Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:58

Mijn moeder vondt het nodig zowat de halve familie te bellen om te vertellen dat ik voor het eerst ongesteld was geworden toen ik 11 was....Fijn mam! >;) Waarom lijst je niet meteen het eerste maandverbandje in?

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 00:00

Stybba schreef:
Geweldig topic dit, lig soms echt in een deuk! En al die arme slachtoffers :(:)

Smee__ schreef:
Oh mijn vader heeft me ook condooms gegeven ja.. En volgens mij checkt ie iedere week of het er niet minder zijn geworden want t bakje waar ze inzitten staat iedere keer anders >;)

Dan haal je er toch gewoon een keer een paar uit? Doe het regelmaqtig en kijk hoe lang het duurt voor je reactie krijgt :P }:)

Geweldig!! Dan kun je lachen, zie mijn vaders gezicht al voor me haha
Laatst bijgewerkt door Yael_Tdh op 03-08-13 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 00:01

_mexx_lady_: Haha ben bang dat het alleen maar praatjes zijn, als ik over een buitenlandse stage begin staat ze al half te janken :+

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 00:07

tita schreef:
Ik doe het andersom :D

17 was ik en ging op vak naar Salou, van mijn paps kreeg ik een pakkje condooms.
Daar gooide ik er 13 stuks weg en thuis aangekomen gaf ik het pakje terug aan mijn ouders.

Ik moest met spoed aan tafel komen en praten.....

hahaha wat een actie!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 00:47

marlies85 schreef:
Mijn moeder vondt het nodig zowat de halve familie te bellen om te vertellen dat ik voor het eerst ongesteld was geworden toen ik 11 was....Fijn mam! >;) Waarom lijst je niet meteen het eerste maandverbandje in?

:')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 00:54

Wat doen ouders trouwens op kamers van 17 jarige ?

xTammyy

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 01:00

Wat een prachtig topic dit, mijn moeder valt zo te lezen nog wel mee :')

Ze roddelt alleen nogal graag over alles wat ik doe met haar zus (en dus mijn tante) en dan moet ik ook altijd aanhoren waar ze het over hebben gehad met de mening van tante erbij :+
Toen ik voor t eerst ongesteld was werd ik ook gefeliciteerd, 3 zoenen en kreeg ik een mona pudding voor mezelf, en omdat ik zoveel buikpijn had heeft ze die dag mn paard gedaan maar goed dat deed ze wel vaker toen.

Mijn oma kon er meer van bedenk ik me nu. Toen ik voor het eerst bij haar was met make up op, kreeg ik waar heel de familie bij zat de vraag: "Goh doe jij je nu ook al schminken?"
Ik had alleen een beetje oogschaduw en mascara op :')
Of in het bijzijn van heel de familie vragen of ik al BH's droeg en of ik al ongesteld was etc.
Maar het was wel een schat van een mens hoor :+:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:59

Cchanny schreef:
10 kamelen vond ze te weinig.
20 was oke.

Ha, ben ik meer waard dan jij, mijn moeder heeft een prijs staan van 40 witte kamelen *\o/*
Helaas ben ik op mijn 34e nog steeds niet getrouwd -O-

Lola25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:24

Grappig topic! Mijn moeder is gelukkig niet zo erg:p

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:41

Ohja ik ben ook al uitgehuwelijkt aan een middelbare Spanjaard :') Die kerel vroeg aan m'n vader of ie met me mocht trouwen voor 10 Spaanse witte hengsten ( :9 ), komt m'n moeder er doorheen walsen dat ie me voor 40 5l tanks rosé mee mocht nemen _O- Ennnn bedankt mam :roll:

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:45

Smee__ schreef:
Ohja ik ben ook al uitgehuwelijkt aan een middelbare Spanjaard :') Die kerel vroeg aan m'n vader of ie met me mocht trouwen voor 10 Spaanse witte hengsten ( :9 ), komt m'n moeder er doorheen walsen dat ie me voor 40 5l tanks rosé mee mocht nemen _O- Ennnn bedankt mam :roll:

En wat zei die Spanjaard ? xd

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:47

Die kreeg geen kans om te antwoorden want hij werd weggestuurd door m'n vader :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:00

De eerste keer menstrueren kan ik me niet meer herinneren, volgens mij heb ik niets gezegd omdat ik weet dat m'n mam dan wel een genante opmerking zou maken.
Wel de eerste keer s*x, pfff, moest gelijk gedeeld worden met mensen van stal, en of ik het lekker had gevonden etc.
M'n moeder hoort ook niet zo goed meer ofzo, iig als ik iets(iemand) bizars zie in een winkel ofzo, en ik fluister dat tegen m'n moeder is het altijd "WAT?! IK VERSTA JE NIET HOOR!!" oke mam, laat maar gaan...
Ze kan ook zo heel onschuldig vragen waarom ik een bh aan heb onder en bepaald shirtje, want zoveel heb ik toch niet.

Er zijn veel genante dingen gebeurd, maar kan het zo even niet opnoemen verder, jammer :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:29

mijn moeder net... we hebben straks een diner bij een zus van haar ( die heeft dus een 13 gangen vega menu gemaakt voor mij ) ik eet nooit zoveel tijdens mijn menstruatie ( eigelijk niets ) dus dat moest eerst even gemeld worden }:)
eerst mijn opa.... want die heeft het nummer vast wel
toen een andere tante, die moet dat nummer echt wel hebben
toen een andere tante
en toen uiteindelijk de tante die ze moest hebben...

bij ze allemaal heeft ze het verhaal herhaalt en ik krijg wel een choco toetje straks _O- soms... delen ze dingen die privé mogen blijven.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:37

svdijk schreef:
Ze kan ook zo heel onschuldig vragen waarom ik een bh aan heb onder en bepaald shirtje, want zoveel heb ik toch niet.

Och och, is ze toevallig dik, heeft ze veel rimpels? Als mam wat gemeens zegt roep ik gelijk dat ze beter even in de spiegel kan kijken / haar kleren ook nooit bij een vent hoeft uit te doen want dan neemt die de benen. En het werkt, ze is stil :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:38

citroen schreef:
_mexx_lady_: Haha ben bang dat het alleen maar praatjes zijn, als ik over een buitenlandse stage begin staat ze al half te janken :+

Haha your mom is playing hard to get :p ze kan niet zonder je maar praat je half het huis uit :D

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:41

xSlvna schreef:
svdijk schreef:

Och och, is ze toevallig dik, heeft ze veel rimpels? Als mam wat gemeens zegt roep ik gelijk dat ze beter even in de spiegel kan kijken / haar kleren ook nooit bij een vent hoeft uit te doen want dan neemt die de benen. En het werkt, ze is stil :o

Nee, m'n moeder is een hele mooie vrouw haha, heel verzorgd en ziet er absoluut jonger uit dan een bijna 52-jarige.
Ze bedoeld het ook niet slecht(meer zo van: wees blij dat je niet zoveel hebt, een bh dragen is ook niet alles), het komt alleen afentoe rot d'r mond uit :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:44

Nah alsnog moet mijn moeder niks doms tegen me zeggen, ik zeg ook niks over andermans imperfecties, hoeft zij dat ook niet over die van mij te doen.
Zou echt teleur gesteld zijn als mijn moeder zo iets zou zeggen.

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:47

mijn moeder praat ook altijd keihard maar mijn vader is toch meer van de genante opmerkingen, vanavond hebben we weer een feestje waar een hele leuke jongen rondloopt en mijn vader weet dat en als ie een paar biertjes op heeft vaanvond ben ik benieuwd wat ie gaat zeggen..

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:36

Ik ga echt helemaal stuk om sommige dingen
ik kan zo snel niet iets bedenken

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 12:46

Oke. Niet grappig. >.<
We hadden gisteravond weer een feestje. En jahoor, die duikinstructeur was er ook. En neehoor, mijn moeder kan dr mond weer eens niet houden. Jeej.

'OH SNEL QUIRINE, HIJ IS ER, LAATSTE KANS!'

Hij was dronken als een tor dus als ik het had gedaan had ie er niks van gemerkt :P
Maar ik deed het niet xd.
Wel meegedaan aan de kareoke :D

'Welke gehandicapte kat loopt er nou weer te bleren?'
'Zijn er ook mensen die een beetje normaal kunnen zingen?'

'Ga zelf dan zingen mam?'

'Hooo nee, dan is de hele tent gelijk leeg.

'Hou je mond dan.'

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:55

laatst in de winkel met mijn moeder en mijn vriend (ruben), hing er een shirt met de text:"I Just Like To Kiss With My BoyFriend", houd mijn moeder dat shirt omhoog en schreeuwd door de winkel:"Kijk eens Lou dat past bij jou en ruben". iedereen in de winkel keek dus van mijn moeder naar mij. ik had een knal rode kop en keek mijn vriend echt zo aan van "sorry"

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:03

Gelukkig was mijn moeder niet zo erg met de eerste keer dat ik ongesteld was, ik was 9 en mn moeder was verbaasd. Het gebeurde alleen in de avond, winkels dicht dus moest ze t even bij de buren vragen of ze nog wat hadden liggen. Kreeg een dag later wel een hele grote zak maltezers van der, echt lief haha
Mijn moeder is niet zo van die genante opmerkingen, eerder me oma. Komt ze langs , loop ik in een hempje zegt ze: hey , je tieten vallen er haast uit. Uh , oke ook goeiemiddag? -O-

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:04

Geweldig topic dit! Heb mezelf al verschillende keren van de grond moeten rapen.
Volgens mij mag ik heel blij zijn met mijn moeder. Maakte no big deal van mijn eerste menstruatie of mijn eerste bh. Kan me zo 123 ook geen gênant moment bedenken, al zijn die er ongetwijfeld ook wel geweest. Als me iets binnenschiet zijn jullie de eerste die het horen!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:27

Ik heb er nog een van m'n vader. Hij vindt het errug leuk om z'n kindertjes te pesten, vooral in het openbaar. Standaard als we op vakantie waren in een land waar ze Duits spreken en we gingen iets te eten/drinken bestellen, dan was het van: "die Mädchen möchte ein blablabla bitte."
En dan vooral op zo'n toon alsof wij 5 jaar zijn :+ Heel leuk als je klein bent, maar als 23-jarige kan ik toch wel zelf iets bestellen.

Overigens was mijn moeder heel relaxed rondom mijn eerste menstruatie. Toen ik erachter kwam, heb ik zelf een maandverbandje gepakt en de boel geregeld. Die middag ging ik met mijn moeder naar de Gamma. In de auto zei ik: "mam, ik ben ongesteld geworden.."
"Oké. .. Je weet hoe maandverband en tampons werken?"
"Ja mam."
"Oké."
En toen gingen we weer over iets anders praten :7