Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stybba schreef:Geweldig topic dit, lig soms echt in een deuk! En al die arme slachtoffersSmee__ schreef:Oh mijn vader heeft me ook condooms gegeven ja.. En volgens mij checkt ie iedere week of het er niet minder zijn geworden want t bakje waar ze inzitten staat iedere keer anders
Dan haal je er toch gewoon een keer een paar uit? Doe het regelmaqtig en kijk hoe lang het duurt voor je reactie krijgt![]()
Smee__ schreef:Ohja ik ben ook al uitgehuwelijkt aan een middelbare SpanjaardDie kerel vroeg aan m'n vader of ie met me mocht trouwen voor 10 Spaanse witte hengsten (
), komt m'n moeder er doorheen walsen dat ie me voor 40 5l tanks rosé mee mocht nemen
Ennnn bedankt mam
svdijk schreef:Ze kan ook zo heel onschuldig vragen waarom ik een bh aan heb onder en bepaald shirtje, want zoveel heb ik toch niet.
xSlvna schreef:svdijk schreef:Ze kan ook zo heel onschuldig vragen waarom ik een bh aan heb onder en bepaald shirtje, want zoveel heb ik toch niet.
Och och, is ze toevallig dik, heeft ze veel rimpels? Als mam wat gemeens zegt roep ik gelijk dat ze beter even in de spiegel kan kijken / haar kleren ook nooit bij een vent hoeft uit te doen want dan neemt die de benen. En het werkt, ze is stil