lengte. Ze loog constant over haar eigen lengte, ook als het niet gelinkt was aan het onderwerp (voorbeeld: Ik ga een cocktail drinken, ik ben 1m60, ik kan er tegen) en ging tijdens het uitgaan naar de grootste mannen die aanwezig waren om er dan stoer tegen te doen. Ze was eigenlijk een kennis van vroeger die ik online had leren kennen. Ik had ze al eens in groep gezien, maar we zaten toen allemaal neer en toen viel de lengte niet echt op. Toen ik ze bij een afspraakje terug zag, schrok ik toch wel even. Online zei ze dat ze 1m60- 1m65 was. Ze raakte maar net de 1m50 voorbij, dat stak toch wel af tegen iemand die tegen de 2 meter aanloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:00

Yep :j
Ik ben best trots op mijn lengte maar heb het er lang lastig mee gehad. Nu zie ik er wel de voordelen van in. Zie er het nut niet van in om daarover te gaan liegen eigenlijk.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:08

ik heb gisteren een auto ongeluk gehad. terwijl ik in mijn auto lag om er uit gehaald te worden (lag op met mijn auto in een droge sloot met bestuurderskant onderop) zaten er 4 mannen in mijn kleine twingo.
Ik op dat moment ,zooo jongens leuk hoor 4 man in mijn auto maare zullen we dit niet op een ander moment ander tijdstip voortzetten???

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:10

Ik sloop vrijwel alles wat ik in mijn handen krijg. Ik stoot mijn hoofd minstens 2x per dag, hij is gewoon groter dan ik zelf denk affentoe :')
Verkoop m'n vriend regelmatig een knal of een knietje tussen zijn benen, ik gooi drinken om, laat dingen vallen, noem maar op.
Mijn vriend zegt dat het me siert........ :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:52

Ik had laatst een héle lompe/foute opmerking :')
Vriend stikte zowat van 't lachen. alleen helaas véél te 18+ voor bokt _O-

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:55

carr_friesje schreef:

nu maak je mij zoooooooooooooooooo nieuwsgierig..................................

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:04

mala26 schreef:
carr_friesje schreef:

nu maak je mij zoooooooooooooooooo nieuwsgierig..................................

je hebt pb :+

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 20:11

mala26 schreef:
ik heb gisteren een auto ongeluk gehad. terwijl ik in mijn auto lag om er uit gehaald te worden (lag op met mijn auto in een droge sloot met bestuurderskant onderop) zaten er 4 mannen in mijn kleine twingo.
Ik op dat moment ,zooo jongens leuk hoor 4 man in mijn auto maare zullen we dit niet op een ander moment ander tijdstip voortzetten???

Hopelijk is alles OK

@Varekaj: jij was ook ergens 1m5X zeker?

@Carr_friesje: ik ben ook matig nieuwsgierig naar wat het is.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:13

Mag ik het ook weten? :+

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:17

carr_friesje schreef:

nu maak je mij zoooooooooooooooooo nieuwsgierig..................................[/quote]

je hebt pb :+[/quote]

jij ook. heb heel hard moeten lachen :D
idd veel te 18+ voor bokt

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:18

GlenFiddich schreef:
mala26 schreef:

Hopelijk is alles OK

@Varekaj: jij was ook ergens 1m5X zeker?

@Carr_friesje: ik ben ook matig nieuwsgierig naar wat het is.

scans en foto's goed gelukkig. alleen doet nu alles pijn natuurllijk, morgen dag 2 dus zal nog wel erger worden :') '
maar al met al heb ik zeer mazzel gehad. als ik een meter door was geslipt had ik mijzelf om 2 palen heen gewikkeld en dan was het anders afgelopen

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 20:29

mala26 schreef:
scans en foto's goed gelukkig. alleen doet nu alles pijn natuurllijk, morgen dag 2 dus zal nog wel erger worden :') '
maar al met al heb ik zeer mazzel gehad. als ik een meter door was geslipt had ik mijzelf om 2 palen heen gewikkeld en dan was het anders afgelopen

Close call dus. Veel beterschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:30

Toen ik voor het laatst op medisch onderzoek in het 4e middelbaar werd gemeten was ik 1m57, later zat ik bij de HA eens op 1m60, dus ik gok dat het zoiets zal zijn. Op wat problemen na bij het shoppen van kleding heb ik er niet veel problemen mee (tenzij ze me echt een pak jonger schatten "want je bent zo klein").

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 20:44

Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:47

GlenFiddich schreef:
mala26 schreef:

Close call dus. Veel beterschap.

thanx :)